Ik *haat* PSV!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké.![]()
Wel m'n favoriet vd top 3 trouwens. Vanwaar de kotssmilies?![]()
Daar noem je een club . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef melismay het volgende:
Ik ben Gelderlandse![]()
Maar ik val altijd alleen maar opPSV-ers
![]()
Maar ik wil serieus alleen maar met jou date hoor, ik gebruikte je nergens voor... Echt niet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niks, maar dan moet je niet Frits afpoeieren door te zeggen dat je alleen met mij wilt daten. Daarvoor laat ik me niet gebruiken.![]()
Juist, vandaar dat mijn avatar van de verkeerde club is.quote:
Het hoeft niet, maar het zou wel handig zijn... Anders moet ie zichzelf maar vermaken als er voetbal op tv isquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar noem je een club . . .![]()
Moet je toekomstige mr. Melismay van voetbal houden ??![]()
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik wil serieus alleen maar met jou date hoor, ik gebruikte je nergens voor... Echt niet!
Nee, maar ik zeg niet wat ik wel ben, want dan verraad ik mijn afkomst.quote:
Ik heb die foto's niet op mijn computer!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.![]()
Maar als je nou eens één bepaalde foto post dan wil ik het wellicht in overweging nemen om te overwegen of ik met jou wil daten.![]()
Ga me niet vertellen dat je zo'n type bent die elke wedstrijd ziet . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
Het hoeft niet, maar het zou wel handig zijn... Anders moet ie zichzelf maar vermaken als er voetbal op tv is![]()
Te veel werk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb die foto's niet op mijn computer!!!!Kom ze maar bekijken
Let op!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist, vandaar dat mijn avatar van de verkeerde club is.
Je legt jezelf wel beperkingen op als zijn clubliefde al doorslaggevend kan zijn hè.. wat voor eisen stel je nog meer?![]()
Plato, ben jij ook een PSV'er?![]()
Uhmquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je zo'n type bent die elke wedstrijd ziet . . .![]()
quote:
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op!
Let je op?
Ik ben niet voor PSV, maar ik schijn een aantrekkingskracht naar PSV supporters te hebben, terwijl ik dat dus haat.... Nou heb jij een avatar van de club waar ik ook niet voor ben... Snappie?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op!
Let je op?
Ik ben niet voor PSV, maar ik schijn een aantrekkingskracht naar PSV supporters te hebben, terwijl ik dat dus haat.... Nou heb jij een avatar van de club waar ik ook niet voor ben... Snappie?
En AGOVV en Wageningen niet te vergeten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.
Of toch stiekum voor Feyenoord of Ajax?
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter isquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.
Of toch stiekum voor Feyenoord of Ajax?
Vervelend voor je. Ik leef met je mee....quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter is
Zie, zo moeilijk is het nietquote:
Nee Renault's zijn een interessant gespreksonderwerpquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Metro2005 het volgende:
Gaat het hier nou over voetbal
voetbal![]()
Bedankt voor je medelevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:00 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik leef met je mee....
inderdaad ook niet neequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee Renault's zijn een interessant gespreksonderwerp![]()
Verzin dan iets Metro.quote:
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeienquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verzin dan iets Metro.![]()
Hoe is het eigenlijk met je singlestatus gesteld?![]()
Nee hè, toch niet Twente hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter is
Ben jij de zaakwaarnemer van tranceptorquote:
Je lijkt het dit keer een stuk verstandiger aan te pakken dan de vorige keer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeien![]()
En dat allemaal dankzij julliequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt het dit keer een stuk verstandiger aan te pakken dan de vorige keer.![]()
Ja, we verwachten dan ook als eregasten op jullie bruiloft uitgenodigd te worden.quote:
Hahaha, nee joh!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hè, toch niet Twente hè?
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar het zou wel handig zijn... Anders moet ie zichzelf maar vermaken als er voetbal op tv is
Tja, tis inmiddels een classic hequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben jij de zaakwaarnemer van tranceptor
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we verwachten dan ook als eregasten op jullie bruiloft uitgenodigd te worden.![]()
Oh nee, ik ga niet naar bruiloften, alleen als het echt niet anders kan.![]()
scherpquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermaken.
Hoe lang heb je nou iets? Maandje ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeien![]()
Nou dat komt dan mooi uit....quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermaken.
We kennen elkaar ongeveer een maandje nu ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nou iets? Maandje ofzo?
Moet jij niet gezellig doen ofzo?quote:
Tenminste nog 1 dolende ziel geredquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verdomme, wat zijn we toch goed he![]()
Ik wilde even testen of je je leven daadwerkelijk gebeterd had.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]bruiloft, loop jij niet een beetje hard van stapel
Goed zo, Heracles dan! Go Ahead Eagles! Of niet uit Overijssel, maar N-Brabant?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |