abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:03:40 #51
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29332158
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef Yildiz het volgende:Hij: ik weet niet hoe het in engeland is, maar wij kunnen dat wel filteren, en toen begon ie dat ze systemen verkochten aan Singapore, waar ze van piswater direct drinkwater konden maken
Zo zuiver waren ze dus, afijn, broodje aap dus.
ja hoor een woordvoerder van een drinkwater bedrijf gaat even openlijk toegeven dat ze het water niet schoon krijgen

en daarom moeten wij ons rioolwater zelfs na zuivering nog steeds lozen in plaats van direkt hergebruiken als kraanwater.

daarom moeten ze nog steeds chloor en ander chemicalieën toevoegen aan het drinkwater om bacterien te doden die ze er blijkbaar niet uit kunnen filteren. maar het vele malen kleinere oestrogeen hormoon ( een verbinding van enkele moleculen ) krijgen ze er natuurlijk wel uit

kortom niks. broodje aap
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:04:03 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29332168
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef Hallulama het volgende:
Druiloor dan...

[afbeelding]

(sorry)

Maar goed, je begon weer (net als de vorige keer) over E-nummers en conserveringsmiddelen, maar daar heeft men het helemaal niet over in dat artikel, men is veel concreter, men heeft 't over vrouwelijke hormonen en de groei van bepaalde klieren in het borstweefsel van de man, in plaats van mistig gebazel à la "het zal wel door al die kunstmatige troep in het voedsel komen", da's wel wat anders, toch?
Nog even en ik ga je wel uitschelden hoor
Ik zeg toch echt duidelijk eerst asbest e.d. Vervolgens zeg ik dat al die conserveringsmiddelen schadelijker zijn. Waarmee ik duid dat je beter gewoon kraanwater kan drinken en natuurlijk eten, dan dat niet te doen, en denken dat kraanwater slecht is, maar nog wel even een pot conserveringsmiddelen leegvreet alsof het niks is...
Daarmee doel ik er dus op dat die rommel niet zo goed is voor je lichaam, sommigen zijn er ook gevoeliger voor dan anderen, ik krijg bijv uitslag op mn armen van het eten van n bepaald soort consvererings- E- nummer, welke weet ik niet precies. Maargoed daar ben ik dus vanaf.

Is het nu duidelijk, of moet ik het nog een keer uitleggen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:08:51 #53
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29332302
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:03 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ja hoor een woordvoerder van een drinkwater bedrijf gaat even openlijk toegeven dat ze het water niet schoon krijgen

en daarom moeten wij ons rioolwater zelfs na zuivering nog steeds lozen in plaats van direkt hergebruiken als kraanwater.

daarom moeten ze nog steeds chloor en ander chemicalieën toevoegen aan het drinkwater om bacterien te doden die ze er blijkbaar niet uit kunnen filteren. maar het vele malen kleinere oestrogeen hormoon ( een verbinding van enkele moleculen ) krijgen ze er natuurlijk wel uit

kortom niks. broodje aap
Nog 1 die niet leest
Ik zég toch, dat ons water wat wij aan de plantjes voeren, wat na een kunstmestbehandeling afgenomen wordt, nét voordat het de planten ingaat.
Dan wordt het vervolgens periodiek getest op weet ik hoeveel stoffen.

Dan lijkt het mij dus vervolgens heel sterk dat een waterleidingsbedrijf dat niet continu zou doen. Voor ons is dat niet nodig, maar voor drinkwater is continue meting natuurlijk uiterst belangrijk.
Vervolgens zeg ik ook nog dat ons water al op weet ik hoeveel stoffen gemeten wordt, dus lijkt het mij nogmaals sterk dat er van die hormonen er wél door de tests heen komen.

Want groeihormonen in je kunstmestwater, dat mag nog steeds niet in NL, en das maar goed ook.

En om em even af te maken, als je nu gaat zeggen dat het bedrijf maar wat opschrijft, ik denk het niet.
De helft van de tuinders heeft aardig wat scheikunde kennis, en test af en toe zelf ook wel eens.
Als er dan een keer een meting van een derder persoon (dat bedrijf) niet klopt, dan worden ze echt wel aan de hoogste schandpaal gehangen, ga er maar van uit .
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:36:37 #54
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29335617
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Yildiz het volgende:

Waarmee ik duid dat je beter gewoon kraanwater kan drinken en natuurlijk eten, dan dat niet te doen,

Is het nu duidelijk, of moet ik het nog een keer uitleggen?

Duidelijk, je hebt ook een punt hoor, alleen ging 't hier effe om de hormonen in het kraanwater.

Dat kraanwater nog altijd gezonder is dan Coca-Cola snapt hopelijk iedereen.

Maar nu snappen mensen wellicht ook dat natuurlijk bronwater weer gezonder is dan kraanwater.

En, en, en eeh...

Jemig...

Ik krijg er last van waterlanders van
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29336247
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Duidelijk, je hebt ook een punt hoor, alleen ging 't hier effe om de hormonen in het kraanwater.

Maar nu snappen mensen wellicht ook dat natuurlijk bronwater weer gezonder is dan kraanwater.

En, en, en eeh...

Jemig...

Ik krijg er last van waterlanders van [afbeelding]
Er is wel een oplossing voor alles.......

Stop massal met eten en drinken. Dan krijgen we geen hormonen en ook geen conserveringsstoffen binnen.
Dan versterven we allen tezamen en vergeestelijken.

Welcome to the age of Aquarius
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:12:47 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29339786
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Hallulama het volgende:

[..]

En, en, en eeh...

Jemig...

Ik krijg er last van waterlanders van [afbeelding]
Euhhh, dat is dan weer discutabel, en het hangt een beetje af van waar je het bekijkt, maar vaak is het niet waar hoor. Als je echt rein water wil is Spa wel goed ja,

maar als je gewoon elke dag 2 liter water wil drinken, is er niets beter dan drinkwater.

Er zijn zelfs hele commissies ingericht die bepalen wat er wel niet toegevoegd moet worden, Fluoride, natrium, jodium, etc. allemaal wel in kleine hoeveelheden.
Net zoals zout geimpregneerd wordt met jodium, je proeft het niet, maar t is wel onwijs gezond.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:15:29 #57
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29342492
ik vind het wel vreemd dat na het uitkomen van dit bericht, Wim Duisenberg meteen probeerde het zwembad leeg te drinken
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:31:25 #58
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29345462
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef nokwanda het volgende:

Welcome to the age of Aquarius
Waar moet ik tekenen?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29384429
Topic opgeschoond, ga nou niet overal een slowchat van maken, stelletje wijven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')