Als je hem te vaak als dildo gebruikt wordt-ie ook zacht van het vaginale vocht. Ik denk dan ook dat dit hier het geval is geweest. Probeer de volgende keer de komkommer welke je als dildo gebruikt, ook alleen maar daarvoor te gebruiken. Koop er dus een extra om op te eten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:04 schreef k_i_m het volgende:
De komkommer was iets te zacht. Dat vind ik altijd jammer. Maarja, dat kan je weer compenseren met mayonaise he?.
Gewoon even afspoelen en/of schillen, dan merk je er niks meer van.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:47 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Als je hem te vaak als dildo gebruikt wordt-ie ook zacht van het vaginale vocht. Ik denk dan ook dat dit hier het geval is geweest. Probeer de volgende keer de komkommer welke je als dildo gebruikt, ook alleen maar daarvoor te gebruiken. Koop er dus een extra om op te eten.
Maar goed, als je krap bij kas zit (ik denk dat dit bij jou zo is) dan kan ik me wel voorstellen dat jij die komkommer ná de masturbatieshow toch heb klaargemaakt om op te eten.
Tuurlijk niet. Ik geloof je wel leugenaar. Je bent mij iets té goed op de hoogte. Vaginal vocht is net als knoflook. Je blijft het ruiken...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon even afspoelen en/of schillen, dan merk je er niks meer van.
Niet dat ik uit ervaring spreek, uiteraard.
Het liefst gecentraliseerd in jouw huiskamer.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
Ik lees zomaar willekeurig over een nieuwe spermadonorshow en een verzekering tegen snelheidsboetes en dat allemaal op 1 dag.
Tijd voor een echte goede wereldramp, en dan vooral effectief in het Westerse deel van de wereld, zou ik zeggen.
Ja, vooral 'gecentraliseerd', ja...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:38 schreef OnaNia het volgende:
Het liefst gecentraliseerd in jouw huiskamer.
Goed idee, heb ik het minst te lijden. Fijn dat je meedenkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:38 schreef OnaNia het volgende:
Het liefst gecentraliseerd in jouw huiskamer.
Ja, en vandaag ping je er om 11:30 uit!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:32 schreef Vork het volgende:
Wat ook wel opmerkelijk is, is dat het rond deze tijd hier in de flat wel veel rumoeriger blijkt te zijn dan overdag of 's avonds. Ik zie of hoor hier buiten de bikkeltijd om eigenlijk zelden mensen, maar nu zo vanaf een uurtje of 1 lijkt het wel alsof iedereen wakker is geworden.
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:22 schreef Seborik het volgende:
Ja, en vandaag ping je er om 11:30 uit!
Was je weer dronken, Sebbo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vannacht had het ongetwijfeld wat te betekenen.
Weer?quote:
Het zal aan de omstandigheden liggen waaronder ik je meestal zie, dat ik een vertekend beeld heb.quote:
Ok, daar heb je op zich wel een valide punt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Het zal aan de omstandigheden liggen waaronder ik je meestal zie, dat ik een vertekend beeld heb.
Oh, deze vraag had ik nog over het hoofd gezien. Nou, niet echt wat bijzonders. Wat huishoudelijke klusjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |