abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:29:20 #176
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29455884
Ja hoi, hoeveel van het paranormale wordt nog verklaard denken jullie? Zal er altijd een grijs gebied blijven?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29456089
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, hoeveel van het paranormale wordt nog verklaard denken jullie? Zal er altijd een grijs gebied blijven?
Wat mij betreft mag er ook best een grijs gebied bestaan. Ik baal er eigenlijk best wel van dat alles zonodig met boekenkennis verklaard moet worden. Toevallig net een gesprek met een vriendin over gehad.

Moet werkelijk ales bewezen worden? En op basis van wat dan? Want het suggereert ook dat wat wij nu kennen onomstotelijke waarheid is. Maar het is niet meer dan aannames en bewijzen op basis van wat nu bekend is en zonder mee te nemen wat misschien ooit bekend wordt. En dat zou best wel eens heel anders kunnen zijn.

Voor wat betreft paranormale zaken denk ik dat je juist heel erg bij je gevoel moet blijven. Dat dat het nou juist zuiver houdt. Mystiek is niet fout. Integendeel.......het kan heel mooi zijn. Nog iets om je over te verwonderen.

En de verwondering kan er uit bestaan dat je met ontzag kan kijken naar waar de menselijke geest toe in staat is. Bovendien...... Dat para mag er van mij ook wel af.
Het is best normaal. Zoveel mensen hebben een gave die door anderen als paranormaal wordt genoemd.
Gewoon doen wat je doet,toepassen die boel, en verder de voetjes op de vloer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29460343
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
En wat denk jij daar zelf eigenlijk van ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29461111
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGG
Sorry... Moest ik even kwijt

[ Bericht 3% gewijzigd door iteejer op 07-08-2005 08:51:34 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29461250
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 09:53 schreef vamperotica het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGG
Sorry... Moest ik even kwijt
Wazzup Vamp? Share it.

[ Bericht 2% gewijzigd door iteejer op 07-08-2005 08:52:20 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29461692
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef livEliveD het volgende:
Ej Mirage, Ik zie links en rechts om me heen edits verschijnen bij flauwe opmerkingen. Nice [afbeelding]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29461723
De hele pagina is uit z´n fatsoen door Vamps noodkreet. Bij mij is de pagina iig 2x zo breed geworden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29461915
Het verheugt me om te zien dat waar ik tot Nokkie gereduceerd word ergens een zekere bekende van me met Wormpje aan gesproken wordt
Daarvoor mijn hartelijke dank.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29462160
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Het verheugt me om te zien dat waar ik tot Nokkie gereduceerd word ergens een zekere bekende van me met Wormpje aan gesproken wordt
Daarvoor mijn hartelijke dank.
Hij kwam over
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29462221
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hij kwam over
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 11:22:56 #186
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29462345
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 08:21 schreef nokwanda het volgende:
En wat denk jij daar zelf eigenlijk van ?
Ik denk dat het nog lang zal duren en hersenimplantaten eerder doorbreken dan we het paranormale doorhebben. Ervaringen daarna zullen gezien worden als systeemfouten en langzaam wordt de wereld zo anders dat het allemaal niet veel meer boeit
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29462409
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog lang zal duren en hersenimplantaten eerder doorbreken dan we het paranormale doorhebben. Ervaringen daarna zullen gezien worden als systeemfouten en langzaam wordt de wereld zo anders dat het allemaal niet veel meer boeit
Paranormaliteit als systeemfout.... mmm nou, lekker dan......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 11:57:38 #188
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29463140
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef nokwanda het volgende:
Paranormaliteit als systeemfout.... mmm nou, lekker dan......
Ja
pi_29463338
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 11:57 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja
Ik denk eerder dat dat wat als systeemfout wordt gezien in een eerder stadium de norm was. Heb dat ook ergens in Thruth ook al eerder geroepen. Vandaar ook dat dat para voor mij mag wegblijven omdat ik geloof dat ieder mens, al dan niet latent, die gaven in zich meedraagt die er, afhankelijk van omstandigheden, intern en extern, uit zullen komen.

Dat het door de wetenschap als systeemfout wordt gezien zegt imo meer over de wetenschap dan over de gaven opzich.
Een vorm van arrogantie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:46:49 #190
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29464108
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Dat het door de wetenschap als systeemfout wordt gezien zegt imo meer over de wetenschap dan over de gaven opzich.
Een vorm van arrogantie.
Ik denk dat mensen dat zo zullen noemen en zich er bij neer zullen leggen. Sowieso gaan we meer richting een virtueel leven dus echt ervaren zoals nu is anders dan want je kunt van alles voor je geestesoog toveren. Nu vinden wij paranormale dingen bijzonder omdat ze niet gangbaar zijn en niet vaak voorkomen. Als je in een bizarre wereld leeft valt zoiets in het niet.

@Mirage: Ff voor de zekerheid, wat wil je met die quote van Choices precies zeggen? Is dat het antwoord of was het meer om die verbetering aan choices door te geven?
pi_29464403
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen dat zo zullen noemen en zich er bij neer zullen leggen. Sowieso gaan we meer richting een virtueel leven dus echt ervaren zoals nu is anders dan want je kunt van alles voor je geestesoog toveren. Nu vinden wij paranormale dingen bijzonder omdat ze niet gangbaar zijn en niet vaak voorkomen. Als je in een bizarre wereld leeft valt zoiets in het niet.

@Mirage: Ff voor de zekerheid, wat wil je met die quote van Choices precies zeggen? Is dat het antwoord of was het meer om die verbetering aan choices door te geven?
op zich was ik het redelijk eens met de strekking van zijn verhaal, hoewel ik het nog iets anders zie.
Hetgeen ik mij minder in kon vinden was de opmerking over het voeren van discussies en dan voornamelijk betrokken op de skeptische persoon.
Ik ben van mening dat onder iedere groep mensen mensen lopen die bepaalde vaardigheden minder beheersen. Dat is niet voorbehouden aan of het kenmerk van één bepaalde groep.
Als je al in termen als groepen wilt spreken.. want groepjes.. Ik zou niet weten waar je grenzen moet trekken om te weten wanneer iemand in een bepaalde groep valt.
Sir Winston Churchill
pi_29464448
en nu moet ik er vandoor... later vanmiddag weer terug !
Sir Winston Churchill
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:54:32 #193
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29465420
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef Mirage het volgende:
op zich was ik het redelijk eens met de strekking van zijn verhaal, hoewel ik het nog iets anders zie.
Ok, dan wacht ik nog even met reageren
quote:
Hetgeen ik mij minder in kon vinden was de opmerking over het voeren van discussies en dan voornamelijk betrokken op de skeptische persoon.
Ik ben van mening dat onder iedere groep mensen mensen lopen die bepaalde vaardigheden minder beheersen. Dat is niet voorbehouden aan of het kenmerk van één bepaalde groep.
Als je al in termen als groepen wilt spreken.. want groepjes.. Ik zou niet weten waar je grenzen moet trekken om te weten wanneer iemand in een bepaalde groep valt.
True true. Alhoewel het soms makkelijk is om even groepen te gebruiken omdat de die hard truthers doorgaans dan wel weten hoe ze het moeten interpreteren.
pi_29481614
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wazzup Vamp? Share it.
* vamperotica mpmpelt iets over puinhopen, scilderen,schuren, verhuizen, nog meer puinhoop...... En dat allemaal tegelijk.....

Maar wel met lief zoessie enzo.....
pi_29481617
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:47 schreef nokwanda het volgende:
De hele pagina is uit z´n fatsoen door Vamps noodkreet. Bij mij is de pagina iig 2x zo breed geworden.

Oeps.......
Sorry
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:25:45 #196
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29481619
* coz mompelt iets over bier bijna op en welterusten alvast
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29481670
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:24 schreef vamperotica het volgende:

[..]

* vamperotica mpmpelt iets over puinhopen, scilderen,schuren, verhuizen, nog meer puinhoop...... En dat allemaal tegelijk.....

Maar wel met lief zoessie enzo.....
Is wel een lange AAARRRGHH waard, ja. Succes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29481722
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vamp's layout-destructiepost even ontvampt.
En jouw quote daarvan ook.
pi_29481736
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Met daarvoor mijn grote dank
Heb je mijn quote ontvampt???
Dacht dat jij niks had met exorcisme.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29481761
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')