Kan deze opmerking niet in de FAQ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef golfer het volgende:
hayder, je hoeft niet voor elk zinnetje wat je wilt typen een apart schermpje te openen.
Je kunt in 1 reaktie meerdere zinnen typen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef golfer het volgende:
hayder, je hoeft niet voor elk zinnetje wat je wilt typen een apart schermpje te openen.
Je kunt in 1 reaktie meerdere zinnen typen.
ja, het is ook meer wishful thinking van meeste fans..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef Elgigante het volgende:
Hij heeft nog geen bal geraakt, maar wordt nu al verafgod(enzoon)...
Ajax heeft gewoon weer een goalgetter nodig, is lang geleden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:42 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
ja, het is ook meer wishful thinking van meeste fans..
ik hoop dat hij het gaat waarmaken (het liefst in een 442 systeem samen met Babel) maar bij het AT maakte hij een erg onzekere indruk
we wachten af
idd een spits die er wel minstens 20 inlegtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer een goalgetter nodig, is lang geleden.
Mido, maar ja die sturen ze dan weer weg..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd een spits die er wel minstens 20 inlegt
mwah, zo goed is mido nou ook weer niet qua doelpuntaantallen:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mido, maar ja die sturen ze dan weer weg..
quote:1999/00 Zamalek 4 3
2000/01 AA Gent 22 11 Belgie
2001/02 Ajax 24 12 Eredivisie
2002/03 Ajax 16 9 Eredivisie
2002/03 Celta de Vigo 8 4 Primera Division
2003/04 Olympique Marseille 22 7 Frankrijk
2004/05 AS Roma 8 0 Serie A
2004/05 Tottenham Hotspur 9 2 Premiership
Totaal 113 48
en een goede coach..dat is ook weer een tijdje geledenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer een goalgetter nodig, is lang geleden.
Blind zit er net, geef hem wat tijd hij is natuurlijk niet in een gespreid bedje terecht gekomen, maar het probleem van de laatste jaren is een echte spits die zich alleen bezighoudt met scoren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:52 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
en een goede coach..dat is ook weer een tijdje geleden![]()
Ja ok we moeten niet te snel oordelen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Blind zit er net, geef hem wat tijd hij is natuurlijk niet in een gespreid bedje terecht gekomen, maar het probleem van de laatste jaren is een echte spits die zich alleen bezighoudt met scoren.
Maduro als centrumverdediger begrijp ik ook niet, maar het is een Nederlandse ziekte blijkbaar om met de invulling van posities te blijven schuiven. Escude als linksachter was een drama blijkbaar (heb er niet veel van gezien) en ik ben nog nooit onder de indruk geweest van Obodai.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:03 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
Ja ok we moeten niet te snel oordelen..
Maar ik vind het niet echt van voetbalinzicht getuigen om Maduro centrumverdediger, Escude linksachter, Babel linksvoor, Pienaar rechtsvoor te zetten en om Sneijder en Obodai zowiezo te laten spelen
maar goed, als het tegen BRondby wel lukt, heb ik niks gezegd
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Opstelling vrijdag?
Lobont
Heitinga - Grygera - Escudé - Lindenberg
Sneijder - Maduro - De Jong
Pienaar - Rosenberg - Babel
goeie reactiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
kutopstelling
Die is er nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goeie reactiewat is dan wel een goed opstelling??
Babel kan niet op links? Daar speelt ie toch al maanden of niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die is er niet
Onze aanval is gewoon niet goed genoeg. Bouhkari - Babel - Pienaar, is al iets beter (Babel kan niet op links)
goed puntquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, daarom zeg ik het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |