Dat is niet de juiste instelling, als ik alleen ben dan kook ik in principe altijd. Maar doorgaans eet ik met huisgenoten, maar als die er een keertje niet zijn dan kook ik toch.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan heel goed koken, maar heb er geen plezier van om t voor me alleen te doen, dus dan doe ik t meestal niet
Zuigen hoort daar ook bij jaquote:
Klopt, dat is dan ook iets dat ik minder frequent pleeg te doen.quote:
Ik had het al te lang niet grondig gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, dat is dan ook iets dat ik minder frequent pleeg te doen.![]()
Kom je volgende week een keertje bij me schoonmaken dan?quote:
Wil jij dan zo graag dat Melis bij jou komt zuigen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kom je volgende week een keertje bij me schoonmaken dan?![]()
Nope, heb een ontiegelijke hekel aan stofzuigen, stel het ook altijd veel te lang uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kom je volgende week een keertje bij me schoonmaken dan?![]()
Dat komt me al de strot uit. Vandaar dat ik kook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik nij mijn ouders ben doe ik eigenlijk helemaal niks, tenzij ik er te lang ben en de troep van mijn moeder me de keel uithangt, dan wil ik zelf wel een keertje koken.
Zooooooo graag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dan zo graag dat Melis bij jou komt zuigen?![]()
Vrijgezel mag ook dan zorg ik zelf wel dat ze bezet zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Nope, heb een ontiegelijke hekel aan stofzuigen, stel het ook altijd veel te lang uit
En trouwens, ik dacht dat jij alleen maar bezette vrouwen in je leven wilde?
Is Melis wel bazig genoeg voor je?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vrijgezel mag ook dan zorg ik zelf wel dat ze bezet zijn.![]()
Ja, ik durf dan ook gerust te stellen dat mannen gemiddeld gezien beter koken dan vrouwen. Niet voor niets is 99% van de topkoks man.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat komt me al de strot uit. Vandaar dat ik kook.
Oe!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vrijgezel mag ook dan zorg ik zelf wel dat ze bezet zijn.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is Melis wel bazig genoeg voor je?
Ja, Melis, vertel eens, ben jij een bazig type?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is Melis wel bazig genoeg voor je?
Ik ben aan het afkicken van haar, sinds gister.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe!
Heb ik wat gemist van je vorige vlam dan?
Maar toch weer niet helemaal, want ergens heb je nog hoop.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van haar, sinds gister.![]()
Nou uhm... eigenlijk nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, Melis, vertel eens, ben jij een bazig type?![]()
Kut hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar toch weer niet helemaal, want ergens heb je nog hoop.
Ow yeah! Rebound! I just lovvvvvveeee that!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, dat is een kutgevoel, ik ken het helaas.quote:
Basis van elke goeie relatiequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow yeah! Rebound! I just lovvvvvveeee that!
Vaak genoeg tegen jezelf zeggen. Misschien ga je het nog geloven ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow yeah! Rebound! I just lovvvvvveeee that!
Ik ben aan het afkicken van haar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Vaak genoeg tegen jezelf zeggen. Misschien ga je het nog geloven ook.
Helpt het al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van haar.
Ow please Plato, je weet toch dat ik alleen maar met jou wil daten!quote:
Waarom loop ik eigenlijk iedereen te pushen om te gaan daten? Ik kan beter zelf eens gaan daten.quote:
Subtiel frits afgewezenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow please Plato, je weet toch dat ik alleen maar met jou wil daten!
Het spijt me, maar jij hebt een avatar van de verkeerde clubquote:
Nee, daarvoor is je band met WM te hecht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow please Plato, je weet toch dat ik alleen maar met jou wil daten!
Die was dan weer duidelijkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Het spijt me, maar jij hebt een avatar van de verkeerde club![]()
Ben je Friezin?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Het spijt me, maar jij hebt een avatar van de verkeerde club![]()
He wat?! Sinds wanneer ben ik ineens daar in terecht gekomen?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is je band met WM te hecht.![]()
Ik ben Gelderlandsequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben je Friezin?![]()
Laat dan maar idd...![]()
Ben je nu kaal?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van haar.
Je sms't zelfs met hem tijdens zijn vakantie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:46 schreef melismay het volgende:
[..]
He wat?! Sinds wanneer ben ik ineens daar in terecht gekomen?!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je sms't zelfs met hem tijdens zijn vakantie.![]()
Oké.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben Gelderlandse![]()
Maar ik val altijd alleen maar opPSV-ers
Smssen met singles die op vakantie zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef melismay het volgende:
[..]1 fokking smsje!
En wat is daar mis mee trouwens?
Niks, maar dan moet je niet Frits afpoeieren door te zeggen dat je alleen met mij wilt daten. Daarvoor laat ik me niet gebruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef melismay het volgende:
[..]1 fokking smsje!
En wat is daar mis mee trouwens?
Ik *haat* PSV!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké.![]()
Wel m'n favoriet vd top 3 trouwens. Vanwaar de kotssmilies?![]()
Daar noem je een club . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef melismay het volgende:
Ik ben Gelderlandse![]()
Maar ik val altijd alleen maar opPSV-ers
![]()
Maar ik wil serieus alleen maar met jou date hoor, ik gebruikte je nergens voor... Echt niet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niks, maar dan moet je niet Frits afpoeieren door te zeggen dat je alleen met mij wilt daten. Daarvoor laat ik me niet gebruiken.![]()
Juist, vandaar dat mijn avatar van de verkeerde club is.quote:
Het hoeft niet, maar het zou wel handig zijn... Anders moet ie zichzelf maar vermaken als er voetbal op tv isquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar noem je een club . . .![]()
Moet je toekomstige mr. Melismay van voetbal houden ??![]()
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik wil serieus alleen maar met jou date hoor, ik gebruikte je nergens voor... Echt niet!
Nee, maar ik zeg niet wat ik wel ben, want dan verraad ik mijn afkomst.quote:
Ik heb die foto's niet op mijn computer!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.![]()
Maar als je nou eens één bepaalde foto post dan wil ik het wellicht in overweging nemen om te overwegen of ik met jou wil daten.![]()
Ga me niet vertellen dat je zo'n type bent die elke wedstrijd ziet . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
Het hoeft niet, maar het zou wel handig zijn... Anders moet ie zichzelf maar vermaken als er voetbal op tv is![]()
Te veel werk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb die foto's niet op mijn computer!!!!Kom ze maar bekijken
Let op!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist, vandaar dat mijn avatar van de verkeerde club is.
Je legt jezelf wel beperkingen op als zijn clubliefde al doorslaggevend kan zijn hè.. wat voor eisen stel je nog meer?![]()
Plato, ben jij ook een PSV'er?![]()
Uhmquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je zo'n type bent die elke wedstrijd ziet . . .![]()
quote:
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op!
Let je op?
Ik ben niet voor PSV, maar ik schijn een aantrekkingskracht naar PSV supporters te hebben, terwijl ik dat dus haat.... Nou heb jij een avatar van de club waar ik ook niet voor ben... Snappie?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op!
Let je op?
Ik ben niet voor PSV, maar ik schijn een aantrekkingskracht naar PSV supporters te hebben, terwijl ik dat dus haat.... Nou heb jij een avatar van de club waar ik ook niet voor ben... Snappie?
En AGOVV en Wageningen niet te vergeten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.
Of toch stiekum voor Feyenoord of Ajax?
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter isquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.
Of toch stiekum voor Feyenoord of Ajax?
Vervelend voor je. Ik leef met je mee....quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter is
Zie, zo moeilijk is het nietquote:
Nee Renault's zijn een interessant gespreksonderwerpquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Metro2005 het volgende:
Gaat het hier nou over voetbal
voetbal![]()
Bedankt voor je medelevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:00 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik leef met je mee....
inderdaad ook niet neequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee Renault's zijn een interessant gespreksonderwerp![]()
Verzin dan iets Metro.quote:
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeienquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verzin dan iets Metro.![]()
Hoe is het eigenlijk met je singlestatus gesteld?![]()
Nee hè, toch niet Twente hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter is
Ben jij de zaakwaarnemer van tranceptorquote:
Je lijkt het dit keer een stuk verstandiger aan te pakken dan de vorige keer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeien![]()
En dat allemaal dankzij julliequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt het dit keer een stuk verstandiger aan te pakken dan de vorige keer.![]()
Ja, we verwachten dan ook als eregasten op jullie bruiloft uitgenodigd te worden.quote:
Hahaha, nee joh!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hè, toch niet Twente hè?
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar het zou wel handig zijn... Anders moet ie zichzelf maar vermaken als er voetbal op tv is
Tja, tis inmiddels een classic hequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben jij de zaakwaarnemer van tranceptor
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we verwachten dan ook als eregasten op jullie bruiloft uitgenodigd te worden.![]()
Oh nee, ik ga niet naar bruiloften, alleen als het echt niet anders kan.![]()
scherpquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermaken.
Hoe lang heb je nou iets? Maandje ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeien![]()
Nou dat komt dan mooi uit....quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermaken.
We kennen elkaar ongeveer een maandje nu ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nou iets? Maandje ofzo?
Moet jij niet gezellig doen ofzo?quote:
Tenminste nog 1 dolende ziel geredquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verdomme, wat zijn we toch goed he![]()
Ik wilde even testen of je je leven daadwerkelijk gebeterd had.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]bruiloft, loop jij niet een beetje hard van stapel
Goed zo, Heracles dan! Go Ahead Eagles! Of niet uit Overijssel, maar N-Brabant?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |