Oh, deze vraag had ik nog over het hoofd gezien. Nou, niet echt wat bijzonders. Wat huishoudelijke klusjes.quote:
Tennissen is leuk, heb ik vroeger ook gedaan!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had vanochtend zo'n enorme kater dat ik het vanavond bij twee biertjes en 1 glas sangria (don't ask) heb gehouden. En ik moet morgen tennissen.
Da's een goeie voorbereiding.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had vanochtend zo'n enorme kater dat ik het vanavond bij twee biertjes en 1 glas sangria (don't ask) heb gehouden. En ik moet morgen tennissen.
Er lopen er wel veel met korte rokjes rond,dat scheelt weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tennissen is leuk, heb ik vroeger ook gedaan!
..maar om het nou nuchter te gaan doen, dat weet ik niet, hoor.
Bij een beetje tennisvereniging zijn alle rokjes even lang/kort.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er lopen er wel veel met korte rokjes rond,dat scheelt weer.![]()
Jawel! Ja okee, geen actiefilm-effecten, maar wat die regisseur qua licht, geluid & cameravoering doet is briljant.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:16 schreef Tijn het volgende:
Dat weet ik niet. Zelf kijk ik films liever in de bioscoop dan thuis omdat de effecten dan indrukwekkender overkomen, zowel in beeld als geluid. Maar The Machinist moet het daar niet zo van hebben.
Ik bedoelde niet te zeggen dat deze film het niet van het beeld of geluid moet hebben hoor, tuurlijk is het schitterend gedaan! Maar dat komt toch thuis in je huiskamer ook wel over, mits je niet via een 37 cm TV'tje kijkt en naar de ingebouwde speakers luistert ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jawel! Ja okee, geen actiefilm-effecten, maar wat die regisseur qua licht, geluid & cameravoering doet is briljant.
Nu is het me te warm, maar in de winter zal ik eens proberen ze te laten staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:11 schreef Wolfje het volgende:
Nog een bikkelmededeling voor IR en Tijn: jullie hebben dringend bakkebaarden nodig!
Wanneer je ze eenmaal hebt, kun je niet meer zonder!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu is het me te warm, maar in de winter zal ik eens proberen ze te laten staan.
Dat weet ik niet, maar in elk geval wel veel waterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:14 schreef Wolfje het volgende:
En thaleia heeft eigenlijk ook bakkebaarden nodig.
Hee Tijn en ook IR Welke telefoon tegenwoordig heeft grote toetsen en zo min mogelijk opties?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Dat is inderdaad balen, IR. En ik kan het weten he.
Je hebt toch zo'n speciale telefoon voor kinderen en bejaarden ofzo? Dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Tijn en ook IR Welke telefoon tegenwoordig heeft grote toetsen en zo min mogelijk opties?
Nokia 2600.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Tijn en ook IR Welke telefoon tegenwoordig heeft grote toetsen en zo min mogelijk opties?
Ja da's tof. En ik heb ook nog een goed antwoord welke telefoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:58 schreef Tijn het volgende:
Ach, in semi-bikkeltijd hoef je geen excuus te verzinnen om een praatje te maken.
Da's zeker waar, maar een praatje maken werkt altijd het best als je ook iets te vertellen hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:58 schreef Tijn het volgende:
Ach, in semi-bikkeltijd hoef je geen excuus te verzinnen om een praatje te maken.
Ah dat ga ik proberen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's zeker waar, maar een praatje maken werkt altijd het best als je ook iets te vertellen hebt.
Alhoewel, ik kan natuurlijk vertellen dat The Machinist ondanks de prachtige en doordachte cinematografie goed te bekijken is op het kleine scherm, omdat dat juist bijdraagt aan het benauwde ingekaderde gevoel van de film.
Dat is een feit. Maar ga niet voorbij aan de wanstaltige manier waarop iemand een al niet al te ontwikkeld gezegde versimpelt in een totaal onsubtiele en compleet nietszeggende statement.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Je leest niet veel zeker, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |