Te veel werk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb die foto's niet op mijn computer!!!!Kom ze maar bekijken
Let op!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist, vandaar dat mijn avatar van de verkeerde club is.
Je legt jezelf wel beperkingen op als zijn clubliefde al doorslaggevend kan zijn hè.. wat voor eisen stel je nog meer?![]()
Plato, ben jij ook een PSV'er?![]()
Uhmquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je zo'n type bent die elke wedstrijd ziet . . .![]()
quote:
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op!
Let je op?
Ik ben niet voor PSV, maar ik schijn een aantrekkingskracht naar PSV supporters te hebben, terwijl ik dat dus haat.... Nou heb jij een avatar van de club waar ik ook niet voor ben... Snappie?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Let op!
Let je op?
Ik ben niet voor PSV, maar ik schijn een aantrekkingskracht naar PSV supporters te hebben, terwijl ik dat dus haat.... Nou heb jij een avatar van de club waar ik ook niet voor ben... Snappie?
En AGOVV en Wageningen niet te vergeten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.
Of toch stiekum voor Feyenoord of Ajax?
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter isquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Hmmz, je komt uit Gelderland. Dus we hebben hier Vitesse, NEC en de Graafschap.
Of toch stiekum voor Feyenoord of Ajax?
Vervelend voor je. Ik leef met je mee....quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter is
Zie, zo moeilijk is het nietquote:
Nee Renault's zijn een interessant gespreksonderwerpquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef Metro2005 het volgende:
Gaat het hier nou over voetbal
voetbal![]()
Bedankt voor je medelevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:00 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik leef met je mee....
inderdaad ook niet neequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee Renault's zijn een interessant gespreksonderwerp![]()
Verzin dan iets Metro.quote:
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeienquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verzin dan iets Metro.![]()
Hoe is het eigenlijk met je singlestatus gesteld?![]()
Nee hè, toch niet Twente hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Allemaal fout! Hoewel mijn broertje fanatiek Vitesse supporter is
Ben jij de zaakwaarnemer van tranceptorquote:
Je lijkt het dit keer een stuk verstandiger aan te pakken dan de vorige keer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeien![]()
En dat allemaal dankzij julliequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt het dit keer een stuk verstandiger aan te pakken dan de vorige keer.![]()
Ja, we verwachten dan ook als eregasten op jullie bruiloft uitgenodigd te worden.quote:
Hahaha, nee joh!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hè, toch niet Twente hè?
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermakenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar het zou wel handig zijn... Anders moet ie zichzelf maar vermaken als er voetbal op tv is
Tja, tis inmiddels een classic hequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben jij de zaakwaarnemer van tranceptor
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we verwachten dan ook als eregasten op jullie bruiloft uitgenodigd te worden.![]()
Oh nee, ik ga niet naar bruiloften, alleen als het echt niet anders kan.![]()
scherpquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermaken.
Hoe lang heb je nou iets? Maandje ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben de singlestatus inmiddels ontgroeid, ik zit nu in de meer-dan-niks-hebben-fase en hoop binnenkort naar de beginnende-relatie-fase toe te groeien![]()
Nou dat komt dan mooi uit....quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jarenlange ervaring met mezelf vermaken.
We kennen elkaar ongeveer een maandje nu ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nou iets? Maandje ofzo?
Moet jij niet gezellig doen ofzo?quote:
Tenminste nog 1 dolende ziel geredquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verdomme, wat zijn we toch goed he![]()
Ik wilde even testen of je je leven daadwerkelijk gebeterd had.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]bruiloft, loop jij niet een beetje hard van stapel
Goed zo, Heracles dan! Go Ahead Eagles! Of niet uit Overijssel, maar N-Brabant?quote:
Ik vroeg me even af wat je bedoelde met 'meer dan niks'?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
We kennen elkaar ongeveer een maandje nu ja.
Of zou ze een gloryhunter zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed zo, Heracles dan! Go Ahead Eagles! Of niet uit Overijssel, maar N-Brabant?
met wie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Moet jij niet gezellig doen ofzo?
Ga je nou gewoon alle betaald voetbal clubs opnoemen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed zo, Heracles dan! Go Ahead Eagles! Of niet uit Overijssel, maar N-Brabant?
Waar is je gezellig-doen-Partner?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
met wie?![]()
* Twisted_fok kijkt om zich heen..
1 is beter dan geen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 dolende ziel gered
niet hier!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar is je gezellig-doen-Partner?
Emmen, Sparta, Helmond Sport, Roda JC, Fortuna Sittard, NAC, Cambuur Leeuwarden, Volendam, Willem II, RBC Roosendaal? Zit ie ertussen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon alle betaald voetbal clubs opnoemen?
Of je gaat gewoon aan d'r vragen wat d'r clubje isquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Emmen, Sparta, Helmond Sport, Roda JC, Fortuna Sittard, NAC, Cambuur Leeuwarden, Volendam, Willem II, RBC Roosendaal? Zit ie ertussen?
Uhm...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Emmen, Sparta, Helmond Sport, Roda JC, Fortuna Sittard, NAC, Cambuur Leeuwarden, Volendam, Willem II, RBC Roosendaal? Zit ie ertussen?
Nou, we kennen elkaar nu ongeveer een maand en we hebben vorige week tegen elkaar gezegd dat het nu wel iets meer werd dan niksquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af wat je bedoelde met 'meer dan niks'?
Ja, kom zeg! DAt is wel heeeel praktisch!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon aan d'r vragen wat d'r clubje is
Topic is nog lang niet vol hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar geef ik natuurlijk geen antwoord op, dat zo way too easy zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet bang zijn Fritsje! Er komen nog meer topics en vast ook nog wel andere onderwerpen danquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Topic is nog lang niet vol hoor![]()
AZ, Den Bosch, RKC Waalwijk, VVV Venlo, Dordrecht '90, Stormvogels Telstar, Veendam?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm...
Nee, Nee, Nee, Nee, Nee, Nee, Nee, Nee, Nee en Nee
Ehm.. Plato?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Wie van de singles zal denken jullie de eerste zijn die geen single meer is?![]()
Wees niet bang twistje, er komen vast en zeker andere onderwerpen aan bod.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet bang zijn Fritsje! Er komen nog meer topics en vast ook nog wel andere onderwerpen danvoetbal
![]()
Ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Wie van de singles zal denken jullie de eerste zijn die geen single meer is?![]()
Ik gok... uhm... Niet op mezelfquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Neehee!!! Just stop!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
AZ, Den Bosch, RKC Waalwijk, VVV Venlo, Dordrecht '90, Stormvogels Telstar, Veendam?![]()
Ah meiske tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet bang zijn Fritsje! Er komen nog meer topics en vast ook nog wel andere onderwerpen danvoetbal
![]()
Klinkt als een goed beginquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou, we kennen elkaar nu ongeveer een maand en we hebben vorige week tegen elkaar gezegd dat het nu wel iets meer werd dan niks![]()
Relatie is nog een heeeel groot woord maar een pril beginnetje is er al wel
Ik zet mijn geld ook niet op mij.quote:
Ik hoop op Christinequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ah leuk, maar ik wil sowieso het laatste op de lijst zijn hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld ook niet op mij.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik eerder dan jij, denk je dat echt?![]()
Waarbij de vraag rijst hoe je de laatste plaats gaat meten als niet alle singles (of alle singles min één eigenlijk) aan de man/vrouw komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah leuk, maar ik wil sowieso het laatste op de lijst zijn hoor!![]()
Dat lukt je toch niet, bovendien lig ik al jaren op je voor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah leuk, maar ik wil sowieso het laatste op de lijst zijn hoor!![]()
"zoek een leven in plaats van je druk te maken over singles op een internetforum"?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef fembol het volgende:
Maar mensen... wilde Plato ons niet iets duidelijk maken met deze vraag?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |