Ik als PSV-supporter heb het dit seizoen aan den levenden lijven ondervonden, maar je doet er niets aan en je kunt de vertrekkende spelers alleen maar succes wensen en bedanken voor bewezen diensten, maar je blijft wel met lege handen achter ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:59 schreef VoreG het volgende:
Klopt, maar ik vind het zo jammer dat alle spelers maar transfervrij weggaan
Is die te koop dan voor drie miljoen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
Honderd keer liever Erik Edman (Tottenham Hotspur) voor drie miljoen in plaats van Tim de Cler (AZ) voor vijf miljoen, maar goed, we'll see!
Vanwege een op handen zijnde arbitragezaak van Kalou.quote:
Volgens de BBC wel: http://news.bbc.co.uk/spo(...)_hotspur/4734463.stmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Is die te koop dan voor drie miljoen?
Die heeft bij mij altijd wel goede indruk gemaakt bij Heerenveen en op het EK2004.
het is natuurlijk allemaal niet zo makkelijk, met zaakwaarnemers enzo. maar soms denk ik idd wel eens van "hoe KAN ajax zo stom doen?".quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Jajong het volgende:
Ik vraag me toch echt af of de mensen bij de voetbalclubs ook daadwerkelijk verstand hebben van voetbal, en als t zo is waarom ze dan telkens van die ongelovelijk domme dingen doen
Ja, ik weet dat t niet zo simpel is, maar toch.. Zoals dat met Coco, begrijp ik niet.. Waarom ze bepaalde spelers gratis weg laten lopen omdat ze die spelers geen contract aanbieden dat gelijkwaardig is aan andere ( minder belangrijke ) spelers. Waarom ze intresse hebben in DE CLER nadat hij eerst te slecht was. Waarom ze het gewoon vertikken om 442 te gaan spelen terwijl elke randdebiel in kan zien dat onze vleugelspelers te kort komen en onze spitsen geen 433 spitsen zijn. etc etc etc etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is natuurlijk allemaal niet zo makkelijk, met zaakwaarnemers enzo. maar soms denk ik idd wel eens van "hoe KAN ajax zo stom doen?".
ow well, je doet er niets aan.
Alsof Coco er gelijk zou staan. Die gast heeft in de laatste twee seizoen iets van 5 wedstrijden gespeeld? Kent het systeem niet, niet wedstrijdfit en schijnbaar blessuregevoelig. Ook al geef je die kerel een prestatiecontract, dan nog gaat het geld kosten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat t niet zo simpel is, maar toch.. Zoals dat met Coco, begrijp ik niet.. Waarom ze bepaalde spelers gratis weg laten lopen omdat ze die spelers geen contract aanbieden dat gelijkwaardig is aan andere ( minder belangrijke ) spelers. Waarom ze intresse hebben in DE CLER nadat hij eerst te slecht was. Waarom ze het gewoon vertikken om 442 te gaan spelen terwijl elke randdebiel in kan zien dat onze vleugelspelers te kort komen en onze spitsen geen 433 spitsen zijn. etc etc etc etc.
Gevonden in een post op het Ajaxtalk forum in het Feyenoordtopic :quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vanwege een op handen zijnde arbitragezaak van Kalou.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef Againzender het volgende:
Kom op zeg, De ClerLeuk voor de subtop, maar niet wat je nodig hebt om naar de top door te stoten
Wordt interessant in elk geval, maar ik ben natuurlijk niet geheel op de hoogte van de situatie van de B(r)oertjes destijds en hun contract met Ajax als de situatie van Kalou en zijn contract me Feyenoord, ogenschijnlijke futiliteiten kunnen bij de rechter namelijk wel degelijk van belang zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gevonden in een post op het Ajaxtalk forum in het Feyenoordtopic :
De arbitragecommissie heeft De Boertjes destijds op alle punten in het ongelijk gesteld. Ook wat hun claim betreft dat een overgang naar Barcelona een positieverbetering zou inhouden. Dan is PSV dat al helemaal niet. PSV is een concurrent van Feyenoord, wat Holle Bolle Guus ook mag beweren.
Feyenoord speelt in dezelfde competitie en is ook regelmatig CL-deelnemer geweest. Bovendien is Feyenoord bereid het contract van Kalou open te breken. De kans dat de arbitragecommissie, die doorgaans in het voordeel van de club beslist, een eis van Kalou toewijs lijkt me nihil.
Lees vooral ook FF een paar pagina's terug waarin Diegoarmandomaradona de broertjes Laudrup maar middelmatige voetballers vindt. Ik heb krom gelegen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:26 schreef cultheld het volgende:
De Laudrupjes waren naar Europese maatstaven van subtop niveau. Landelijk gezien waren ze een attractie.
Dacht het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:26 schreef cultheld het volgende:
De Laudrupjes waren naar Europese maatstaven van subtop niveau.
Vonk was vorig jaar qua aantal inzetten eerste keeper bij Ajax.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo slecht heeft Vonk het vorig jaar niet gedaan tijdens een aantal invalbeurten.
jij bedoeld ten tijden van de grote 4?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Michael al helemaal niet![]()
Maar waarschijnlijk heb je hem in z'n beste dagen niet meegemaakt bij Barcelona. Hij was toen met afstand de beste buitenlandse speler daar![]()
Romario heeft ooit eens gezegd dat Laudrup de beste voetballer was waar hij ooit mee samen heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
jij bedoeld ten tijden van de grote 4?
Alleen bij Barca en in z'n eerste jaar bij Real. Daarna ging het bergafwaarts.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Michael al helemaal niet![]()
Maar waarschijnlijk heb je hem in z'n beste dagen niet meegemaakt bij Barcelona. Hij was toen met afstand de beste buitenlandse speler daar![]()
Maar dat maakt hem nog geen subtopperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen bij Barca en in z'n eerste jaar bij Real. Daarna ging het bergafwaarts.
Hij vergat Juul Ellerman waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Romario heeft ooit eens gezegd dat Laudrup de beste voetballer was waar hij ooit mee samen heeft gespeeld.
Alex in dit rijtje noemen is natuurlijk ronduit lachwekkend, maak jezelf nou niet zo belachelijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Europees gezien was hij een subtopper. Europese topspelers van de laatste tien jaar zijn in mijn ogen Vieira, Nedved, Redondo, Batistuta, Zidane, Ronaldinho, Lampard, Alex, Emerson etc. Laudrup zat daar net een niveautje onder.
Nationaal blonk hij altijd uit, omdat 80% van de verdedigers in de Nederlandse competitie in die tijd uit brandhout bestond.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Europees gezien was hij een subtopper. Europese topspelers van de laatste tien jaar zijn in mijn ogen Vieira, Nedved, Redondo, Batistuta, Zidane, Ronaldinho, Lampard, Alex, Emerson etc. Laudrup zat daar net een niveautje onder.
Nationaal blonk hij altijd uit, omdat 80% van de verdedigers in de Nederlandse competitie in die tijd uit brandhout bestond.
Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Dus Van Bommel is ook een wereldster omdat hij Ajax met 4-0 aan de kant zette in eigen stadion?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?
En Alex boven Michael Laudrup zetten... ongelooflijk
Omdat jij vindt dat hij op die leeftijd alleen nog maar tegen de kleintjes kon uitblinken, noemde ik die heerlijke 5-0 tegen een psv dat op dat moment een erg goed elftal had, en in de competitie nog met 3-4 bij Ajax won. Het grote verschil is dat psv destijds wel draaide, en Ajax dit seizoen niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus Van Bommel is ook een wereldster omdat hij Ajax met 4-0 aan de kant zette in eigen stadion?
Ik ben een PSV-supporter, maar in dezen ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alex in dit rijtje noemen is natuurlijk ronduit lachwekkend, maak jezelf nou niet zo belachelijk...
"jou domheid" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lama, met jou domheid valt niet te discussieren![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Zidane toch wel van een andere klasse vind dan Laudrup.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?
En Alex boven Michael Laudrup zetten... ongelooflijk
Daarnaast leek de manier waarop Zidane speelde in z'n beste dagen heel veel op die van Laudrup in z'n beste dagen.
*mompelt iets van jezelf belachelijk te maken door Alex wereldtop te noemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
"jou domheid" ?
*mompelt iets met pot en ketel
Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
*mompelt iets van jezelf belachelijk te maken door Alex wereldtop te noemen
Het winnen is voor mij niet zo relevant, Cruijff heeft in zijn carriere ook niet alles gewonnen wat er te winnen valt, toch een Grote speler..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Alex heeft al veel gewonnen de laatste tien jaar hoor. Die hoort er natuurlijk bij! Evenals Juan de la Barrajamadera.
Laat maar. Anders wordt dit een eindeloze discussie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.
De wereldtop bestaat dus uit een speler of 500 dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |