abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29363328
ik vind dat ze voor lobont moeten kiezen.
en ik vind stekelenburg nog niet klaar voor het eerste hij is er te onzeker voor op de een of ander manier.
kwaliteiten heeft die er wel voor maar hij oogst te onzeker ervoor en het is voor een verdediging erg belangrijk om op je keeper te kunnen bouwen.
pi_29363340
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

jij bedoeld ten tijden van de grote 4?
Romario heeft ooit eens gezegd dat Laudrup de beste voetballer was waar hij ooit mee samen heeft gespeeld.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29363403
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Michael al helemaal niet

Maar waarschijnlijk heb je hem in z'n beste dagen niet meegemaakt bij Barcelona. Hij was toen met afstand de beste buitenlandse speler daar
Alleen bij Barca en in z'n eerste jaar bij Real. Daarna ging het bergafwaarts.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29363489
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen bij Barca en in z'n eerste jaar bij Real. Daarna ging het bergafwaarts.
Maar dat maakt hem nog geen subtopper

Daarnaast heeft hij ook in z'n eerste jaar bij Juventus erg goed gespeeld, en heeft hij het ook bij Ajax niet slecht gedaan. In z'n allerlaatste wedstrijd, Denemarken - Brazilie speelde de Denen de Brazilianen weg en verloren onterecht. En wie was met afstand de beste man op het veld? Laudrup.
Porcupine Tee - Normal
pi_29363580
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:55 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Romario heeft ooit eens gezegd dat Laudrup de beste voetballer was waar hij ooit mee samen heeft gespeeld.
Hij vergat Juul Ellerman waarschijnlijk

Ik vond ze alle 4 even goed op hun eigen posities eigenlijk, het was wekelijks gokken wie er nu weer de klos was en er buiten stond.
Zucht... goede oude tijden en goede regels van de Uefa... zucht...
Yeah baby Yeah!
pi_29363594
Europees gezien was hij een subtopper. Europese topspelers van de laatste tien jaar zijn in mijn ogen Vieira, Nedved, Redondo, Batistuta, Zidane, Ronaldinho, Lampard, Alex, Emerson etc. Laudrup zat daar net een niveautje onder.
Nationaal blonk hij altijd uit, omdat 80% van de verdedigers in de Nederlandse competitie in die tijd uit brandhout bestond.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29363605
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Europees gezien was hij een subtopper. Europese topspelers van de laatste tien jaar zijn in mijn ogen Vieira, Nedved, Redondo, Batistuta, Zidane, Ronaldinho, Lampard, Alex, Emerson etc. Laudrup zat daar net een niveautje onder.
Nationaal blonk hij altijd uit, omdat 80% van de verdedigers in de Nederlandse competitie in die tijd uit brandhout bestond.
Alex in dit rijtje noemen is natuurlijk ronduit lachwekkend, maak jezelf nou niet zo belachelijk...
pi_29363627
quote:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29363637
quote:
Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?

En Alex boven Michael Laudrup zetten... ongelooflijk
Daarnaast leek de manier waarop Zidane speelde in z'n beste dagen heel veel op die van Laudrup in z'n beste dagen.
Porcupine Tee - Normal
pi_29363678
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?

Dus Van Bommel is ook een wereldster omdat hij Ajax met 4-0 aan de kant zette in eigen stadion?
pi_29363716
Alex heeft al veel gewonnen de laatste tien jaar hoor. Die hoort er natuurlijk bij! Evenals Juan de la Barrajamadera.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29363735
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus Van Bommel is ook een wereldster omdat hij Ajax met 4-0 aan de kant zette in eigen stadion?
Omdat jij vindt dat hij op die leeftijd alleen nog maar tegen de kleintjes kon uitblinken, noemde ik die heerlijke 5-0 tegen een psv dat op dat moment een erg goed elftal had, en in de competitie nog met 3-4 bij Ajax won. Het grote verschil is dat psv destijds wel draaide, en Ajax dit seizoen niet.
Porcupine Tee - Normal
pi_29363742
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Alex in dit rijtje noemen is natuurlijk ronduit lachwekkend, maak jezelf nou niet zo belachelijk...
Ik ben een PSV-supporter, maar in dezen ben ik het met je eens.
Yeah baby Yeah!
pi_29363770
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Lama, met jou domheid valt niet te discussieren
"jou domheid" ?

*mompelt iets met pot en ketel
pi_29363815
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Daarnaast leek de manier waarop Zidane speelde in z'n beste dagen heel veel op die van Laudrup in z'n beste dagen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Zidane toch wel van een andere klasse vind dan Laudrup.
Yeah baby Yeah!
pi_29363834
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

"jou domheid" ?

*mompelt iets met pot en ketel
*mompelt iets van jezelf belachelijk te maken door Alex wereldtop te noemen
Porcupine Tee - Normal
pi_29363859
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

*mompelt iets van jezelf belachelijk te maken door Alex wereldtop te noemen
Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.
pi_29363870
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Alex heeft al veel gewonnen de laatste tien jaar hoor. Die hoort er natuurlijk bij! Evenals Juan de la Barrajamadera.
Het winnen is voor mij niet zo relevant, Cruijff heeft in zijn carriere ook niet alles gewonnen wat er te winnen valt, toch een Grote speler..

Alex is te jong en te afgebakend om die in het rijtje der groten te plaatsen (ook over 10 jaar denk ik). en hij komt natuurlijk nét kijken.
Yeah baby Yeah!
pi_29363878
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.
Laat maar. Anders wordt dit een eindeloze discussie.
Porcupine Tee - Normal
pi_29363924
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

De wereldtop bestaat dus uit een speler of 500 dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_29363997
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

De wereldtop bestaat dus uit een speler of 500 dan?
zoiets....
En wereldtop maakt iemand nog steeds niet tot de groten der aarde.
Een Henry is nu top, maar is over 5 jaar al lang en breed vergeten.

Hoe kwamen we hier eigenlijk op?
Yeah baby Yeah!
pi_29364054
Dankzij die logge beer.
www.thuisuiteten.nl
pi_29364082
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dankzij die logge beer.
Een tank met rupsbanden die tegenstanders ongenadig pijn kan doen.
pi_29364132
quote:
Wie word ajax beste speler 2005-2006
en misschien coco als die naar ajax komt.

http://www.inter.it/aas/img/69817.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door hayder op 02-08-2005 18:30:17 ]
pi_29364171
Trabelsi is de beste speler van Ajax.
pi_29364183
Lindenbergh doet het niet en wie moet die Tripod-aankoop zijn?

Ik zet in op Zdenek Grygera, voor Hatem Trabelsi, Ryan Babel, Steven Pienaar en Wesley Sneijder.
www.thuisuiteten.nl
pi_29364187

dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:27:15 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29364218
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh doet het niet en wie moet die Tripod-aankoop zijn?
Dat moet Coco voorstellen die dus niet komt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29364238
de link van lindenberg doet het niet sorry
pi_29364330

Wie anders dan deze man kan de beste van het seizoen worden
Houd van een lijntje.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:37:16 #131
82589 S-Two
barba macacu
pi_29364507
Hoe raar het ook klinkt denk dat we dit seizoen nog wel eens behoorlijk wat kunnen gaan hebben aan Boukhari en Anastasiou. Verder zal Trabelsi wel weer een topseizoen draaien en denk ik dat Maduro zich ook wel staande zal houden. Voor de rest is het voor mij afwachten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_29365210

pi_29365428

Hij maakt er minstens 10!

[ Bericht 12% gewijzigd door Radegast op 02-08-2005 18:33:07 ]
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:21:57 #134
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29365479

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29365527
pi_29365553
quote:
Van Geel: gerucht De Cler is onzin

Martin van Geel ontkent in alle toonaarden dat Ajax bezig zou zijn met een transfer van Tim de Cler naar Ajax.

Dinsdag berichtten diverse media dat de ex-Ajacied wellicht terug zou komen naar de Amsterdamse club. Volgens Van Geel is dit 'absolute nonsens'.

(AT5)
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29365567
Gelukkig...
pi_29365713
ik denk

dinsdag 2 augustus 2005 @ 18:38:01 #139
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29365830

Het zouden zomaar 2 broers van een andere planeet kunnen zijn .
pi_29365908
quote:
Zo'n TT en de keepers staan er niet bij.

Ik gok Vermeer.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_29365927
Die foto's zijn wel erg slecht gelukt...
pi_29365932
Gaan er hier nog mensen naar de open dag morgen?
pi_29365950
nou wat grappig
pi_29366005
pi_29366029
Een selectie met 4 keepers.
pi_29366068
Wat kom je doen -Wolf- ? ?
pi_29366121
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:
Wat kom je doen -Wolf- ? ?
Ik mag toch wel lachen om die foto's? Ze zijn gewoon slecht gelukt. Ajacied in hart en nieren hoor!
pi_29366217
[Nog een leuk gedicht dat ik 10 jaar geleden verzonnen heb om de boel op te leuken:

AJAX heerst!
En feijenoord NIET!
En als AJAX niet heerst,
Dan heerst AJAX 2!
En feijenoord nog steeds NIET!

En? wat vinden jullie van m'n dichterlijke kunsten?
pi_29366292
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef -Wolf- het volgende:
En? wat vinden jullie van m'n dichterlijke kunsten?
Aandoenlijk.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_29366311

Yannis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')