Fijn, dank je.... die introductie van humor hadden we niet nodig. Volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat we daar genoeg van bezitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef Hallulama het volgende:
(flauwe poging om wat humor te introduceren in TRU, ik heb niet eens een vriendin)
Anyway, het complete artikel vind je hier.
Schijnbaar gaat onze vruchtbaarheid er aan, iets dat op zich best goed nieuws is
Nu nog iets vinden dat die vatsige lichamen van vrouwen in een oogwenk oplost...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:56 schreef Byte_Me het volgende:
positief puntje: vrouwen krijgen er ook grotere borsten van. dus laat je vriendin maar veel water drinken.
Vraag me af wat voor een soort vrouwen jij tegen komtquote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nu nog iets vinden dat die vatsige lichamen van vrouwen in een oogwenk oplost...
Vatsige vrouwen, jij dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor een soort vrouwen jij tegen komt![]()
Lieve schat, kom nou, volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat je me afentoe met een flinke zak zout moet nemen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Fijn, dank je.... die introductie van humor hadden we niet nodig. Volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat we daar genoeg van bezitten.
Nou ja....... het eraan gaan van vruchtbaarheid is niet zo´n punt.
Maar wat als vrouwen nu opeens penissen gaan kweken? Dan wordt je als vent toch tamelijk overbodig.
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Lieve schat, kom nou, volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat je me afentoe met een flinke zak zout moet nemen.
Maar eeh, tsja, vrouwen met penissen, waarom ook niet, keep it super simple dan wel keep it simple, stupid, toch?
Tegen die tijd moeten we maar snel een Evolutionair-Biologisch CWI oprichten, anders weten de mannen van gekheid niet meer wat ze moeten doen.
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ja ipv aan onze zak te staan krabben kunnen we dan ons borsten wa kneden![]()
Tsja...... Jij bent de TSquote:Op zondag 31 juli 2005 17:26 schreef Hallulama het volgende:
Kunnen we eindelijk aan scrotum-rubbing doen met de dames, zal eens tijd worden
[afbeelding]
Sjezus, waar GAAT deze topic heen...
Fijn zo! Ik drink gemiddeld 2 tot 3 liter water per dag. Tegen de tijd dat ik 40 ben (nu 24) heb ik dus vrouwenborsten....fijn vooruitzicht.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef Hallulama het volgende:
Water geeft mannen grote borsten
BRUSSEL - Britse plastische chirurgen worden geconfronteerd met een nieuwe groep patiënten. Ze krijgen steeds meer mannen in de wachtkamer die een borstverkleining willen. En dat mannenborsten in omvang toenemen, heeft te maken met de groeiende aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in drinkwater en voedsel.
---
Hebben wij hier de moeder der conspiracies te pakken? Hoe komen al die hormonen in het water?
Toen ik hierover tekst en uitleg vroeg aan mijn vriendin begonnen haar ogen te gloeien en zei ze "you will be assimilated", waarna ze plotseling haar hand voor haar mond deed en in paniek wegrende.
Wees gewaarschuwd!
[afbeelding]
(flauwe poging om wat humor te introduceren in TRU, ik heb niet eens een vriendin)
Anyway, het complete artikel vind je hier.
Schijnbaar gaat onze vruchtbaarheid er aan, iets dat op zich best goed nieuws is
Ik vraag me wel af of ik, als ikopeens heel veel water uit de kraan ga drinken, ook een cupje zou kunnen groeien.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:
Ja, okay, maar wellicht zit er ook een goede kant aan dit verhaal, namelijk, de wereld kan wel wat meer vrouwelijke invloed gebruiken, of niet?
Als mannen wat vrouwelijker (zachtaardiger) worden komt 't misschien ooit nog eens goed
o ja, want vrouwen zijn zulke lieflijke wezens...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:
Ja, okay, maar wellicht zit er ook een goede kant aan dit verhaal, namelijk, de wereld kan wel wat meer vrouwelijke invloed gebruiken, of niet?
Als mannen wat vrouwelijker (zachtaardiger) worden komt 't misschien ooit nog eens goed
Ja toch?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef Byte_Me het volgende:
o ja, want vrouwen zijn zulke lieflijke wezens...![]()
Da´s nou al de tweede anti vrouw-reactie vandaag in dit topicquote:Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
o ja, want vrouwen zijn zulke lieflijke wezens...![]()
mwuhaaahahaha.. de volkskrant heeft volkomen gelijk hoor..... als je de toename in asthma, huidaandoeningen, allergieen, leukemie, bal, darm, long, prostaat kanker, depressies, onvruchtbaarheid,soa, etc, niet meerekend..quote:Ik las toevallig in de Volkskrant van gisteren (zaterdag dus) dat wij in het Westen nog nooit zo gezond zijn geweest als we nu zijn.
condaleeza rice en margaret thatcherzijn twee namen die bij mij naar boven komen. niet echt vredelievend.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:56 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Serieus, ik denk dat we dat best kunnen gebruiken, wat de balans betreft.
Too much testosterone in this world, oder?
Daarom zeg ik, goed nieuws toch?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef Fonkmeistah het volgende:
De makers van de anticonceptie pil maken zich er uiteraard niet druk om, aangezien geboorte beperking/depopulatie toch al hun doel was, en onvruchtbaarheid en homosexualiteit zijn daarin uiterst effectief
Beiden besmet door mannen denk ikquote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef Byte_Me het volgende:
condaleeza rice en margaret thatcherzijn twee namen die bij mij naar boven komen. niet echt vredelievend.
Hou nou eens op met dat of/of denken, jij verdraaide autist !quote:Op zondag 31 juli 2005 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
evolutie he... recht van de sterkste. een vredelievende samenleving wordt overgenomen door een aggressievere.
Ik geloof niet dat onder het bestuur van vrouwen de wereld zoveel beter zou zijn. wel anders, maar niet beter.
gelijke kansen hebben ze toch al. nu nog genoeg vrouwen die willen en kunnen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:25 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat of/of denken, jij verdraaide autist !
Ik zeg, een beetje meer vrouwelijke invloed, voor de balans, en/en dus, niet of/of !
Ik zeg niet dat de tent moet worden overgenomen door die feeksen
Ook al zouden de dames daar wel oren naar hebben, we zijn wel goed maar niet gek.
Hmm, okay, als jij 't zegt, dan wil ik dat best van je aannemen, maar volgens mij zijn er nog wel wat landen of groepen/culturen waarin weinig vrouwelijke invloed te vinden is, behalve thuis.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:27 schreef Byte_Me het volgende:
gelijke kansen hebben ze toch al. nu nog genoeg vrouwen die willen en kunnen.
ik wil je er nog even aan herinneren dat een bij effect van al dat oestrogeen ook is dat je pielemoos kleiner word dan wel misvormd . en ter verduidelijking bij een aantal dieren is complete geslachtsverandering geconstateerd..quote:Op zondag 31 juli 2005 19:12 schreef Hallulama het volgende:
Daarom zeg ik, goed nieuws toch?
Yildiz, heb je 't hele artikel wel gelezen?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:59 schreef Yildiz het volgende:
Ik denk dat :
[afbeelding]
en
[afbeelding]
meer de boosdoener is.
Half, kwam erop neer dat er "mensen" zijn die vrouwelijke hormonen in drinkwater douwen waardoor men tieten krijgt en minder vruchtbaar zou worden?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:05 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Yildiz, heb je 't hele artikel wel gelezen?
Het lijkt iets dieper te zitten allemaal:quote:Op zondag 31 juli 2005 20:08 schreef Yildiz het volgende:
Half, kwam erop neer dat er "mensen" zijn die vrouwelijke hormonen in drinkwater douwen waardoor men tieten krijgt en minder vruchtbaar zou worden?
Ik denk dat al die toevoegingen en E-nummers, samen met die 9-5 kantoorbaantjes ipv jagend achter herten aan rennen zwaardere effecten op de vruchtbaarheid van de man hebben.
Ben ik ff blij dat ik al lang geleden aan mijn heilige voortplantingsplicht voldaan heb. Zo te zien zou het nu geen sinecure zijn om nog een vruchtbare man te vinden.......quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het lijkt iets dieper te zitten allemaal:
"Gynaecomastie' is de vakterm voor de grotere mannenborst(en), wat volgens chirurgen niet toe te schrijven is aan een vetophoping die wordt veroorzaakt door te veel eten, maar wel door de restanten van de anti-conceptiepil die in kraantjeswater voorkomen, en door de hormonen die worden gebruikt in de veeteelt, en dus via een sappige steak in ons lichaam terechtkomen. Als gevolg daarvan, zegt chirurg Alan Kingdom, ,,ontwikkelen steeds meer mannen in hun borst klieren die vrouwelijk van aard zijn. Oestrogenen in water en in fast food kunnen daarbij een belangrijke rol spelen''. De aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in het milieu wordt al langer beschouwd als een van de oorzaken voor de dalende vruchtbaarheid van de westerse man."
Jaja.... jij hebt nog kleine kindjes en bent bewezen viriel.quote:
Het is al geplaatst op de weblog, is ook een fok-onderdeel hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Hallulama het volgende:
Fantastisch, oh wat een klucht is het ook, het leven hier op aarde.
Ga je 'm alsnog plaatsen? Dit soort informatie mag wat mij betreft wel flink verspreid worden.
Ghaest! Chill pill time, nu!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:
Yildiz, je hebt 't nog STEEDS niet goed gelezen he, flapdrol !
Die vent ZEGT in dat artikel dat er KLIEREN beginnen te groeien in de mannelijke BORST die normaal alleen bij VROUWEN voorkomen, dit dankzij de VROUWELIJKE HORMONEN in het drinkwater.
Niks E-nummers, conserveringsmiddelen ! Nada ! None of that !
Zucht...
En of DAT een broodje aap is? Ik weet 't niet, misschien wel, maar misschien ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |