Indymedia natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef du_ke het volgende:
Van wat voor kansloze site komt dit nou weer?
Waarom in vredesnaam?quote:Gretta Duisenberg: Wim toch verdronken
Wim Duisenberg (1935 - 2005)Oud-bankpresident Wim Duisenberg is toch overleden in het zwembad van zijn vakantiehuis in Frankrijk, zo erkent nu ook zijn weduwe Gretta. De echtgenote zaaide verwarring door eerder te verklaren dat haar man vlak buiten de studeerkamer werd gevonden. Franse autoriteiten meldden zondag al dat Duisenberg levenloos in zijn zwembad werd aangetroffen.
Volgens Gretta had ze juist op verzoek van de Franse politie en justitie de andere lezing in de wereld gebracht, aangezien zij nog druk bezig waren met het onderzoek naar de doodsoorzaak. Inmiddels is vastgesteld dat de voormalige minister en bankier is overleden aan een hartinfarct. Vrijdag of zaterdag zal de begrafenis plaats hebben.
quote:Gretta Duisenberg: Wim toch verdronken
Gepubliceerd op dinsdag 02 augustus 2005
Wim Duisenberg is toch aangetroffen in zijn zwembad.
Gretta Duisenberg zaaide maandag verwarring door in de Volkskrant te verklaren dat haar man in de studeerkamer was aangetroffen. Dinsdag trekt ze deze versie in dezelfde krant echter weer in.
Ze verklaart nu dat de oud-bankpresident, zoals de Franse autoriteiten al eerder meldden, zondag in het zwembad van hun Franse vakantiehuis in Faucun is overleden.
Volgens Gretta had ze had op verzoek van de Franse politie en justitie de andere lezing in de wereld gebracht, aangezien zij nog druk bezig waren met het onderzoek naar de doodsoorzaak.
Het staat inmiddels vast dat Duisenberg is overleden aan een hartinfarct. Vrijdag of zaterdag zal de begrafenis plaats hebben. Het stoffelijk overschot van de oud-minister is inmiddels naar Nederland vervoerd.
Een vrouw met ballen, alle respect voor haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Gretta en haar ware liefde![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
Hey conservatieve nepchristen.
hehe daar ben ik echt nog nooit geweest. En christen ben ik gelukkig ook niet ik kots in veel gevallen zelfs op onze fijne zeer bloederige joods christelijke cultuurquote:
Ik vind het een leuke vrouw. Ze heeft toch uitstraling. En een duidelijke mening. Daar kan je tenminste een gesprek mee aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vrouw met ballen, alle respect voor haar.
Niet alle maar toch zeker wel respect. Wel erg flauw dat het bij de dood van haar man gelijk weer hier over moet gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vrouw met ballen, alle respect voor haar.
Demonisatie door rechts.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet alle maar toch zeker wel respect. Wel erg flauw dat het bij de dood van haar man gelijk weer hier over moet gaan.
anti-semietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef du_ke het volgende:
hehe daar ben ik echt nog nooit geweest. En christen ben ik gelukkig ook niet ik kots in veel gevallen zelfs op onze fijne zeer bloederige joods christelijke cultuur.
geenstijl noemt anderen kennelijk 'huilies' ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Indymedia natuurlijk
Nee alle gekheid op een stokje
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006636.html![]()
Uitspraak van Rvdj huilie's
http://www.rvdj.nl/zieuitspraak.php?jaar=2005&num=36&highl=1&sorteer=2
De huilie term heb ik zelf erbij bedacht in dit voorbeeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:22 schreef RM-rf het volgende:
geenstijl noemt anderen kennelijk 'huilies' ...
natuurlijk vind men van geenstijl het eveneens schandelijk als leraren in de klas met marokaanse leerlingen leraren niet meer de holocaust durven te noemen... uit angst voor aggressieve reacties ...
maar als er marokkanen naar Westerbork gestuurd worden is het natuurlijk zo dat ook dat afgekraakt moet worden ....zijn het de linkse softies die de moeite vergeefs nemen om die noord-afrikaantjes iets van ons verleden (waarvan ze best wat zouden kunnen leren) te leren ....
Tja, dan zit je altijd in de 'goede' hoek, gewoon alles afkraken en negatief zien ... zo ongeveer iedereen die de durf heeft een stelling te nemen wordt daar afgekraakt ...
Blijft natuurlijk enkel het grijze midden over ... of een pragmatische vorm van puur opportusime
Zou geenstijl eigenlik een promotiepoging van de pragmatische harde kern van D66 zijn, ik bedoel de enige positieve actie van geenstijl die ik me kan herinneren is toen ze begin dit jaar al hun lezers opriepen om vooral lid te worden van D'66 en het ledencongress te bezoeken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |