neej dat is de sexxyquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Het onderste meteen lekker ondergepaint.. Flauw hoor.
Ik weet niet wat het nut hiervan is, er zijn zat lekkerdere mannen en vrouwen op internet te vinden en die laten nog dingen zien die hier buiten de policy vallen ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
B-BOY post wel wat, das meer dan de rest
Note dat er onder de foto staat "Mijn geraamte"...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Ferrari-racer het volgende:
Hé Jeff ziet er lekker strak uit.....whahahaha......mooi ook die ribspieren.....hebben die kinderen in het verre zuiden ook. Die klauwen....bladiblau.......serieus mensen nemen foto's van zichzelf maar weten van geen ene keankermoer meer hoe mies ze eruitzien. Tip: www.allinfitness.nl
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
nou voor de dames dan. en ja de ts begint ik weet het.
[afbeelding]
Nope, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:43 schreef Modwire het volgende:
No offence, maar zittne hier echt mensen op te wachten denk je??
Praat eens niet zo debiel zeg..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Ferrari-racer het volgende:
Hé Jeff ziet er lekker strak uit.....whahahaha......mooi ook die ribspieren.....hebben die kinderen in het verre zuiden ook. Die klauwen....bladiblau.......serieus mensen nemen foto's van zichzelf maar weten van geen ene keankermoer meer hoe mies ze eruitzien. Tip: www.allinfitness.nl
Lekker hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
nou voor de dames dan. en ja de ts begint ik weet het.
[afbeelding]
En nu doen we weer normaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Ferrari-racer het volgende:
Als mensen er op zitten te wachten dan durf ik zo'n foto ook nog wel te plaatsenquote:
Mijn fototoestel is op dit moment 1800 kilometer zuidelijker (zoals ik ook al zei in die verwijderde postquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef wappiej het volgende:
ijsmeis is triggerhappy met d'r verwijder posts knopje! Kommop mijn foto is er al.. Nu jullie! Stoere mannen
that makes 2 of usquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef hoppla het volgende:
[img=http://img150.imageshack.us/img150/1008/matttieess4hw.th.jpg]
Iig geen kippenbotje! Zoals sommige hier..
Loserquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Ferrari-racer het volgende:
Echt een beer ben je ook niet..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef hoppla het volgende:
Je bent niet gespierder dan ik, kippebotje net niet, maar je bent niet echt de nieuwe Hulk Hoganquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef hoppla het volgende:
Niet vragen maar posten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Jaco90 het volgende:
Wil iemand foto's van mij? of is dat kiddy-p0rn
Naja, ik weet niet hoe je op de foto staat, maar dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Jaco90 het volgende:
Wil iemand foto's van mij? of is dat kiddy-p0rn
Voor mij welquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:39 schreef Modwire het volgende:
Dit topic wordt daar echt niet leuker van ofzo..
Dit behoor je in feedback te posten.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:59 schreef Modwire het volgende:
@Mods, kan iemand mijn foto even verwijderen? Ik vind dit een kut-topic waaraan ik niet langer een bijdrage wil leveren..![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:59 schreef Modwire het volgende:
@Mods, kan iemand mijn foto even verwijderen? Ik vind dit een kut-topic waaraan ik niet langer een bijdrage wil leveren..![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stelletje kippebotjes.
[afbeelding]
Beat this Kokos.
[afbeelding].
Koewam vindt dat ik boven hem sta na mijn Als ik ga posten op fok.mp3quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Maar je kan niet tegen Koewam op
quote:Jij wint, jij wint, jij bent de überfuckneger
het is alleen maar botquote:
invergelijking met die kippetjes hier wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jett, 't is dat we ruzie hebben, anders had je vast wel gezegd dat ik een lekker buikje had.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Jett het volgende:
[..]
invergelijking met die kippetjes hier wel ja![]()
Daar zitten helemaal geen bottenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef Jett het volgende:
[..]
het is alleen maar botgeen spier niks..
Hm.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koewam vindt dat ik boven hem sta na mijn Als ik ga posten op fok.mp3.
[..]
Geilebeer, hoe ziet je hoofd er uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef Life het volgende:
Nu ik toch PUB weer leven inblaas met mijn doordachte interessante topics doe ik hier ook maar aan mee.
[afbeelding]
Ga eens eten johquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:17 schreef --Usual-- het volgende:
Yeah, kloonwhoren.
[afbeelding]
Er wordt aan gewerkt, sporadisch.
Doet dat pijn, een korset dragen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:17 schreef --Usual-- het volgende:
Yeah, kloonwhoren.
[afbeelding]
Dus binnenkort meer foto'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:10 schreef Steijn het volgende:
Woei,dank
Ik train nu weer hard dus binnekort....
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Beetje dood topic he?
[[url=http://img318.imageshack.us/img318/3839/dsc000819ke.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nouja hier een fototje van mijKijk niet echt vrolijk
en let niet op het behang enzo is vrij oud
Is trouwens al een vrij oude foto.
Dat meisje lijkt op iemand die ik ken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:57 schreef ikJur het volgende:
[[url=http://img440.imageshack.us/img440/7828/foto548ko.jpg]afbeelding][/URL]
word nog aan gewerkt hoor![]()
Nee, sorry. Je zult toch verder moeten zoeken.quote:
Ik daag 'm uit voor een 1 on 1quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Jij, bent jaloers op zijn geile lijf
Ontzettendquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, sorry. Je zult toch verder moeten zoeken.![]()
En wat betreft het haar, het lijntje onder de navel is inmiddels weer aanwezig.
Nemen meisjes daar tegenwoordig al genoegen mee?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat meisje lijkt op iemand die ik ken.![]()
En leuk buikje![]()
T begin is er iig wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nemen meisjes daar tegenwoordig al genoegen mee?
wat is hier sexy of gewaagd aanquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef Life het volgende:
Nu ik toch PUB weer leven inblaas met mijn doordachte interessante topics doe ik hier ook maar aan mee.
[afbeelding]
Kenker, jij bent mager, gekquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:17 schreef --Usual-- het volgende:
Yeah, kloonwhoren.
[afbeelding]
Geen slowchatquote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij hebt ook alleen maar commentaar he?!![]()
![]()
mijn foto, wat doe je?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef poloolop het volgende:
for the nice ladies inhere
[afbeelding]
a lil piece of me, nietzo lang geleden
jaja, flink aan gewerkt
Wat zit er op je hoofd dudequote:Op woensdag 9 november 2005 00:32 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
maak geintjessss.......pikMuay thai 4 life
you wishquote:
jammer, dat sommige mensen deze sport beoefenen om stoer mee te doenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:32 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
maak geintjessss.......pikMuay thai 4 life
waarom post je dan je fotoquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
En nee PUBSC, ik geil NIET op mezelf. Was 100 kg not wat, nu 81.
dwangneurose?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon moest doen.
Hij is inderdaad wel gewaagd.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon moest doen.
hartoperatie?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef ikJur het volgende:
hoe komt dat litteken?
Volgens mij wel ja, het is wel karakteristiek in ieder geval.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef MaRySe het volgende:
hartoperatie?
quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef Magistic het volgende:
[afbeelding]
* Magistic schopt dit topic weer wat nieuw leven in...
quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef Magistic het volgende:
[afbeelding]
* Magistic schopt dit topic weer wat nieuw leven in...
Was jij niet die gozer met al dat schaamhaar in dat andere topic?quote:Op maandag 5 december 2005 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Niks intresseants maarja je moet wat
jaloezie, isn't it great?quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef P8 het volgende:
haha![]()
echt grappig hoe al die jongetjes hier foto's plaatsen terwijl er niks sexy's aan is, laat staan gewaagd.
mijn bijdrage dan maar. sexy? dat niet. gewaagd? meer dan die foto's van enkel krampachtig aangespannen buikspieren
[beetje jammere foto]
Kijk eens naar de titel van dit topic.quote:Op maandag 5 december 2005 21:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik sexy ben?
Heb getraind, nu beetje te lui voor, hoezo?quote:Op maandag 5 december 2005 21:08 schreef Modwire het volgende:
Zeg Magistic, train jij wel, of nie?
Maar P8, jij bent een mannetjequote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef P8 het volgende:
haha![]()
echt grappig hoe al die jongetjes hier foto's plaatsen terwijl er niks sexy's aan is, laat staan gewaagd.
Gewoon nieuwsgierigheid, omdat je flink meer body hebt dan de gemiddelde Fok!ker..quote:Op maandag 5 december 2005 21:45 schreef Magistic het volgende:
[..]
Heb getraind, nu beetje te lui voor, hoezo?![]()
Leuk dat je dat zegtquote:Op maandag 5 december 2005 22:16 schreef Modwire het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid, omdat je flink meer body hebt dan de gemiddelde Fok!ker..
En nee, ik ben geen homo, voor degene die denkt grappig te zijn![]()
Hou het dan ook zoquote:
dat kan 2 dingen betekenen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef gtsmrt het volgende:
waarom krijg ik hier geen harde tepels van ?
hmmmquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:47 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan 2 dingen betekenen.
1: je hebt geen tepels
2: de foto's zijn kut
aangezien ik ook geen harde tepels krijg hiervan, en beide er nog aan heb zitten, ga ik toch voor optie 2
of hij is gewoon hetero ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:47 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan 2 dingen betekenen.
1: je hebt geen tepels
2: de foto's zijn kut
aangezien ik ook geen harde tepels krijg hiervan, en beide er nog aan heb zitten, ga ik toch voor optie 2
Tis ook nooit goed bij jouquote:
Ok ik ben al wegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:14 schreef snopprinses het volgende:
jewel
ik hou gewoon niet zo van teveel spieren
Kan niet, ik heb een anorectisch hongerlichaam.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Plaats eens een pic rockstar. We wachten er allemaal op![]()
![]()
Dat zal toch wel een beetje meevallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb een anorectisch hongerlichaam.
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
ik vindt em wel gewaagd.. of t sexy is weet ik nie.. ben geen foto genie![]()
meestal slaat fotogeniekheid op het hoofd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef P8 het volgende:
[..]
meestal slaat fotogeniekheid op het hoofd.
*Ben niet goed in fotoos in t algemeen, laat ik t zo zeggen.. maakt niet uit wat voor fotoos*
knap wel dat je met dat kleine censored plaatje je piemol kan bedekken.
*hij hangt gewoon in normale toestand naar beneden (me boxer in voor als je t niet snap)*
en scheer je je schaamhaar? of ben je 12?
*nee ik scheer niet en ben geen 12.. valt me idd ook op da je op de cam bekant niks ziet.. ag maakt t uit..
als je btw goed kijk naar de rest ipv daar beneden dan zie je dat ik over t algemeen niet echt erg behaard ben..*
P8, ga eens gauw ergens anders zeikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef P8 het volgende:
[..]
meestal slaat fotogeniekheid op het hoofd.
knap wel dat je met dat kleine censored plaatje je piemol kan bedekken.
en scheer je je schaamhaar? of ben je 12?
ik heb een slechte dagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
P8, ga eens gauw ergens anders zeiken!
jum!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
Je ligt er bij alsof je onder stroom staat man, zieligerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef hallo_mensen het volgende:
Als we allemaal onze buik gaan posten doe ik ook mee
[afbeelding]
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Je ligt er bij alsof je onder stroom staat man, zieligerd.
Zo kan ik ook wel een sixpackje faken ja... lekker krampachtig in een stoel gaan hangen zodat elk spiertje tot het maximale gespannen wordt en het net iets lijkt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef Bakkes het volgende:
[..]
ik gok dat de jouwe niet groter is als 10.5 cmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
´quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel een sixpackje faken ja... lekker krampachtig in een stoel gaan hangen zodat elk spiertje tot het maximale gespannen wordt en het net iets lijkt.
niet sexy, en ook niet echt gewaagdquote:Op zondag 29 januari 2006 19:22 schreef garfield_online het volgende:
[[url=http://images3.pictiger.com/images/8f/8990e76c4957c8d94f3fb7cfe236908f.jpg]afbeelding][/url]
Mijn rug...
(na beschoten te worden door een Full Auto Paintball geweer).
Nuja, je leert er voortaan wel beter mee achterom kijken
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:22 schreef garfield_online het volgende:
[afbeelding]
Mijn rug...
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ž
Toetsenbord en cam staan lager dan ik staan kan
Maar jij kan het zo ook ?
laat zien dan
waar woon je?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef garfield_online het volgende:
[..]
dankje![]()
wil jij ook zo'n rug?
mail me dan snel ff
t zijn gewoon kogels daar in je rug hoor, voor mij verberg je nietsquote:Op zondag 29 januari 2006 19:22 schreef garfield_online het volgende:
[afbeelding]
Mijn rug...
Ik heb brandwonden over 90% van mijn lichaam en heb al 4 jaar geen seks gehad...zullen we nuecken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:02 schreef Dangel het volgende:
Ik vind lidtekens juist wel iets stoers hebben bij een jongen.
hear hear!quote:Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
asdf
quote:Op maandag 10 december 2007 13:07 schreef P8 het volgende:
Nog een paar posts en dit topic zal nimmer meer herrijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |