Fijn, dank je.... die introductie van humor hadden we niet nodig. Volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat we daar genoeg van bezitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef Hallulama het volgende:
(flauwe poging om wat humor te introduceren in TRU, ik heb niet eens een vriendin)
Anyway, het complete artikel vind je hier.
Schijnbaar gaat onze vruchtbaarheid er aan, iets dat op zich best goed nieuws is
Nu nog iets vinden dat die vatsige lichamen van vrouwen in een oogwenk oplost...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:56 schreef Byte_Me het volgende:
positief puntje: vrouwen krijgen er ook grotere borsten van. dus laat je vriendin maar veel water drinken.
Vraag me af wat voor een soort vrouwen jij tegen komtquote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nu nog iets vinden dat die vatsige lichamen van vrouwen in een oogwenk oplost...
Vatsige vrouwen, jij dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor een soort vrouwen jij tegen komt![]()
Lieve schat, kom nou, volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat je me afentoe met een flinke zak zout moet nemen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef nokwanda het volgende:
Fijn, dank je.... die introductie van humor hadden we niet nodig. Volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat we daar genoeg van bezitten.
Nou ja....... het eraan gaan van vruchtbaarheid is niet zo´n punt.
Maar wat als vrouwen nu opeens penissen gaan kweken? Dan wordt je als vent toch tamelijk overbodig.
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Lieve schat, kom nou, volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat je me afentoe met een flinke zak zout moet nemen.
Maar eeh, tsja, vrouwen met penissen, waarom ook niet, keep it super simple dan wel keep it simple, stupid, toch?
Tegen die tijd moeten we maar snel een Evolutionair-Biologisch CWI oprichten, anders weten de mannen van gekheid niet meer wat ze moeten doen.
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ja ipv aan onze zak te staan krabben kunnen we dan ons borsten wa kneden![]()
Tsja...... Jij bent de TSquote:Op zondag 31 juli 2005 17:26 schreef Hallulama het volgende:
Kunnen we eindelijk aan scrotum-rubbing doen met de dames, zal eens tijd worden
[afbeelding]
Sjezus, waar GAAT deze topic heen...
Fijn zo! Ik drink gemiddeld 2 tot 3 liter water per dag. Tegen de tijd dat ik 40 ben (nu 24) heb ik dus vrouwenborsten....fijn vooruitzicht.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef Hallulama het volgende:
Water geeft mannen grote borsten
BRUSSEL - Britse plastische chirurgen worden geconfronteerd met een nieuwe groep patiënten. Ze krijgen steeds meer mannen in de wachtkamer die een borstverkleining willen. En dat mannenborsten in omvang toenemen, heeft te maken met de groeiende aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in drinkwater en voedsel.
---
Hebben wij hier de moeder der conspiracies te pakken? Hoe komen al die hormonen in het water?
Toen ik hierover tekst en uitleg vroeg aan mijn vriendin begonnen haar ogen te gloeien en zei ze "you will be assimilated", waarna ze plotseling haar hand voor haar mond deed en in paniek wegrende.
Wees gewaarschuwd!
[afbeelding]
(flauwe poging om wat humor te introduceren in TRU, ik heb niet eens een vriendin)
Anyway, het complete artikel vind je hier.
Schijnbaar gaat onze vruchtbaarheid er aan, iets dat op zich best goed nieuws is
Ik vraag me wel af of ik, als ikopeens heel veel water uit de kraan ga drinken, ook een cupje zou kunnen groeien.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:
Ja, okay, maar wellicht zit er ook een goede kant aan dit verhaal, namelijk, de wereld kan wel wat meer vrouwelijke invloed gebruiken, of niet?
Als mannen wat vrouwelijker (zachtaardiger) worden komt 't misschien ooit nog eens goed
o ja, want vrouwen zijn zulke lieflijke wezens...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:
Ja, okay, maar wellicht zit er ook een goede kant aan dit verhaal, namelijk, de wereld kan wel wat meer vrouwelijke invloed gebruiken, of niet?
Als mannen wat vrouwelijker (zachtaardiger) worden komt 't misschien ooit nog eens goed
Ja toch?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef Byte_Me het volgende:
o ja, want vrouwen zijn zulke lieflijke wezens...![]()
Da´s nou al de tweede anti vrouw-reactie vandaag in dit topicquote:Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
o ja, want vrouwen zijn zulke lieflijke wezens...![]()
mwuhaaahahaha.. de volkskrant heeft volkomen gelijk hoor..... als je de toename in asthma, huidaandoeningen, allergieen, leukemie, bal, darm, long, prostaat kanker, depressies, onvruchtbaarheid,soa, etc, niet meerekend..quote:Ik las toevallig in de Volkskrant van gisteren (zaterdag dus) dat wij in het Westen nog nooit zo gezond zijn geweest als we nu zijn.
condaleeza rice en margaret thatcherzijn twee namen die bij mij naar boven komen. niet echt vredelievend.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:56 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Serieus, ik denk dat we dat best kunnen gebruiken, wat de balans betreft.
Too much testosterone in this world, oder?
Daarom zeg ik, goed nieuws toch?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef Fonkmeistah het volgende:
De makers van de anticonceptie pil maken zich er uiteraard niet druk om, aangezien geboorte beperking/depopulatie toch al hun doel was, en onvruchtbaarheid en homosexualiteit zijn daarin uiterst effectief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |