niet eens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar ik zet de PC thuis dan niet aan
Ach ja, windows XP hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
doet jouw pc er zo lang over om op te starten?
Mogguh Lquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:43 schreef elcastel het volgende:
Mogguh. Lekker weertje hier, vanmiddag misschien maar weer eens de duinen in.
Hmm.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:48 schreef elcastel het volgende:
Hmm.
06u40 :quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:09 schreef Xilantof het volgende:
Zegguh, 7 uur tis toch wel een tijd dat de wekker gaat bij veel mensen
Soms staat ie gewoon nog aan, en dan kom ik wel es kijken. Als ie uit staat heb ik geen tijd om'm aan te zetten en dan op fok te kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar ik zet de PC thuis dan niet aan
Dat laatste komt bij mij vaker voor dan niet. En als ie aanstaat zet ik em vaak uit, mits het e.e.a. goedgegaan isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Soms staat ie gewoon nog aan, en dan kom ik wel es kijken. Als ie uit staat heb ik geen tijd om'm aan te zetten en dan op fok te kijken.
Hier (zoetermeer) schijnt de zon ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:14 schreef Offy het volgende:
Hey HGT![]()
Het is hier lekker weer zeg, heerlijk zonnetje!
wat heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
shit. Postbode kwam net langs. wilde 112,50 hebben, maar ik had em nog niet verwacht. Hij wilde ook niet efkes wachten. Nou ja, ik kan het morgen op het postkantoor hier schuin tegenover ophalen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Xilantof het volgende:
wat heb je besteld dan?
Labeltje zit er verkeerd om opquote:
scherp!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Labeltje zit er verkeerd om op
Pinnetjes onder, insert here-driehoekje boven
hold-here-driehoekje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat je die postbode weggestuurd hebtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik stuur em meteen terug, want dat kan natuurlijk niet
Dinsdag is het vandaag, nog 3 dagen en dan heb ik vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Subhuman het volgende:
Wat is het vandaag voor dag?
Het was superdruk in de stad, echt niet normaal!
Dinsdag 2 augustus 2005.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Subhuman het volgende:
Wat is het vandaag voor dag?
Het was superdruk in de stad, echt niet normaal!
Ben ik zo doorzichtig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat je die postbode weggestuurd hebt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dinsdag is het vandaag, nog 3 dagen en dan heb ik vakantie
quote:
Flauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zó flauw!
Het zal wel weer eens een of andere feestdag zijn in Duitsland... Hoorde erg veel Duits op straat.
Ben ook flauw ik weet hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zó flauw!
Het zal wel weer eens een of andere feestdag zijn in Duitsland... Hoorde erg veel Duits op straat.
Helaas ben ik niet vrij... Moet vanavond alweer werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
FlauwBehulpzaam zul je bedoelen...op je vrije dagen raak je zo gauw de tel kwijt...
ik had eigenlijk nu weg gewilt, maar tegelijk tijd weet ik dat mijn trein nu gaat, dus die haal ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik mag over een uurtje naar huis het postkantoorSensor swabs ophalen
Ik heb vanaf 1 september weer iets van 20 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie met je vakantie
ik heb nog 168 uur vrij staan. wanneer zal ik eens vrij nemen?
Tja.. ik werk maar 36 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vanaf 1 september weer iets van 20 dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |