Dat is niet de juiste instelling, als ik alleen ben dan kook ik in principe altijd. Maar doorgaans eet ik met huisgenoten, maar als die er een keertje niet zijn dan kook ik toch.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan heel goed koken, maar heb er geen plezier van om t voor me alleen te doen, dus dan doe ik t meestal niet
Zuigen hoort daar ook bij jaquote:
Klopt, dat is dan ook iets dat ik minder frequent pleeg te doen.quote:
Ik had het al te lang niet grondig gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, dat is dan ook iets dat ik minder frequent pleeg te doen.![]()
Kom je volgende week een keertje bij me schoonmaken dan?quote:
Wil jij dan zo graag dat Melis bij jou komt zuigen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kom je volgende week een keertje bij me schoonmaken dan?![]()
Nope, heb een ontiegelijke hekel aan stofzuigen, stel het ook altijd veel te lang uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kom je volgende week een keertje bij me schoonmaken dan?![]()
Dat komt me al de strot uit. Vandaar dat ik kook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik nij mijn ouders ben doe ik eigenlijk helemaal niks, tenzij ik er te lang ben en de troep van mijn moeder me de keel uithangt, dan wil ik zelf wel een keertje koken.
Zooooooo graag.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dan zo graag dat Melis bij jou komt zuigen?![]()
Vrijgezel mag ook dan zorg ik zelf wel dat ze bezet zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Nope, heb een ontiegelijke hekel aan stofzuigen, stel het ook altijd veel te lang uit
En trouwens, ik dacht dat jij alleen maar bezette vrouwen in je leven wilde?
Is Melis wel bazig genoeg voor je?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vrijgezel mag ook dan zorg ik zelf wel dat ze bezet zijn.![]()
Ja, ik durf dan ook gerust te stellen dat mannen gemiddeld gezien beter koken dan vrouwen. Niet voor niets is 99% van de topkoks man.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat komt me al de strot uit. Vandaar dat ik kook.
Oe!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vrijgezel mag ook dan zorg ik zelf wel dat ze bezet zijn.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is Melis wel bazig genoeg voor je?
Ja, Melis, vertel eens, ben jij een bazig type?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is Melis wel bazig genoeg voor je?
Ik ben aan het afkicken van haar, sinds gister.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe!
Heb ik wat gemist van je vorige vlam dan?
Maar toch weer niet helemaal, want ergens heb je nog hoop.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van haar, sinds gister.![]()
Nou uhm... eigenlijk nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, Melis, vertel eens, ben jij een bazig type?![]()
Kut hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar toch weer niet helemaal, want ergens heb je nog hoop.
Ow yeah! Rebound! I just lovvvvvveeee that!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, dat is een kutgevoel, ik ken het helaas.quote:
Basis van elke goeie relatiequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow yeah! Rebound! I just lovvvvvveeee that!
Vaak genoeg tegen jezelf zeggen. Misschien ga je het nog geloven ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow yeah! Rebound! I just lovvvvvveeee that!
Ik ben aan het afkicken van haar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Vaak genoeg tegen jezelf zeggen. Misschien ga je het nog geloven ook.
Helpt het al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van haar.
Ow please Plato, je weet toch dat ik alleen maar met jou wil daten!quote:
Waarom loop ik eigenlijk iedereen te pushen om te gaan daten? Ik kan beter zelf eens gaan daten.quote:
Subtiel frits afgewezenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow please Plato, je weet toch dat ik alleen maar met jou wil daten!
Het spijt me, maar jij hebt een avatar van de verkeerde clubquote:
Nee, daarvoor is je band met WM te hecht.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow please Plato, je weet toch dat ik alleen maar met jou wil daten!
Die was dan weer duidelijkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Het spijt me, maar jij hebt een avatar van de verkeerde club![]()
Ben je Friezin?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Het spijt me, maar jij hebt een avatar van de verkeerde club![]()
He wat?! Sinds wanneer ben ik ineens daar in terecht gekomen?!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is je band met WM te hecht.![]()
Ik ben Gelderlandsequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben je Friezin?![]()
Laat dan maar idd...![]()
Ben je nu kaal?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken van haar.
Je sms't zelfs met hem tijdens zijn vakantie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:46 schreef melismay het volgende:
[..]
He wat?! Sinds wanneer ben ik ineens daar in terecht gekomen?!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je sms't zelfs met hem tijdens zijn vakantie.![]()
Oké.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben Gelderlandse![]()
Maar ik val altijd alleen maar opPSV-ers
Smssen met singles die op vakantie zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef melismay het volgende:
[..]1 fokking smsje!
En wat is daar mis mee trouwens?
Niks, maar dan moet je niet Frits afpoeieren door te zeggen dat je alleen met mij wilt daten. Daarvoor laat ik me niet gebruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef melismay het volgende:
[..]1 fokking smsje!
En wat is daar mis mee trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |