ik ben benieuwd of jij erg veranderd bent en of je mij nog herkentquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben benieuwd...n0g even en dan mijn eerste Fok-meet! En dan n0g wel 2-in-1 !!!
Ik herken je zeker n0g wel! (heb laatst foto's op fok gezien dus dat kan ik met zekerheid zeggen!) En andersom? Dat merken we snel genoeg !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of jij erg veranderd bent en of je mij nog herkent![]()
Oh.quote:
Je weet wel??????quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:30 schreef Minkeltje het volgende:
net thuis...
vond het allemaal benoemenswaardig, maar zoals ik al heb gezegd/door laten schemeren, voor mij voorlopig geen gat-meeting meer..
En nee niet omdat de skeptische knul er nix van geloofd, maar meer omdat deze knul nogal gevoelig is voor jeweetwel
overigens wel weer een paar leuke mensjes ontmoet
Ik was rond 5.00 thuis. Eerst nog naar Roosendaal getuft. Althans, daar kwam ik achter toen ik weer even wakker werd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.......![]()
Blij te zien dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn gekomen.
Was om 3.30 thuis. Erg snel treintje wel.![]()
En we zijn al weer wakker.
Uitslapen is iets wat ik niet kan.. Ik ben ook niet uitgeslapen, en dus brak vandaag.quote:Alicey.... Was was je er al weer vroeg![]()
Dat heb je idd gezegd....quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:30 schreef Minkeltje het volgende:
net thuis...
vond het allemaal benoemenswaardig, maar zoals ik al heb gezegd/door laten schemeren, voor mij voorlopig geenat gat-meeting meer..
Ik weet het... misschien leuk om jou mee te nemen als we ooit een onderzoekje naar "jeweetwel" gaan houden..gewoon om te kijken hoe erg je men het kan maken.quote:En nee niet omdat de skeptische knul er nix van geloofd, maar meer omdat deze knul nogal gevoelig is voor jeweetwel
quote:overigens wel weer een paar leuke mensjes ontmoet
En niet eens gezopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was rond 5.00 thuis. Eerst nog naar Roosendaal getuft. Althans, daar kwam ik achter toen ik weer even wakker werd.
[..]
Uitslapen is iets wat ik niet kan.. Ik ben ook niet uitgeslapen, en dus brak vandaag.
Juist... geslapen.. en nééé niet op jouw helft van de achterbank...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was rond 5.00 thuis. Eerst nog naar Roosendaal getuft. Althans, daar kwam ik achter toen ik weer even wakker werd.
[..]
Uitslapen is iets wat ik niet kan.. Ik ben ook niet uitgeslapen, en dus brak vandaag.
Het heeft bij mij weinig invloed op mijn brakheid. Het enige voordeel van zuipen is dat ik bij mijn brakheid het niet zo koud heb, maar eerder warm.quote:
Ik ook toen ik thuis was, terwijl ik nog wel wat kleine slaapjes heb gedaan in de auto.quote:Ik was best vroeg thuis maar kon ook niet gelijk slapen. EW wel.... die is gelijk in een coma gevallen bij thuiskomst.
Het was trouwens nog best gezellig zo op een station met zijn allen.quote:Ben uiteindelijk tegelijk met jullie naar bed gegaan, zo te zien.![]()
Was ik op mijn beurt solidair.
Vond het echt heeeel erg lief van jullie allemaal dat jullie met ons hebben gewacht op het station. Super![]()
Tuuk !quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En niet eens gezopen![]()
Ik was best vroeg thuis maar kon ook niet gelijk slapen. EW wel.... die is gelijk in een coma gevallen bij thuiskomst. Ben uiteindelijk tegelijk met jullie naar bed gegaan, zo te zien.![]()
Was ik op mijn beurt solidair.
Vond het echt heeeel erg lief van jullie allemaal dat jullie met ons hebben gewacht op het station. Super![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Juist... geslapen.. en nééé niet op jouw helft van de achterbank...![]()
*in éne schouder afdruk van Alicey ziet.... in andere schouder afdruk van deurpost vind....*
Ik heb ook zoiets geslapen.. Toen zag ik alweer licht in mijn ogen, om vervolgens begroet te worden door mijn poezebeest.quote:Ik was rond 05.10 thuis, heb precies 3,5 uurtjes op mijn bedje gelegen.. en toen wilde ik potverdorie weten of Minkeltje wel thuis is gekomen en niet achter zijn stuur in slaap is getuimeld !
jaaaaaa..... vond het bijna jammer om in de trein te stappenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heeft bij mij weinig invloed op mijn brakheid. Het enige voordeel van zuipen is dat ik bij mijn brakheid het niet zo koud heb, maar eerder warm.
[..]
Ik ook toen ik thuis was, terwijl ik nog wel wat kleine slaapjes heb gedaan in de auto.
[..]
Het was trouwens nog best gezellig zo op een station met zijn allen.
Je had ook op de volgende kunnen wachten hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaa..... vond het bijna jammer om in de trein te stappen![]()
als lynx666 niet weer 3 dagen bij moet komen van de meet voordat hij online komt, dan denk ik dat de foto's er wel aankomen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Natalie het volgende:
Waar blijven die foto's?
Heeej Nokwanda! Was jij d'r ook joh? Had ik laatst niet met jou gemaild?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je had ook op de volgende kunnen wachten hoor.
trekdrop.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef nokwanda het volgende:
En EW is wakker, maar brak!!!
Zo brak dat ie vergeten is vandaag het woord "trekdrop" al te melden.![]()
Jaahhhh, klopt... ik en mijn worpje waren er ook. Jammer dat jij er niet was.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Natalie het volgende:
Waar blijven die foto's?
Heeej Nokwanda! Was jij d'r ook joh? Had ik laatst niet met jou gemaild?
En waren jullie dan ook bij me gebleven?quote:
Als iemand een slaapzak had gehad vast wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En waren jullie dan ook bij me gebleven?![]()
Die was er..... Bob de bouwer slaapzak.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als iemand een slaapzak had gehad vast wel.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:37 schreef Mirage het volgende:
zie ouwehoer als EW weer aanspreekbaar is
Misschien had ik er nog wel ingepast.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die was er..... Bob de bouwer slaapzak.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Mirage het volgende:
Wie gaat hier verslag doen van de avond en waarom er een abrubt en iets vroegtijdig (als je van onze planning uitgaat tenminste) een einde aan kwam ?
Had deze post even over het hoofd gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tuuk !
Ik zei toch al dat als er geen trein meer zou rijden ik zou overnachten bij jullie op het station en 's chtends zelf ook met de trein naar huis zou gaan als jullie treintje ook weer rijden..
En zeg nou zelf.. dat argument van EW was toch om je te bescheuren ?![]()
![]()
"jullie moeten wachten, want jullie moeten doormaken wat ik moet doormaken... *geeuw*"
Iets zeg me dat het wel goed komt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef Mirage het volgende:
als lynx666 niet weer 3 dagen bij moet komen van de meet voordat hij online komt, dan denk ik dat de foto's er wel aankomen.
Super, meis!quote:Ik zal zelf ook even mijn camera opduikelen en kijken of ik de paar fotootjes van Kernhem even uit het ding kan peuteren.
Begrijpelijk.quote:ik mail ze eerst wel naar mensen
Ik herkende je naam al! Idd jammer... Maar volgende keer ben ik weer van de partij. Wie weet tot dan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaahhhh, klopt... ik en mijn worpje waren er ook. Jammer dat jij er niet was.
Spijt dat je niet kon?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik herkende je naam al! Idd jammer... Maar volgende keer ben ik weer van de partij. Wie weet tot dan.
Ikke welquote:
Túúrlijk!quote:
We waren wel vroeg weg bij het gat....... alleen was dat geen garantie voor het vroeg thuiszijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Túúrlijk!
Als ik niet met mijn neus in de boeken hoefde, dan was ik zeker meegegaan!
Was het leuk?quote:
Touchéquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We waren wel vroeg weg bij het gat....... alleen was dat geen garantie voor het vroeg thuiszijn![]()
Ik ben erquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
als lynx666 niet weer 3 dagen bij moet komen van de meet voordat hij online komt, dan denk ik dat de foto's er wel aankomen.
Had je geen foto's meer gemaakt in 't Gat?quote:Ik zal zelf ook even mijn camera opduikelen en kijken of ik de paar fotootjes van Kernhem even uit het ding kan peuteren.
Ditto hier.quote:ik mail ze eerst wel naar mensen
quote:
Ontzettend. Had het niet willen missen.quote:
En je hebt mijn roep om eerste hulp gemist toen ik met mijn arme gat in de struiken wilde hurken om te plassen maar in de brandnetels ging zitten.quote:
Auw!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je hebt mijn roep om eerste hulp gemist toen ik met mijn arme gat in de struiken wilde hurken om te plassen maar in de brandnetels ging zitten.![]()
En niemand die me te hulp kwam![]()
Ja, dankzij Zambuk (een soort zalf).quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Auw!!
Maar wees blij dat ze niet met camera's aangesneld kwamen, joh! Dat was helemaal genant geweest.
Durf het bijna niet te vragen, maarre... alles weer oké nu?
En dat zo vroeg in de middag. Ik word bijna bang van mezelfquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
Ja, dankzij Zambuk (een soort zalf).
Blij dan dat jij er niet bij was, gezien de snelheid waarmee jij denkt aan de camera in zo´n situatie
En hiermee beantwoord ik ook gelijk de post van Mirage waarin ze vroeg wie een verslagje schrijft.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dat zo vroeg in de middag. Ik word bijna bang van mezelf
Brandnetels zijn ellendige dingen. Zalf heerst!
Maar vertel eens over de meeting. Ben zó benieuwd!
Aiii...... da's minder.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
Ik maak overigens geen grappen meer over een verbanddoos. Bij daglicht is toch nog best aardig wat schade te zien dankzij die losliggende tak.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
Ik maak overigens geen grappen meer over een verbanddoos. Bij daglicht is toch nog best aardig wat schade te zien dankzij die losliggende tak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |