quote:Op zondag 31 juli 2005 03:10 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vben ene beetje anageschjoten Beautje.
Dat zal ook echt aan je toetsenbord liggen.quote:
Wellicht.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:17 schreef beaverhausen het volgende:
Mischjien ben ik ietsje meer dan aangesohten.
Dt kan ook
quote:Op zondag 31 juli 2005 03:22 schreef beaverhausen het volgende:
:w trtsen
of hij heeft een enorme kater uiteraardquote:Op zondag 31 juli 2005 11:22 schreef timbob het volgende:
gaat beaver nu tietenfoto's posten?
Ik wist niet dat hij die had.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:22 schreef timbob het volgende:
gaat beaver nu tietenfoto's posten?
HAHAHAHAAA!!!1!!! l0lZzoRzZZ1!!11 RoFlMaOpImPsMcIiHo !!1~~!!!!11einz!!1 lolz!@2@!!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
Als je er maar geen geluid bij maakt..
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
aaaaaaaauuuuwwwww!
Dat is niet lief Timbob.
Ik probeer al een half uur op te staanquote:Op zondag 31 juli 2005 13:50 schreef timbob het volgende:
[..]
vooral lekker achter je computer blijven zitten met je koppijn
* timbob duwt beav van de stoel.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik probeer al een half uur op te staan.
eeehquote:Op zondag 31 juli 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde iemand Doritos-mens. Hilariteit alom, zoals je zult begrijpen.
Dat is een oud grapje van Bupatih wat ik gister weer terug heb gelezenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
wat is er toch met doritos?
Wat was die andere link nou weer een of ander groeps foto van allemaal vage gastenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef Svensational het volgende:
Ja hier dus: GTST # 80: Is het Benjamin of Yasmin???
Begrijpelijk.quote:
Wie waren die gasten op die camping danquote:
Ja, enormquote:Op zondag 31 juli 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
Bupatih noemde iemand Doritos-mens. Hilariteit alom, zoals je zult begrijpen.
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef PeRi het volgende:
AHA is tof. Ik heb AHA cd's. Ik stuiterde altijd door de woonkamer als AHA opstond. Ik ben 19.
Jij zei Doritos mensquote:
Ja, duh was maar een grapje hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze was zieker mên. Ik kon echt niet weg.![]()
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Altijd all about the bitches he bij jou
Ja i know. Maar ik voelde me toch wel schuldig hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, duh was maar een grapje hoorIs ze alweer wat beter?
Ja, je was ineens weg toen ik terugkwamquote:
Nah hoeft niet hoor. Ik heb gedaan wat ik al een hele tijd niet heb gedaan. Ik heb lekker films zitten kijken.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja i know. Maar ik voelde me toch wel schuldig hoor
Ah ok, maar kwestie van tijd toch? Verder komt alles goed lijkt me. En eigenwijsheid/koppigheid is een hindoestaans trekjequote:Ja gaat wel weer. Alleen heel dr wond is open, lastig met lopen enzo. En ze is zo eigenwijs heh.
Ik kom langs op de trouwerij.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:56 schreef Duiveltja het volgende:
Nah hoeft niet hoor. Ik heb gedaan wat ik al een hele tijd niet heb gedaan. Ik heb lekker films zitten kijken.Ik keek eerst altijd best veel films, maar door tijdgebrek doe ik dat nu nauwelijks.
Ja komt wel goed. En nu weet ik ook waar ik mijn eigenwijsheid vandaan heb. Maar zij is nog erger. :xquote:Ah ok, maar kwestie van tijd toch? Verder komt alles goed lijkt me. En eigenwijsheid/koppigheid is een hindoestaans trekjeHeb ik ook last van
Kom es onlinequote:Op zondag 31 juli 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kom langs op de trouwerij.
Ik kijk tegenwoordig mn films 's nachts. Mn HD raakt vol, ik moet wel.
[..]
Ja komt wel goed. En nu weet ik ook waar ik mijn eigenwijsheid vandaan heb. Maar zij is nog erger. :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |