Ik welquote:Op zondag 31 juli 2005 11:18 schreef Beaker het volgende:
Ik heb vreemd genoeg geen foto's van Bas en Joop waar ze gezellig samen op staan![]()
Jut en Jul, zoals ze wel vaker genoemd zijn, hihiquote:Op zondag 31 juli 2005 11:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Deze twee zijn ook de grootste vriendjes
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:29 schreef Auticia het volgende:
Wel van Thoby en Spike, toen we lekker aan het wandelen waren.
[afbeelding]
Nee, Jut en Jul zijn geen familie van elkaarquote:Op zondag 31 juli 2005 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
Zijn Jut en Jul familie van elkaar?
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
Er wonen heel veel katten in onze straat en het is in onze tuin dan ook een komen en gaan van buurkatten. Dan komen ze gezellig op de schutting zitten om de laatste roddels uit te wisselen met mijn katten.
quote:
Af en toequote:Op zondag 31 juli 2005 11:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Is dat nooit herrie al die katten bij elkaar?
Dat komt eigenlijk omdat de katten van kleins af aan veel verschillende dieren gewend zijn, zo ging Lana altijd gezellig tussen de ratten liggen slapen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:47 schreef Uhmmie het volgende:
hmm hoe kreeg jij jouw katten zover dat murray geen leuk wandelend speelgeod is?
ik laat ze hier zo veel mogelijk los lopen.. maar het kan meestal eigenlijk alleen als ik de jongste kat opsluit
en het mannetje komt al zelden meer het hok uit omdat abby vorige keer het hok (met het oude deurtje) had opengepeuterd snachts.. en dus halve nacht over hem heen heeft gestuiterd
al ging het vorige keer dinsdag zowaar wel goed eigenlijk
en dan vind je de baardjes ook op de meest idiote plekken terug
(lees: er hing er 1 boven in de krabpaal.. en de ander zat op de bagagedrager van de fiets in de gang)
helaas geen poezevriendjes hier in huis
sinds deze week durven ze samen op 1 stoel (als ze allebei wat nodig hebben dus.. anders niet)
mja abby speel gewoon met alles dat beweegtquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat komt eigenlijk omdat de katten van kleins af aan veel verschillende dieren gewend zijn, zo ging Lana altijd gezellig tussen de ratten liggen slapen.
Als ik zachtvoer gaf aan de katen en de baardagaam liep los dan kroop ie er tussen door en ging ook mee eten, de katten vonden dat wel best.
Ik heb ze natuurlijk wel altijd in de gaten gehouden en nooit alleen gelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |