Wat mij betreft mag er ook best een grijs gebied bestaan. Ik baal er eigenlijk best wel van dat alles zonodig met boekenkennis verklaard moet worden. Toevallig net een gesprek met een vriendin over gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, hoeveel van het paranormale wordt nog verklaard denken jullie? Zal er altijd een grijs gebied blijven?
En wat denk jij daar zelf eigenlijk van ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, hoeveel van het paranormale wordt nog verklaard denken jullie? Zal er altijd een grijs gebied blijven?
Wazzup Vamp? Share it.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:53 schreef vamperotica het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGG
Sorry... Moest ik even kwijt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef livEliveD het volgende:
Ej Mirage, Ik zie links en rechts om me heen edits verschijnen bij flauwe opmerkingen. Nice[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Het verheugt me om te zien dat waar ik tot Nokkie gereduceerd word ergens een zekere bekende van me met Wormpje aan gesproken wordt
Daarvoor mijn hartelijke dank.
Ik denk dat het nog lang zal duren en hersenimplantaten eerder doorbreken dan we het paranormale doorhebben. Ervaringen daarna zullen gezien worden als systeemfouten en langzaam wordt de wereld zo anders dat het allemaal niet veel meer boeitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:21 schreef nokwanda het volgende:
En wat denk jij daar zelf eigenlijk van ?
Paranormaliteit als systeemfout.... mmmquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog lang zal duren en hersenimplantaten eerder doorbreken dan we het paranormale doorhebben. Ervaringen daarna zullen gezien worden als systeemfouten en langzaam wordt de wereld zo anders dat het allemaal niet veel meer boeit![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef nokwanda het volgende:
Paranormaliteit als systeemfout.... mmmnou, lekker dan......
Ik denk eerder dat dat wat als systeemfout wordt gezien in een eerder stadium de norm was. Heb dat ook ergens in Thruth ook al eerder geroepen. Vandaar ook dat dat para voor mij mag wegblijven omdat ik geloof dat ieder mens, al dan niet latent, die gaven in zich meedraagt die er, afhankelijk van omstandigheden, intern en extern, uit zullen komen.quote:
Ik denk dat mensen dat zo zullen noemen en zich er bij neer zullen leggen. Sowieso gaan we meer richting een virtueel leven dus echt ervaren zoals nu is anders dan want je kunt van alles voor je geestesoog toveren. Nu vinden wij paranormale dingen bijzonder omdat ze niet gangbaar zijn en niet vaak voorkomen. Als je in een bizarre wereld leeft valt zoiets in het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Dat het door de wetenschap als systeemfout wordt gezien zegt imo meer over de wetenschap dan over de gaven opzich.
Een vorm van arrogantie.
op zich was ik het redelijk eens met de strekking van zijn verhaal, hoewel ik het nog iets anders zie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dat zo zullen noemen en zich er bij neer zullen leggen. Sowieso gaan we meer richting een virtueel leven dus echt ervaren zoals nu is anders dan want je kunt van alles voor je geestesoog toveren. Nu vinden wij paranormale dingen bijzonder omdat ze niet gangbaar zijn en niet vaak voorkomen. Als je in een bizarre wereld leeft valt zoiets in het niet.
@Mirage: Ff voor de zekerheid, wat wil je met die quote van Choices precies zeggen? Is dat het antwoord of was het meer om die verbetering aan choices door te geven?
Ok, dan wacht ik nog even met reagerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef Mirage het volgende:
op zich was ik het redelijk eens met de strekking van zijn verhaal, hoewel ik het nog iets anders zie.
True true. Alhoewel het soms makkelijk is om even groepen te gebruiken omdat de die hard truthers doorgaans dan wel weten hoe ze het moeten interpreteren.quote:Hetgeen ik mij minder in kon vinden was de opmerking over het voeren van discussies en dan voornamelijk betrokken op de skeptische persoon.
Ik ben van mening dat onder iedere groep mensen mensen lopen die bepaalde vaardigheden minder beheersen. Dat is niet voorbehouden aan of het kenmerk van één bepaalde groep.
Als je al in termen als groepen wilt spreken.. want groepjes..Ik zou niet weten waar je grenzen moet trekken om te weten wanneer iemand in een bepaalde groep valt.
* vamperotica mpmpelt iets over puinhopen, scilderen,schuren, verhuizen, nog meer puinhoop...... En dat allemaal tegelijk.....quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:47 schreef nokwanda het volgende:
De hele pagina is uit z´n fatsoen door Vamps noodkreet. Bij mij is de pagina iig 2x zo breed geworden.
Is wel een lange AAARRRGHH waard, ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica mpmpelt iets over puinhopen, scilderen,schuren, verhuizen, nog meer puinhoop...... En dat allemaal tegelijk.....
Maar wel met lief zoessie enzo.....
Ik heb vamp's layout-destructiepost even ontvampt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:47 schreef nokwanda het volgende:
De hele pagina is uit z´n fatsoen door Vamps noodkreet. Bij mij is de pagina iig 2x zo breed geworden.
Met daarvoor mijn grote dankquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik heb vamp's layout-destructiepost even ontvampt.
En jouw quote daarvan ook.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik heb vamp's layout-destructiepost even ontvampt.
En jouw quote daarvan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |