beetje user-posting stats EXTRA: De PR'squote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg arcee, wat is eigenlijk het record qua aantal posts per dag??
Iets rond de 1500 toch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ooooooohhhhhhhhhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:04 schreef scarefreak het volgende:
[..]
hier baalt iemand die met z'n 228 de hele middag bezig is geweest maar niet verder komt dan een 8ste plek![]()
beetje user-posting stats EXTRA: De PR'squote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Tot morgennacht.quote:
Tering!! Dat zijn wel heel veel posts van heeeeeel veel mensen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
beetje user-posting stats EXTRA: De PR's
1. Bazyx 1598
Da's niet echt 1 dag, hoor. Dat zijn de persoonlijke dagrecords van iedereen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef Liejannuh het volgende:
Tering!! Dat zijn wel heel veel posts van heeeeeel veel mensen!
Is dat ook gelijk een van de allerdrukste dagen ooit geweest op Fok qua aantal posts??
Of was 11 september nog drukker?
kinderwerkquote:
Ik zie net dat ik een keer 155 posts op een dag heb gedaan!quote:
dat is niet van 1 dag.. dat zijn de personlijke records van die mensenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tering!! Dat zijn wel heel veel posts van heeeeeel veel mensen!
Is dat ook gelijk een van de allerdrukste dagen ooit geweest op Fok qua aantal posts??
Of was 11 september nog drukker?
Ik een keer 200.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik een keer 155 posts op een dag heb gedaan!![]()
Ga jij me nog inhalen, prutser?
Ow!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's niet echt 1 dag, hoor. Dat zijn de persoonlijke dagrecords van iedereen.
Effe dimmen jij!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef TimmyAsd het volgende:
248. (249) TimmyAsd 19110 (+31)
Een plekkie erbij
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar was is het hoogste aantal posten op een dag dan? En wat voor bijzonders is er op die dag gebeurd dan?
sorry, ik ben ook een officiele cijferneuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |