quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef livEliveD het volgende:
Ej Mirage, Ik zie links en rechts om me heen edits verschijnen bij flauwe opmerkingen. Nice[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:59 schreef nokwanda het volgende:
Het verheugt me om te zien dat waar ik tot Nokkie gereduceerd word ergens een zekere bekende van me met Wormpje aan gesproken wordt
Daarvoor mijn hartelijke dank.
Ik denk dat het nog lang zal duren en hersenimplantaten eerder doorbreken dan we het paranormale doorhebben. Ervaringen daarna zullen gezien worden als systeemfouten en langzaam wordt de wereld zo anders dat het allemaal niet veel meer boeitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:21 schreef nokwanda het volgende:
En wat denk jij daar zelf eigenlijk van ?
Paranormaliteit als systeemfout.... mmmquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog lang zal duren en hersenimplantaten eerder doorbreken dan we het paranormale doorhebben. Ervaringen daarna zullen gezien worden als systeemfouten en langzaam wordt de wereld zo anders dat het allemaal niet veel meer boeit![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef nokwanda het volgende:
Paranormaliteit als systeemfout.... mmmnou, lekker dan......
Ik denk eerder dat dat wat als systeemfout wordt gezien in een eerder stadium de norm was. Heb dat ook ergens in Thruth ook al eerder geroepen. Vandaar ook dat dat para voor mij mag wegblijven omdat ik geloof dat ieder mens, al dan niet latent, die gaven in zich meedraagt die er, afhankelijk van omstandigheden, intern en extern, uit zullen komen.quote:
Ik denk dat mensen dat zo zullen noemen en zich er bij neer zullen leggen. Sowieso gaan we meer richting een virtueel leven dus echt ervaren zoals nu is anders dan want je kunt van alles voor je geestesoog toveren. Nu vinden wij paranormale dingen bijzonder omdat ze niet gangbaar zijn en niet vaak voorkomen. Als je in een bizarre wereld leeft valt zoiets in het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef nokwanda het volgende:
Dat het door de wetenschap als systeemfout wordt gezien zegt imo meer over de wetenschap dan over de gaven opzich.
Een vorm van arrogantie.
op zich was ik het redelijk eens met de strekking van zijn verhaal, hoewel ik het nog iets anders zie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dat zo zullen noemen en zich er bij neer zullen leggen. Sowieso gaan we meer richting een virtueel leven dus echt ervaren zoals nu is anders dan want je kunt van alles voor je geestesoog toveren. Nu vinden wij paranormale dingen bijzonder omdat ze niet gangbaar zijn en niet vaak voorkomen. Als je in een bizarre wereld leeft valt zoiets in het niet.
@Mirage: Ff voor de zekerheid, wat wil je met die quote van Choices precies zeggen? Is dat het antwoord of was het meer om die verbetering aan choices door te geven?
Ok, dan wacht ik nog even met reagerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef Mirage het volgende:
op zich was ik het redelijk eens met de strekking van zijn verhaal, hoewel ik het nog iets anders zie.
True true. Alhoewel het soms makkelijk is om even groepen te gebruiken omdat de die hard truthers doorgaans dan wel weten hoe ze het moeten interpreteren.quote:Hetgeen ik mij minder in kon vinden was de opmerking over het voeren van discussies en dan voornamelijk betrokken op de skeptische persoon.
Ik ben van mening dat onder iedere groep mensen mensen lopen die bepaalde vaardigheden minder beheersen. Dat is niet voorbehouden aan of het kenmerk van één bepaalde groep.
Als je al in termen als groepen wilt spreken.. want groepjes..Ik zou niet weten waar je grenzen moet trekken om te weten wanneer iemand in een bepaalde groep valt.
* vamperotica mpmpelt iets over puinhopen, scilderen,schuren, verhuizen, nog meer puinhoop...... En dat allemaal tegelijk.....quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:47 schreef nokwanda het volgende:
De hele pagina is uit z´n fatsoen door Vamps noodkreet. Bij mij is de pagina iig 2x zo breed geworden.
Is wel een lange AAARRRGHH waard, ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica mpmpelt iets over puinhopen, scilderen,schuren, verhuizen, nog meer puinhoop...... En dat allemaal tegelijk.....
Maar wel met lief zoessie enzo.....
Ik heb vamp's layout-destructiepost even ontvampt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:47 schreef nokwanda het volgende:
De hele pagina is uit z´n fatsoen door Vamps noodkreet. Bij mij is de pagina iig 2x zo breed geworden.
Met daarvoor mijn grote dankquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik heb vamp's layout-destructiepost even ontvampt.
En jouw quote daarvan ook.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik heb vamp's layout-destructiepost even ontvampt.
En jouw quote daarvan ook.
Ik dacht al.... Wat voel ik toch!quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met daarvoor mijn grote dank![]()
Heb je mijn quote ontvampt???![]()
Dacht dat jij niks had met exorcisme.
Ik dank U!quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is wel een lange AAARRRGHH waard, ja.Succes.
Zat ie aan je??quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik dacht al.... Wat voel ik toch!
Nee... Ik mag weer gaan schuren... schilderen, proberen te behangen.... En kijken waar ik alle rotzooi moet laten!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:03 schreef nokwanda het volgende:
Hey...... de zon lijkt een comeback gemaakt te hebben vandaag. Eigenlijk geen dag om de hele dag te zitten fokken, he! Niet achter de computer iig![]()
Uhm......quote:
Dus eigenlijk zat ie aan mijquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm......
Nee... toch?
Aan jouw quotedie wel weer met mij te maken had... en daarom ... uhm.. misschien toch!
Niet te ver.... laat ze de dampen inademen. Dan blijven ze lekker rustig. Als ze dan bijkomen uit hun roes dan komen ze erachter dat hun kamers ECHT al die kleurtjes hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:09 schreef coz het volgende:
hou de verf maar uit hun buurt , vinden ze vast ook een leuk spelletje![]()
Ze zijn nu nog bij dr papa.... De een wil een helemaal blauwe kamer....quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet te ver.... laat ze de dampen inademen. Dan blijven ze lekker rustig. Als ze dan bijkomen uit hun roes dan komen ze erachter dat hun kamers ECHT al die kleurtjes hebben![]()
Maar de derde is nog klein.... in bad voor bed en dan verder pitten. Geen slecht plan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog bij dr papa.... De een wil een helemaal blauwe kamer....
De andere een regenboogkamer... Met allerlei kleurtjes...
De derde weet zich nog niet zo goed duidelijk te maken dus die krijgt een blauw met gele kamer .... Net als de badkamer!!
Als ie nu maar niet in bad gaat liggen maffen!!!
Brrrrrr, `s nachts zo´n spel spelen. Moet er niet aan denken. Als je dan gaat slapen gaat het spel in mijn dromen gewoon door.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:12 schreef coz het volgende:
ik had een truth moment in grand theft auto vannacht .. ik zat te spelen , werd gezocht door de politie en ik schoot het hoofd van die allebei de politieagenten in een auto en in plaats dat ze zoals normaal eruit vallen bleven ze zitten , dat gebeurt zelden .. maar dit keer bleef de auto nog achter me aankomenstaat stil ik loop weg, sirene aan en komt weer achter me aan .....
dit totdat een bende die auto tot ontploffen deed, heb wel screenshots though
Raar is bij ons standaard...quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar de derde is nog klein.... in bad voor bed en dan verder pitten. Geen slecht plan.
Leuk idee, de regenboogkamer
Had hier thuis ook een verrassing voor kind toen ie terug kwam van vakantie. Had zijn kamer een kleine makeover gegeven. Gelukkig ken ik zijn smaak goed. Als het maar raar is, is het al snel goed.
Hier ookquote:
Dat is een horror momentquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:23 schreef coz het volgende:
politieauto die je achtena blijft zitten terwijl de agenten geen hoofdjes meer hebben , niet een duidelijk truth moment![]()
mmmquote:
Ach.... T is mijn ouderlijk huis... Dat is wel wat gewend! Verwacht ook geen rare streken (quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook
Het huis moet toch ook de bewoners representeren
Ah... ga je terugverhuizen naar je ouderlijk huis? Leuk! Da´s nou echt thuiskomen. Met de ouders er nog in? of dat inmiddels niet meer?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach.... T is mijn ouderlijk huis... Dat is wel wat gewend! Verwacht ook geen rare streken (Of juist wel natuurlijk!) Maar een warm welkom terug!
Die zweven er vast nog wel rond...quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah... ga je terugverhuizen naar je ouderlijk huis? Leuk! Da´s nou echt thuiskomen. Met de ouders er nog in? of dat inmiddels niet meer?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die zweven er vast nog wel rond...
Maar mn moeder is op 10 mei 1990 overleden en mn vader op 18 mei 2004
En t voelt idd steeds meer als thuiskomen!
Zoonlief heeft in zn dromen al zo vaak met opa gespeeld... Die kijkt er niet raar meer van op!quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een dag in huize Vamperotica:
Het hele huis trilt op zijn grondvesten. Kind roept: mamma, ik ben bang. Vamp roept terug: Don´t worry..... het zijn opa en oma maar die tikkertje spelen.
Die komt later ook in truth zijn verhaal doenquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoonlief heeft in zn dromen al zo vaak met opa gespeeld... Die kijkt er niet raar meer van op!
Yup!quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die komt later ook in truth zijn verhaal doen![]()
LOLquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup!
Dochterlief had het hier ook.....
Toen ik zwanger was van de jonste had ze geregeld dat ze 's nachts wakker gemaakt werd door kinderen die uit de hoek van dr kamer kwamen en dr pestte of met dr wilde spelen...
Wat ze daar toch aan moest doen...
Heb gezegd dat ze maar moest vragen of ze overdag terug wilde komen, omdat ze 's nachts wilde slapen!
Niet genoeg voer voor een topic, denk ik. Zet het wel in ouwehoer voor het gemak.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:12 schreef Mirage het volgende:
Nokwanda, zei je nou laatst ergens dat jij (bewust) je kindje vorm had gegeven ?
Vertel daar eens wat meer over (als je genoeg voer hebt misschien in een topic) ?![]()
ik geloof dat je zoiets zei in het toic van Oversigt over "elkaar niets meer te vertellen hebben " oid.
oki nokwanda !quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had hier al een heel verhaal staan. Maar ik heb het gewist. Ik mail je wel. Ik wil het hier niet kwijt.
Ik ben eraan begonnen en heb het in drafts opgeslagen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
oki nokwanda !
Alle begrip![]()
ik ben benieuwd..
Dan open je mail maar want het verhaal staat er.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
oki nokwanda !
Alle begrip![]()
ik ben benieuwd..
Echt heeeel erg mooie foto´s.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:32 schreef Oversight het volgende:
Eerste Foto's van Mirage zwanger
Jouw kanjer,..Vriend/ vriendin/ relatie enz...
Poeh... meid (denk ik), ik zou haast zeggen: ga nou es eerst effe lekker onder een boom zitten en relax. Ga daarna eens in jezelf kijken. Je diepste gedachten een voor een onderzoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gefeliciteerd Mirage (en Oversight en jullie kinderen natuurlijk ook!), wat geweldig voor jullie! Ik vind het trouwens ook mooie foto's ! Doen erg warm aan!
Ot: Ik worstel al een tijdje met een nogal 'brede' vraag, maar krijg het niet helder voor mezelf, misschien heeft iemand ideeen over het volgende:
Kan iemand me toevallig een tip geven hoe ik me het best kan gaan verdiepen in spirituele onderwerpen. Ik ben al jaren geinteresseerd in vanalles en nog wat, maar voor mijn gevoel kom ik 'niet verder' omdat het allemaal zo breed is. Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb nog geen gevoel welk onderwerp me specifiek meer aantrekt dan andere onderwerpen. Informatie uit boeken blijft niet hangen (waarschijnlijk door verschillende redenen) en daarom begin ik er (helaas) vaak al niet meer aan. Ik voel dat ik me hier meer mee bezig moet gaan houden, heb het idee dat ik uit diverse hoeken hier signalen over krijg, maar ik heb geen idee waar ik nou het best kan beginnen... Heeft iemand bijv. ideeen welke workshops interessant zijn voor een beginneling als ik of wat ik nog meer zou kunnen doen?
Alle ideeen zijn welkom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |