quote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef PeRi het volgende:
AHA is tof. Ik heb AHA cd's. Ik stuiterde altijd door de woonkamer als AHA opstond. Ik ben 19.
Jij zei Doritos mensquote:
Ja, duh was maar een grapje hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze was zieker męn. Ik kon echt niet weg.![]()
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Altijd all about the bitches he bij jou
Ja i know. Maar ik voelde me toch wel schuldig hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 19:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, duh was maar een grapje hoorIs ze alweer wat beter?
Ja, je was ineens weg toen ik terugkwamquote:
Nah hoeft niet hoor. Ik heb gedaan wat ik al een hele tijd niet heb gedaan. Ik heb lekker films zitten kijken.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja i know. Maar ik voelde me toch wel schuldig hoor
Ah ok, maar kwestie van tijd toch? Verder komt alles goed lijkt me. En eigenwijsheid/koppigheid is een hindoestaans trekjequote:Ja gaat wel weer. Alleen heel dr wond is open, lastig met lopen enzo. En ze is zo eigenwijs heh.
Ik kom langs op de trouwerij.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:56 schreef Duiveltja het volgende:
Nah hoeft niet hoor. Ik heb gedaan wat ik al een hele tijd niet heb gedaan. Ik heb lekker films zitten kijken.Ik keek eerst altijd best veel films, maar door tijdgebrek doe ik dat nu nauwelijks.
Ja komt wel goed. En nu weet ik ook waar ik mijn eigenwijsheid vandaan heb. Maar zij is nog erger. :xquote:Ah ok, maar kwestie van tijd toch? Verder komt alles goed lijkt me. En eigenwijsheid/koppigheid is een hindoestaans trekjeHeb ik ook last van
Kom es onlinequote:Op zondag 31 juli 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kom langs op de trouwerij.
Ik kijk tegenwoordig mn films 's nachts. Mn HD raakt vol, ik moet wel.
[..]
Ja komt wel goed. En nu weet ik ook waar ik mijn eigenwijsheid vandaan heb. Maar zij is nog erger. :x
alsof iemand gaat reageren op de lyrics van zo'n legendarisch ragga nummerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef timbob het volgende:
What da time you 'ave da dread?
Dem walk when a gunman back m'up round da corna...
Jij deed me overigens beetje denken aan een zus van mequote:Op zondag 31 juli 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
Hij relt altijd wat na?
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
Jij deed me overigens beetje denken aan een zus van me
Ja, vast welquote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Oh zo
Verder nog iets leuks/verrassends/nieuws gebeurd?
Nou hoe je praatte en je doeii zeiquote:
die gasten allemaal alles plannenquote:
Oh dan ha, ik ben 7 - 12 aug ofzo in Tilburg.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:03 schreef Duiveltja het volgende:
Nou hoe je praatte en je doeii zeiMijn zus is ook zo
Die andere is trouwens over 2 weken vrij. Nu moet ze nog even fulltime werken.
Daarna is ze dus vrij en is er hier 1 minderquote:Op zondag 31 juli 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dan ha, ik ben 7 - 12 aug ofzo in Tilburg.
Ik kan een nachtje komen pitten? Roti is altijd lekker.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
Daarna is ze dus vrij en is er hier 1 minderWaar hou je van wat betreft eten, kan altijd wat achterhouden natuurlijk
Tijd om het stokje over te dragen, Duif.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
In oktober ben ik alweer een jaar mod hier men!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |