abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29818925
Ja ik ben zeker terecht achterdochtig. Jullie houden je gewoon in tot jullie ergens aan de macht zijn, daar is ook een term voor. Iets met "ta" erin, moet het even opzoeken.

Kijk eens naar staten waar de (p)islam het voor het zeggen heeft, BBRRRRRRRR.

Geert, heb je nog een vacature voor mij?
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:08:22 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29818937
M_Schtoppel, waar wil je heen?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:08:47 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29818949
Of Triggershot..

Gaarne allebei kappen met flamen enzo.
pi_29819029
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja ik ben zeker terecht achterdochtig. Jullie houden je gewoon in tot jullie ergens aan de macht zijn, daar is ook een term voor. Iets met "ta" erin, moet het even opzoeken.

Kijk eens naar staten waar de (p)islam het voor het zeggen heeft, BBRRRRRRRR.

Geert, heb je nog een vacature voor mij?
*theme van X-files,

Schtoppel.. je hebt gelijk..

We hebben ook een geheime loge en wij zijn de werkelijke macht achter AEL en MDP
pi_29819053
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:08 schreef Alicey het volgende:
Of Triggershot..

Gaarne allebei kappen met flamen enzo.
Alicey sorry, maar wat wil je dat ik doe,,
Hij is almachtig.. Aliens staan aan zijn kant
pi_29838210
Nee hoor, ik hou mij slechts aan de feiten. Klik als je eenmaal op de website zit, links in het grijze vierkant op "de koran".

Geen uit de lucht gegrepen verhalen, dit zijn de feiten.

http://democrates.net/islam/index.htm
Gaap Goals rulezzz!
pi_29838363
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee hoor, ik hou mij slechts aan de feiten. Klik als je eenmaal op de website zit, links in het grijze vierkant op "de koran".

Geen uit de lucht gegrepen verhalen, dit zijn de feiten.

http://democrates.net/islam/index.htm
een site vol met negativiteit over de islam vinden is echt niet moelijk hoor.

Link zelf als is hilarisch "De Islam ontmaskerd"
Alsof de islam een undercover geheim loge is
pi_29838478
Je steekt weer je kop in het woestijnzand he? Ik heb het over een opsomming van feiten maar ja, dat is weer te confronterend voor jou he?
Gaap Goals rulezzz!
pi_29838535
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Je steekt weer je kop in het woestijnzand he? Ik heb het over een opsomming van feiten maar ja, dat is weer te confronterend voor jou he?
je kiest voor een makkelijkere pad, gewoon een link neer zetten, dat is niet discussieren. of moet ik ook een site neerzetten. Is dat jouw manier van discussieren .

dont bother than.
pi_29838600
-edit-

doe es normaal

[ Bericht 86% gewijzigd door Haushofer op 21-08-2005 17:11:00 ]
Gaap Goals rulezzz!
pi_29838657
-edit-

nutteloze reactie

[ Bericht 95% gewijzigd door Haushofer op 21-08-2005 17:12:53 ]
pi_29838900
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach wat the fuck, je krijgt Nederland toch nooit aan je zij. Ik zou zeggen ga vooral door met je miserabele bestaan, dwalende zeug.
Ik denk dat je even een denkfout maakt. Ik heb 1000 maal meer respect voor Triggershot dan voor jou. Triggershot blijft gewoon reageren op alle zooi die naar zn kop geslingerd wordt en staat open voor een discussie.
Ik woon zelf in Rotterdam. Ik zie genoeg islamieten die tuig zijn en ook een aantal die erg goed gemanierd zijn. Ik kreeg bijvoorbeeld als postbode altijd wat te drinken aangeboden bij mensen die ik totaal niet kende, hoef je van "ons" als nederlanders niet te verwachten.

Ik heb zelf een aantal islamitische vrienden die ook zeer open staan tot discussie en van de geloven die ik heb gezien vind ik de Islam eigenlijk de beste. Mits natuurlijk uitgevoerd zoals het hoort.
pi_29843115
@Triggershot& M_Schtoppel:

Kan het nu weer even op de normale toer? Bij voorbaat dank.
pi_29843286
Ja is prima. Ik ben er alleen maar op uit de ware feiten van de geschiedenis van de islam te tonen. Dat meneer daar blijkbaar niet aan wil is niet zo verwonderlijk. De islam heeft nu eenmaal een gewelddadige bron in zich, dat is geen kwaadsprekerij, kijk de feiten er maar op na.

En nee, ik ga geen ellenlange feiten aanhalen die gewoon al op websites staan, waarom moet ik dubbel werk doen?
Gaap Goals rulezzz!
pi_29843470
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:38 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik denk dat je even een denkfout maakt. Ik heb 1000 maal meer respect voor Triggershot dan voor jou. Triggershot blijft gewoon reageren op alle zooi die naar zn kop geslingerd wordt en staat open voor een discussie.
Ik woon zelf in Rotterdam. Ik zie genoeg islamieten die tuig zijn en ook een aantal die erg goed gemanierd zijn. Ik kreeg bijvoorbeeld als postbode altijd wat te drinken aangeboden bij mensen die ik totaal niet kende, hoef je van "ons" als nederlanders niet te verwachten.

Ik heb zelf een aantal islamitische vrienden die ook zeer open staan tot discussie en van de geloven die ik heb gezien vind ik de Islam eigenlijk de beste. Mits natuurlijk uitgevoerd zoals het hoort.
Staat open voor discussie zeg je? Iedere Islamiet ziet zichzelf als aanhanger van het ENIGE ware geloof. Sterker nog, alle andere gelovigen worden gemakshalve maar even aangemerkt als ongelovigen. Alleen die instelling maakt me al misselijk. Alle geloven (uitgezonderd de islam) zijn voor mij gelijk want uiteindelijk geloven we allemaal in hetzelfde.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29844551
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Haushofer het volgende:
@Triggershot& M_Schtoppel:

Kan het nu weer even op de normale toer? Bij voorbaat dank.

ik krijg bijna medelijden met mezelf,
maar jij je zin
pi_29844636
Er zijn zoveel sites waarmee je je islam kunt prijzen/afmaken, zomaar een link paatsen en dan wachten op een reactie heeft niet veel nut lijkt mij.
tenslotte kan ik ook zoveel sites plaatsen
pi_29845607
Wederom een ontwijkende reactie want ik had al uitgelegd dat daar alle argumentaties heel helder staan uitgelegd. Waarom moet ik hier alles opnieuw over gaan zitten typen?

Het heeft geen zin verder met jou te praten want jij waant je toch superieur aan ons. Wij zijn immers ongelovigen.

Doe Allah de groeten van me.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29845875
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:34 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wederom een ontwijkende reactie want ik had al uitgelegd dat daar alle argumentaties heel helder staan uitgelegd. Waarom moet ik hier alles opnieuw over gaan zitten typen?

Het heeft geen zin verder met jou te praten want jij waant je toch superieur aan ons. Wij zijn immers ongelovigen.

Doe Allah de groeten van me.
Je hoeft geen woorden in me mond te leggen, ik ontwijk geen reactie ik reageer er gewoon niet op, sites linken schieten niet op. Het kan wel dienen als onderbouwing voor je argument maar voor rest vind ik het zinloos.

Het is niet je geloof die je superieur maakt maar je daden. Je karakter en kennis, ik ben niet superieur aan jou, de moslim zeker niet aan de atheist.. En de atheist niet aan de jood.

Wanneer Allah tegen je spreekt, mag je hem de groeten zelf doen, is persoonlijker,

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2005 18:44:26 ]
pi_29848569
Islam betekent onvrijheid, terreur en onderdrukking.
Dus waar praten we nog over.
Ze hebben het zelf al bewezen, want in elk islamitisch land is gedonder.
Het is God een gruwel dat wereldlijke en religieuze macht in 1 hand wordt gehouden zoals bij de islam.
Maar ja, ze hadden een goed voorbeeld aan de valse profeet.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:06:37 #271
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29848642
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef lionsguy18 het volgende:
Islam betekent onvrijheid, terreur en onderdrukking.
Dus waar praten we nog over.
Ze hebben het zelf al bewezen, want in elk islamitisch land is gedonder.
Het is God een gruwel dat wereldlijke en religieuze macht in 1 hand wordt gehouden zoals bij de islam.
Maar ja, ze hadden een goed voorbeeld aan de valse profeet.
Saoudie-Arabie, Iran.. Op welke manier is er gedonder in die landen?
pi_29848704
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Saoudie-Arabie, Iran.. Op welke manier is er gedonder in die landen?
Moet je dat aan mij vragen?
Lees jij kranten?
pi_29848717
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Staat open voor discussie zeg je? Iedere Islamiet ziet zichzelf als aanhanger van het ENIGE ware geloof.
Gek he als je gelooft dat er maar 1 god is dan ga je niet zeggen dat er ook nog 100 egyptische goden zijn.
quote:
Sterker nog, alle andere gelovigen worden gemakshalve maar even aangemerkt als ongelovigen.
Niet waar, want ze erkennen de joden en de christenen ook als aanhangers van het boek. Dit wordt bijvoorbeeld besproken waar er staat dat islamieten best met christenen mogen trouwen.
quote:
Alleen die instelling maakt me al misselijk. Alle geloven (uitgezonderd de islam) zijn voor mij gelijk want uiteindelijk geloven we allemaal in hetzelfde.
Uh er zijn meer geloven dan het christendom hoor. Overigens geloven de christenen, de joden en ook de islamieten in dezelfde god. Alleen de manier waarop deze aanbeden moet worden en de levensregels zijn anders. Als je dus bijvoorbeeld christen bent zouden het jodendom en de islam bijvoorbeeld hoger moeten staan dan geloven met meerdere goden.
pi_29848789
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:

[..]

Gek he als je gelooft dat er maar 1 god is dan ga je niet zeggen dat er ook nog 100 egyptische goden zijn.
[..]

Niet waar, want ze erkennen de joden en de christenen ook als aanhangers van het boek. Dit wordt bijvoorbeeld besproken waar er staat dat islamieten best met christenen mogen trouwen.
[..]

Uh er zijn meer geloven dan het christendom hoor. Overigens geloven de christenen, de joden en ook de islamieten in dezelfde god. Alleen de manier waarop deze aanbeden moet worden en de levensregels zijn anders. Als je dus bijvoorbeeld christen bent zouden het jodendom en de islam bijvoorbeeld hoger moeten staan dan geloven met meerdere goden.
Als christen geloof ik niet in allah, dat is de voortzetting van een maangodin.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:12:47 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29848898
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Moet je dat aan mij vragen?
Lees jij kranten?
Jij maakt een claim, dus vraag ik aan jou om die claim te staven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')