Alkemade en Bloemen.quote:
ja, dat zal de oorzaak van mijn wangedrag zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Wat een jeugdtrauma AZ
tot nu toe nog niet grappigquote:
Vorige week was het dramatischquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alkemade en Bloemen.
Nog nooit van gehoord maar het zijn 6 afleveringen met nieuw 'Talent'
Wie weet is het wat.
aha mooie stadquote:
Morgen gaat alles meezittenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat zal de oorzaak van mijn wangedrag zijn
dat is zacht uitgedrukt, vorige week was zelfs grappigerquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Het begin is nu ook niet echt hilarisch
Dat zegt echt heel veelquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is zacht uitgedrukt, vorige week was zelfs grappiger
en het is al bijna morgen, je maakt mij blijquote:
zoals?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:19 schreef Dos37 het volgende:
komen van de week nog een paar mooie films op zeg
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef VoreG het volgende:
k heb de ondertiteling aanstaan en daar staat dus bij <gelach> terwijl er niet eens gelachen wordt
k heb de ondertiteling aanstaan en daar staat dus bij <gelach> terwijl er niet eens gelachen wordt
Rain manquote:
mwah niet echt bijzonder behalve donderdag en vrijdag, maar films op tv kijken zuigt (behalve op canvas of ned 3)quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:19 schreef Dos37 het volgende:
komen van de week nog een paar mooie films op zeg
Geweldig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef VoreG het volgende:
Daar zit wel weer wat in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwah niet echt bijzonder behalve donderdag en vrijdag, maar films op tv kijken zuigt (behalve op canvas of ned 3)
Cape Fear heb ik nog in de Riksbios gezien, jeugdsentiment!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Rain man
cape fear
the good the bad and the ugly
even vol spammen dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht ik begin vroeg dan is ie wel vol maar zit ie pas op 294
[Hools] het VBL-Café # 853 Atletico Ananas-Fok United.
deze mot dicht duys?>quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht ik begin vroeg dan is ie wel vol maar zit ie pas op 294
[Hools] het VBL-Café # 853 Atletico Ananas-Fok United.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |