Romario heeft ooit eens gezegd dat Laudrup de beste voetballer was waar hij ooit mee samen heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
jij bedoeld ten tijden van de grote 4?
Alleen bij Barca en in z'n eerste jaar bij Real. Daarna ging het bergafwaarts.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Michael al helemaal niet![]()
Maar waarschijnlijk heb je hem in z'n beste dagen niet meegemaakt bij Barcelona. Hij was toen met afstand de beste buitenlandse speler daar![]()
Maar dat maakt hem nog geen subtopperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen bij Barca en in z'n eerste jaar bij Real. Daarna ging het bergafwaarts.
Hij vergat Juul Ellerman waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Romario heeft ooit eens gezegd dat Laudrup de beste voetballer was waar hij ooit mee samen heeft gespeeld.
Alex in dit rijtje noemen is natuurlijk ronduit lachwekkend, maak jezelf nou niet zo belachelijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Europees gezien was hij een subtopper. Europese topspelers van de laatste tien jaar zijn in mijn ogen Vieira, Nedved, Redondo, Batistuta, Zidane, Ronaldinho, Lampard, Alex, Emerson etc. Laudrup zat daar net een niveautje onder.
Nationaal blonk hij altijd uit, omdat 80% van de verdedigers in de Nederlandse competitie in die tijd uit brandhout bestond.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Europees gezien was hij een subtopper. Europese topspelers van de laatste tien jaar zijn in mijn ogen Vieira, Nedved, Redondo, Batistuta, Zidane, Ronaldinho, Lampard, Alex, Emerson etc. Laudrup zat daar net een niveautje onder.
Nationaal blonk hij altijd uit, omdat 80% van de verdedigers in de Nederlandse competitie in die tijd uit brandhout bestond.
Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef cultheld het volgende:
Dus Van Bommel is ook een wereldster omdat hij Ajax met 4-0 aan de kant zette in eigen stadion?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?
En Alex boven Michael Laudrup zetten... ongelooflijk
Omdat jij vindt dat hij op die leeftijd alleen nog maar tegen de kleintjes kon uitblinken, noemde ik die heerlijke 5-0 tegen een psv dat op dat moment een erg goed elftal had, en in de competitie nog met 3-4 bij Ajax won. Het grote verschil is dat psv destijds wel draaide, en Ajax dit seizoen niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus Van Bommel is ook een wereldster omdat hij Ajax met 4-0 aan de kant zette in eigen stadion?
Ik ben een PSV-supporter, maar in dezen ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alex in dit rijtje noemen is natuurlijk ronduit lachwekkend, maak jezelf nou niet zo belachelijk...
"jou domheid" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lama, met jou domheid valt niet te discussieren![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Zidane toch wel van een andere klasse vind dan Laudrup.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Psv 5-0... of was psv destijds met Jonk, Stam, Zenden, Nilis en Numan ook brandhout?
En Alex boven Michael Laudrup zetten... ongelooflijk
Daarnaast leek de manier waarop Zidane speelde in z'n beste dagen heel veel op die van Laudrup in z'n beste dagen.
*mompelt iets van jezelf belachelijk te maken door Alex wereldtop te noemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
"jou domheid" ?
*mompelt iets met pot en ketel
Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
*mompelt iets van jezelf belachelijk te maken door Alex wereldtop te noemen
Het winnen is voor mij niet zo relevant, Cruijff heeft in zijn carriere ook niet alles gewonnen wat er te winnen valt, toch een Grote speler..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Alex heeft al veel gewonnen de laatste tien jaar hoor. Die hoort er natuurlijk bij! Evenals Juan de la Barrajamadera.
Laat maar. Anders wordt dit een eindeloze discussie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.
De wereldtop bestaat dus uit een speler of 500 dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alex ís wereldtop. Die zou bij AC Milan of Manchester United echt wel in de basis terecht komen.
zoiets....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
De wereldtop bestaat dus uit een speler of 500 dan?
Een tank met rupsbanden die tegenstanders ongenadig pijn kan doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dankzij die logge beer.
quote:Wie word ajax beste speler 2005-2006
Dat moet Coco voorstellen die dus niet komt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh doet het niet en wie moet die Tripod-aankoop zijn?
quote:Van Geel: gerucht De Cler is onzin
Martin van Geel ontkent in alle toonaarden dat Ajax bezig zou zijn met een transfer van Tim de Cler naar Ajax.
Dinsdag berichtten diverse media dat de ex-Ajacied wellicht terug zou komen naar de Amsterdamse club. Volgens Van Geel is dit 'absolute nonsens'.
(AT5)
Zo'n TT en de keepers staan er niet bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:24 schreef hayder het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] en misschien coco als die naar ajax komt.
http://www.inter.it/aas/img/69817.jpg
Ik mag toch wel lachen om die foto's? Ze zijn gewoon slecht gelukt. Ajacied in hart en nieren hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:48 schreef Jajong het volgende:
Wat kom je doen -Wolf- ? ?
Aandoenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef -Wolf- het volgende:
En? wat vinden jullie van m'n dichterlijke kunsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |