Niet vragen maar posten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Jaco90 het volgende:
Wil iemand foto's van mij? of is dat kiddy-p0rn
Naja, ik weet niet hoe je op de foto staat, maar dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Jaco90 het volgende:
Wil iemand foto's van mij? of is dat kiddy-p0rn
Voor mij welquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:39 schreef Modwire het volgende:
Dit topic wordt daar echt niet leuker van ofzo..
Dit behoor je in feedback te posten.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:59 schreef Modwire het volgende:
@Mods, kan iemand mijn foto even verwijderen? Ik vind dit een kut-topic waaraan ik niet langer een bijdrage wil leveren..![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:59 schreef Modwire het volgende:
@Mods, kan iemand mijn foto even verwijderen? Ik vind dit een kut-topic waaraan ik niet langer een bijdrage wil leveren..![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stelletje kippebotjes.
[afbeelding]
Beat this Kokos.
[afbeelding].
Koewam vindt dat ik boven hem sta na mijn Als ik ga posten op fok.mp3quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Maar je kan niet tegen Koewam op
quote:Jij wint, jij wint, jij bent de überfuckneger
het is alleen maar botquote:
invergelijking met die kippetjes hier wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jett, 't is dat we ruzie hebben, anders had je vast wel gezegd dat ik een lekker buikje had.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Jett het volgende:
[..]
invergelijking met die kippetjes hier wel ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |