abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2005 @ 15:55:00 #1
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29295512
Water geeft mannen grote borsten

BRUSSEL - Britse plastische chirurgen worden geconfronteerd met een nieuwe groep patiënten. Ze krijgen steeds meer mannen in de wachtkamer die een borstverkleining willen. En dat mannenborsten in omvang toenemen, heeft te maken met de groeiende aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in drinkwater en voedsel.

---

Hebben wij hier de moeder der conspiracies te pakken? Hoe komen al die hormonen in het water?

Toen ik hierover tekst en uitleg vroeg aan mijn vriendin begonnen haar ogen te gloeien en zei ze "you will be assimilated", waarna ze plotseling haar hand voor haar mond deed en in paniek wegrende.

Wees gewaarschuwd!

(flauwe poging om wat humor te introduceren in TRU, ik heb niet eens een vriendin)

Anyway, het complete artikel vind je hier.

Schijnbaar gaat onze vruchtbaarheid er aan, iets dat op zich best goed nieuws is
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29295563
positief puntje: vrouwen krijgen er ook grotere borsten van. dus laat je vriendin maar veel water drinken.
pi_29295901
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef Hallulama het volgende:

(flauwe poging om wat humor te introduceren in TRU, ik heb niet eens een vriendin)

Schijnbaar gaat onze vruchtbaarheid er aan, iets dat op zich best goed nieuws is
Fijn, dank je.... die introductie van humor hadden we niet nodig. Volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat we daar genoeg van bezitten.

Nou ja....... het eraan gaan van vruchtbaarheid is niet zo´n punt.
Maar wat als vrouwen nu opeens penissen gaan kweken? Dan wordt je als vent toch tamelijk overbodig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29295952
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:56 schreef Byte_Me het volgende:
positief puntje: vrouwen krijgen er ook grotere borsten van. dus laat je vriendin maar veel water drinken.
Nu nog iets vinden dat die vatsige lichamen van vrouwen in een oogwenk oplost...
pi_29296067
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nu nog iets vinden dat die vatsige lichamen van vrouwen in een oogwenk oplost...
Vraag me af wat voor een soort vrouwen jij tegen komt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29296116
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vraag me af wat voor een soort vrouwen jij tegen komt
Vatsige vrouwen, jij dan?
  zondag 31 juli 2005 @ 16:16:49 #7
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29296155
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef nokwanda het volgende:

Fijn, dank je.... die introductie van humor hadden we niet nodig. Volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat we daar genoeg van bezitten.

Nou ja....... het eraan gaan van vruchtbaarheid is niet zo´n punt.
Maar wat als vrouwen nu opeens penissen gaan kweken? Dan wordt je als vent toch tamelijk overbodig.
Lieve schat, kom nou, volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat je me afentoe met een flinke zak zout moet nemen.

Maar eeh, tsja, vrouwen met penissen, waarom ook niet, keep it super simple dan wel keep it simple, stupid, toch?

Tegen die tijd moeten we maar snel een Evolutionair-Biologisch CWI oprichten, anders weten de mannen van gekheid niet meer wat ze moeten doen.
pi_29296314
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Lieve schat, kom nou, volgens mij lees je hier niet alles, anders had je wel geweten dat je me afentoe met een flinke zak zout moet nemen.

Maar eeh, tsja, vrouwen met penissen, waarom ook niet, keep it super simple dan wel keep it simple, stupid, toch?

Tegen die tijd moeten we maar snel een Evolutionair-Biologisch CWI oprichten, anders weten de mannen van gekheid niet meer wat ze moeten doen.

De mannen mogen dan hun borsten gaan betasten ;P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29297441
Ja ipv aan onze zak te staan krabben kunnen we dan ons borsten wa kneden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 31 juli 2005 @ 17:10:22 #10
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29297602
Uitstekend, immers, variation is the spice of life.
pi_29297625
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ja ipv aan onze zak te staan krabben kunnen we dan ons borsten wa kneden
Ja
En aangezien wij vrouwen penissen krijgen zullen onze schaamlippen ook wel veranderen in een scrotum zodat we daar ook aan kunnen krabben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29297822
Wordt een gezellige boel dan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 31 juli 2005 @ 17:26:47 #13
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29298048
Kunnen we eindelijk aan scrotum-rubbing doen met de dames, zal eens tijd worden

Sjezus, waar GAAT deze topic heen...
pi_29298714
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:26 schreef Hallulama het volgende:
Kunnen we eindelijk aan scrotum-rubbing doen met de dames, zal eens tijd worden

[afbeelding]

Sjezus, waar GAAT deze topic heen...
Tsja...... Jij bent de TS
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 31 juli 2005 @ 18:01:16 #15
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29299000
Goed, vooral doorgaan zeg ik dan.

The Two Last Men On Earth

(eigenlijk is dit gewoon een kans voor Mirage om haar eerste slotje te zetten, ssst)
  zondag 31 juli 2005 @ 18:16:39 #16
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_29299358
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef Hallulama het volgende:
Water geeft mannen grote borsten

BRUSSEL - Britse plastische chirurgen worden geconfronteerd met een nieuwe groep patiënten. Ze krijgen steeds meer mannen in de wachtkamer die een borstverkleining willen. En dat mannenborsten in omvang toenemen, heeft te maken met de groeiende aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in drinkwater en voedsel.

---

Hebben wij hier de moeder der conspiracies te pakken? Hoe komen al die hormonen in het water?

Toen ik hierover tekst en uitleg vroeg aan mijn vriendin begonnen haar ogen te gloeien en zei ze "you will be assimilated", waarna ze plotseling haar hand voor haar mond deed en in paniek wegrende.

Wees gewaarschuwd!

[afbeelding]

Fijn zo! Ik drink gemiddeld 2 tot 3 liter water per dag. Tegen de tijd dat ik 40 ben (nu 24) heb ik dus vrouwenborsten....fijn vooruitzicht.

Maar serieus, ik wist dit niet maar eerlijk gezegd verbaast het me niks. En misschien is het wel een complot, maar dan niet van de overheid maar meer van de farmaceutische industrie vermoed ik. Ik las toevallig in de Volkskrant van gisteren (zaterdag dus) dat wij in het Westen nog nooit zo gezond zijn geweest als we nu zijn. Maar juist daardoor verliest de farmaceutische industrie geld gezien ze alleen maar zieken als klanten hebben. Dus nu worden mensen allemaal mogelijke ziektes aangepraat met zogenaamde statistieken als bewijzen (die niet wetenschappelijk onderbouwd zijn) waardoor ze mensen dus allerlij preventieve medicijnen in de strot kunnen douwen. Resultaat: de farmaceutische industrie is een miljardenindustrie geworden waarin meer geld wordt besteed voor onderzoek naar 'preventieve medicijnen' (met de nodige bijwerkingen en met een 0,001% kans op een echte werking) en 'onderzoeken', dan aan onderzoeken ter bestrijding van ziektes.

Wat heeft dit verhaal met dit topic te maken? Nou, ik denk dus dat eventuele hormonen in ons drinkwater hier perfect in het plaatje passen. Mensen gaan dus naar de huisarts die op zijn/haar beurt medicijnen toeschrijft ter voorkoming van (dus nog voordat je uberhaupt vrouwenborsten krijgt ). Resultaat: weer een nieuwe winstgevende tak.

Maar kan de Europese Comissie hier niets tegen doen vraag ik mij af nu? Ik bedoel, het gebeurt vermoedelijk niet alleen in Groot-Britannië.
  zondag 31 juli 2005 @ 18:41:06 #17
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29300012
Ja, okay, maar wellicht zit er ook een goede kant aan dit verhaal, namelijk, de wereld kan wel wat meer vrouwelijke invloed gebruiken, of niet?

Als mannen wat vrouwelijker (zachtaardiger) worden komt 't misschien ooit nog eens goed
pi_29300214
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:
Ja, okay, maar wellicht zit er ook een goede kant aan dit verhaal, namelijk, de wereld kan wel wat meer vrouwelijke invloed gebruiken, of niet?

Als mannen wat vrouwelijker (zachtaardiger) worden komt 't misschien ooit nog eens goed
Ik vraag me wel af of ik, als ikopeens heel veel water uit de kraan ga drinken, ook een cupje zou kunnen groeien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29300307
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:

o ja, want vrouwen zijn zulke lieflijke wezens...
  zondag 31 juli 2005 @ 18:53:08 #20
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29300320
Kweek een cupje, drink gemeente pils !
  zondag 31 juli 2005 @ 18:56:23 #21
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29300389
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef Byte_Me het volgende:

Ja toch?

Serieus, ik denk dat we dat best kunnen gebruiken, wat de balans betreft.

Too much testosterone in this world, oder?
pi_29300598
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:52 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Da´s nou al de tweede anti vrouw-reactie vandaag in dit topic
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 31 juli 2005 @ 19:10:00 #23
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29300722
quote:
Ik las toevallig in de Volkskrant van gisteren (zaterdag dus) dat wij in het Westen nog nooit zo gezond zijn geweest als we nu zijn.
mwuhaaahahaha.. de volkskrant heeft volkomen gelijk hoor..... als je de toename in asthma, huidaandoeningen, allergieen, leukemie, bal, darm, long, prostaat kanker, depressies, onvruchtbaarheid,soa, etc, niet meerekend..

dat heeft gelukkig allemaal ook niet met de honderden nucleare testen door VS en Rusland, en chernobyl ramp te maken waar wij de gezegende fallout van mochten ontberen. want zolang je geen spinazie at was er niks aan de hand

Verder is het vrij lang bekend ( doch genegeerd ) dat uit alle soorten plastic chemicaliën lekken die het vrouwelijke hormoon oestrogeen nabootsen. wat dus zorgt voor deze chaos betreffende vrouwelijke en mannelijke geslachts organen. we vervuilen het milieu daar zo ernstig mee dat zelf de ijsberen en walvissen een verstoorde ontwikkeling hebben, maar onze fijne "gesubsidieerde" wetenschappers houden stug vol dat wij mensen daar geen last van hebben ondanks dat walvissen en ijsberen velen malen meer lichaamsgewicht hebben dan ons.
ondertussen krijgen mannen tieten, worden ze onvruchtbaar, vrouwen krijgen borstkanker, en stijgt de homosexualiteit.

het gebruik van anticonceptiepillen die ook uit oestrogeen bestaan draagt ook veel bij aan de oestrogeen vervuiling van het milieu omdat de dames dat oestrogeen ook weer gewoon lozen met hun urine en dus zo in het milieu terechtkomt.en dus weer in het drinkwater aangezien veel steden hun drinkwater uit dezelfde rivieren halen waar andere steden een stukje stroom opwaarts hun afval water lozen

ter informatie : oestrogeen in de anticonceptiepillen doet het vrouwelijk lichaam denken dat het zwanger is waardoor er geen nieuwe bevruchting kan plaatsvinden , en vandaar de ( lichte ) toename in omvang van borsten, buik, en lichaamsvet bij vrouwen die de pil slikken. het is dus niet verbazingwekkend dat mannen ook dezelfde symptomen vertonen na blootstelling aan oestrogeen.

Ik zou zeggen , kijk even om je heen en zie wat er allemaal van plastic is om te begrijpen hoe groot het belang van de plastic ( olie ) industrie is om dit stil te houden.

De makers van de anticonceptie pil maken zich er uiteraard niet druk om, aangezien geboorte beperking/depopulatie toch al hun doel was, en onvruchtbaarheid en homosexualiteit zijn daarin uiterst effectief
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_29300764
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:56 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ja toch?

Serieus, ik denk dat we dat best kunnen gebruiken, wat de balans betreft.

Too much testosterone in this world, oder?
condaleeza rice en margaret thatcherzijn twee namen die bij mij naar boven komen. niet echt vredelievend.
  zondag 31 juli 2005 @ 19:12:14 #25
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29300778
quote:
Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef Fonkmeistah het volgende:

De makers van de anticonceptie pil maken zich er uiteraard niet druk om, aangezien geboorte beperking/depopulatie toch al hun doel was, en onvruchtbaarheid en homosexualiteit zijn daarin uiterst effectief
Daarom zeg ik, goed nieuws toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')