Dat combineert trouwens prima met een beetje bacon of gerookte kip!quote:
Officieel is het extra fijn gedraaide tartaar met een flinke kwak mayonaise en kruiden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, als ik die toch een heb dan doet ie zijn best niet![]()
Van kinds af aan hoor trouwens. Weet dat het niet gezond is maar wel lekker. American File is ook rauw gehakt toch?
Je weet dat champignons op paardemest worden gekweekt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef _Arual_ het volgende:
ik eet champginons het liefst als ze nog rauw zijn. Dat schijnt bij andere mensen een soort van braakreflex uit te lokken
Tartaarrauw eten oke, maar gehakt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Officieel is het extra fijn gedraaide tartaar met een flinke kwak mayonaise en kruiden.
Ik heb eigenlijk nooit gezien waar ze steak-tartare op de kaart hebben. Dan krijg je dus rauwe tartaar, met kruiden, kappertjes, uitje en een rauw ei. Mag dat eigenlijk nog van onze voedselparanoïde vrinden in Brussel?
ik moet zeggen dat ik daar ook beheurlijk naar van word.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
tot ik een keer tering veel maden in mijn hol had krioelen en ik er best wel naar van werd![]()
![]()
![]()
nou, metname je woordkeuze was zo fijnbesnaard.quote:
Ik vind het eik niet eens vies klinken, misschien probeer ik het binnenkort wel eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Aventura het volgende:
Vroeger at ik weleens yoghurt met chocoladevla. Br..
Nice! Net als die ene Ritter Sport met yoghurt vulling.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Aventura het volgende:
Vroeger at ik weleens yoghurt met chocoladevla. Br..
Wat op brood?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef DaDude1987 het volgende:
Balkenbrij op brood![]()
olijven![]()
koude spruiten met mayo![]()
en dan de lepel van de sambal schoon likken (eerst eff bij scheppen als er te weinig op zit)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:17 schreef SevenWonders het volgende:
Vlammetjes met extra schep sambal.....
quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
pak hagelslag tegen de mond en gieten maar
Dat deed ik vroeger ook nog wel eensquote:
Dat is toch niet viesquote:Op donderdag 15 september 2005 14:25 schreef Tokay het volgende:
Geroosterde boterham met kaas en aardbeienjam.
Que ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Graag minder slowchatten en meer richten op Welke 'vieze' dingen die jij lekker vind.
Het gaat hier dus niet over de ranzige eetcombinaties want daar voor hebben we Welke 'vieze' dingen vind jij lekker?
Het gaat hier meer over de hema worsten en de goedkope chips.
Schat, dit staat zelfs als TIP op het potje/pakje/flesje stroop .....quote:
de eerste keer toen ik 't at had ik ook dat gevoel (het is best wel bitter en je proeft dat het gefermenteerd is), maar dat was wennen denk ik. Nu ben ik er echt verzot op.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef Tokay het volgende:
Het ziet eruit alsof je eerst pinda's hebt gegeten, daarna kaasfondue, en toen moest overgeven...![]()
Grappig!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:58 schreef mirugai het volgende:
de eerste keer toen ik 't at had ik ook dat gevoel (het is best wel bitter en je proeft dat het gefermenteerd is), maar dat was wennen denk ik. Nu ben ik er echt verzot op.
Nog echt ookquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef Tokay het volgende:
Het ziet eruit alsof je eerst pinda's hebt gegeten, daarna kaasfondue, en toen moest overgeven...![]()
Je lijkt mij wel.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groot glas cola op de nuchtere maag. De eerdergenoemde chips gaat ook wel. Of snoep. Ik kan ook rustig salami 's ochtends eten, gaat prima
.
Heerlijk iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef The_Verve het volgende:
Lupack Hamburgers. Veel mensen vinden ze ranzig, en ik moet toegeven dat ze er niet al te smakelijk uitzien maar de smaak is prima...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |