Nee, nooit last van gehad, van kant en klaar gerechten wel trouwens. Met rauw vlees waar geen smaakstoffen in zitten proef en ruik je meteen (ik tenminste) of het okay is. Bij slaatjes ofzo is dat niet het gevalquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja ehm, eventuele bacteriën enzo?.
Choco-vlokken nog steeds rechtstreeks uit het pak.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn man heeft de gewoonte om hagelslag zo uit het pak te eten.
Ja, lekker, een eitjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:18 schreef p-etr-a het volgende:
Juist andersom: veel mensen vinden het lekker om yoghurt met vla te mengen. Dat vind ik heel vies.
Wat ik wel erg lekker vind is yoghurt met een scheut roosvicee en Smack's (gepofte rijstkorrels met honing).
quote:
Dat combineert trouwens prima met een beetje bacon of gerookte kip!quote:
Officieel is het extra fijn gedraaide tartaar met een flinke kwak mayonaise en kruiden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, als ik die toch een heb dan doet ie zijn best niet![]()
Van kinds af aan hoor trouwens. Weet dat het niet gezond is maar wel lekker. American File is ook rauw gehakt toch?
Je weet dat champignons op paardemest worden gekweekt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef _Arual_ het volgende:
ik eet champginons het liefst als ze nog rauw zijn. Dat schijnt bij andere mensen een soort van braakreflex uit te lokken
Tartaarrauw eten oke, maar gehakt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Officieel is het extra fijn gedraaide tartaar met een flinke kwak mayonaise en kruiden.
Ik heb eigenlijk nooit gezien waar ze steak-tartare op de kaart hebben. Dan krijg je dus rauwe tartaar, met kruiden, kappertjes, uitje en een rauw ei. Mag dat eigenlijk nog van onze voedselparanoïde vrinden in Brussel?
ik moet zeggen dat ik daar ook beheurlijk naar van word.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
tot ik een keer tering veel maden in mijn hol had krioelen en ik er best wel naar van werd![]()
![]()
![]()
nou, metname je woordkeuze was zo fijnbesnaard.quote:
Ik vind het eik niet eens vies klinken, misschien probeer ik het binnenkort wel eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Aventura het volgende:
Vroeger at ik weleens yoghurt met chocoladevla. Br..
Nice! Net als die ene Ritter Sport met yoghurt vulling.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Aventura het volgende:
Vroeger at ik weleens yoghurt met chocoladevla. Br..
Wat op brood?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef DaDude1987 het volgende:
Balkenbrij op brood![]()
olijven![]()
koude spruiten met mayo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |