Tis ook nooit goed bij jouquote:
Ok ik ben al wegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:14 schreef snopprinses het volgende:
jewel
ik hou gewoon niet zo van teveel spieren
Kan niet, ik heb een anorectisch hongerlichaam.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Plaats eens een pic rockstar. We wachten er allemaal op![]()
![]()
Dat zal toch wel een beetje meevallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb een anorectisch hongerlichaam.
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
ik vindt em wel gewaagd.. of t sexy is weet ik nie.. ben geen foto genie![]()
meestal slaat fotogeniekheid op het hoofd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef P8 het volgende:
[..]
meestal slaat fotogeniekheid op het hoofd.
*Ben niet goed in fotoos in t algemeen, laat ik t zo zeggen.. maakt niet uit wat voor fotoos*
knap wel dat je met dat kleine censored plaatje je piemol kan bedekken.
*hij hangt gewoon in normale toestand naar beneden (me boxer in voor als je t niet snap)*
en scheer je je schaamhaar? of ben je 12?
*nee ik scheer niet en ben geen 12.. valt me idd ook op da je op de cam bekant niks ziet.. ag maakt t uit..
als je btw goed kijk naar de rest ipv daar beneden dan zie je dat ik over t algemeen niet echt erg behaard ben..*
P8, ga eens gauw ergens anders zeikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef P8 het volgende:
[..]
meestal slaat fotogeniekheid op het hoofd.
knap wel dat je met dat kleine censored plaatje je piemol kan bedekken.
en scheer je je schaamhaar? of ben je 12?
ik heb een slechte dagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
P8, ga eens gauw ergens anders zeiken!
jum!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
Je ligt er bij alsof je onder stroom staat man, zieligerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef hallo_mensen het volgende:
Als we allemaal onze buik gaan posten doe ik ook mee
[afbeelding]
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Je ligt er bij alsof je onder stroom staat man, zieligerd.
Zo kan ik ook wel een sixpackje faken ja... lekker krampachtig in een stoel gaan hangen zodat elk spiertje tot het maximale gespannen wordt en het net iets lijkt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef Bakkes het volgende:
[..]
ik gok dat de jouwe niet groter is als 10.5 cmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
tevreden?
´quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:10 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel een sixpackje faken ja... lekker krampachtig in een stoel gaan hangen zodat elk spiertje tot het maximale gespannen wordt en het net iets lijkt.
niet sexy, en ook niet echt gewaagdquote:Op zondag 29 januari 2006 19:22 schreef garfield_online het volgende:
[[url=http://images3.pictiger.com/images/8f/8990e76c4957c8d94f3fb7cfe236908f.jpg]afbeelding][/url]
Mijn rug...
(na beschoten te worden door een Full Auto Paintball geweer).
Nuja, je leert er voortaan wel beter mee achterom kijken
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:22 schreef garfield_online het volgende:
[afbeelding]
Mijn rug...
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ž
Toetsenbord en cam staan lager dan ik staan kan
Maar jij kan het zo ook ?
laat zien dan
waar woon je?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef garfield_online het volgende:
[..]
dankje![]()
wil jij ook zo'n rug?
mail me dan snel ff
t zijn gewoon kogels daar in je rug hoor, voor mij verberg je nietsquote:Op zondag 29 januari 2006 19:22 schreef garfield_online het volgende:
[afbeelding]
Mijn rug...
Ik heb brandwonden over 90% van mijn lichaam en heb al 4 jaar geen seks gehad...zullen we nuecken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 04:02 schreef Dangel het volgende:
Ik vind lidtekens juist wel iets stoers hebben bij een jongen.
hear hear!quote:Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
asdf
quote:Op maandag 10 december 2007 13:07 schreef P8 het volgende:
Nog een paar posts en dit topic zal nimmer meer herrijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |