quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Heejquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
Stiekem is dit ook maar een kutreeks.
En wel blijven posten zoals iedereenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
Stiekem is dit ook maar een kutreeks.
Je gaat er vandoor?quote:
Trusten Rose, sweet dreamsquote:
quote:
Das een keigoeie tvpquote:
Drank op zeker?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Ehmm.. nee..
Ik vond het gewoon wel grappig staan..
m-mquote:Op zondag 31 juli 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
haii, hier is nog gezellie he!![]()
ow ja BIER!![]()
Ik ben zo nuchter als een moslim op een AA meeting..quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben zo nuchter als een moslim op een AA meeting..
* Nog steeds moet lachenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben zo nuchter als een moslim op een AA meeting..
quote:
geen slecht plan op dit tijdstipquote:Op zondag 31 juli 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
m-m
Nog efkes dan, ik wil eigenlijk gaan slapen
Nou hoor...quote:
Ik kan morgen niet met je mee, dat noem ik kutdagen hoor!quote:
Ja dat is inderdaad kut..quote:Op zondag 31 juli 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan morgen niet met je mee, dat noem ik kutdagen hoor!
Het is afgezakt nuquote:
Nu het plan uitvoerenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen slecht plan op dit tijdstip
een moslim op een AA meeting is niet grappig...quote:
Moet dat nu een week?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad kut..*kijkt droevig met cerror mee...
Ik ben bang van wel..quote:
Maar hopelijk het volgende weekend bij mij huh?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar hopelijk het volgende weekend bij mij huh?
DUS IK ZEI geen DOEIquote:Op zondag 31 juli 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
SChop godomme!
auhauw...quote:Op zondag 31 juli 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
SChop godomme!
Jij niet!quote:
Tofheid!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
SChop godomme!
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ZEBBIE!!! ik ben op braderie donderdags
op podium![]()
quote:
Weltrusten lieve MMquote:Op zondag 31 juli 2005 03:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo hai!!!
ik ga weer![]()
toeii en truste voor strax![]()
woarquote:
djen!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:57 schreef djenneke het volgende:
ik kom me even afmelden... denk ik... maar als t me weer eens niet lukt te slapen, kom ik wel weer terug
Doe eens nog harder blazenquote:
truste, oh en hai allemaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:59 schreef djenneke het volgende:
ah, dan is dit een topic reeks voor mij!
ik weet niet wat het is, maar slapen lukt me steeds slechter.... maar goed, ik ga eens een poging wagen!
truste!
m-mquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
djen!!!!![]()
ahh joh nog 1 peukie![]()
kook nog 1tje , en dan bed;)quote:
je hebt een tagquote:
waar ga je heenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kook nog 1tje , en dan bed;)
moet morgen op vakantie en de helft zit nog in de was van wat mee moet![]()
Goedzo leuk daar in de buurt ben ik ook wel eens geweest. Nunspeetquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
bij harderwijk , soort feesthotel![]()
makkelijk met kids enzo
en ja ik heb tag![]()
* Trekt nog eens aan peukiequote:Op maandag 1 augustus 2005 01:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kook nog 1tje , en dan bed;)
moet morgen op vakantie en de helft zit nog in de was van wat mee moet![]()
ja das ernaast idd , ff dagje dolfinarium gaan we ook doen , voorderest hoop ik maar dat t lekker weer isquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goedzo leuk daar in de buurt ben ik ook wel eens geweest. Nunspeet
ja ik heb idd een droger, moet alleen de was nog ff in de droger stoppenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Trekt nog eens aan peukie
Damn, je hebt toch wel een droger?
En waar gaan jullie heen?
ik help mee hopen. Leuk alvast veel plezierquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ernaast idd , ff dagje dolfinarium gaan we ook doen , voorderest hoop ik maar dat t lekker weer is![]()
thx , en ik ga nu toch maar ff wat doen , anders probleem morgenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik help mee hopen. Leuk alvast veel plezier
Leuk om een typje tegen die ok alles op het laatste moment doetquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik heb idd een droger, moet alleen de was nog ff in de droger stoppen![]()
moet toch iets voor uitgevonden worden hoor, ik vinnut nogal veel werk enzo![]()
ik ben nog steeds niet begonnenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk om een typje tegen die ok alles op het laatste moment doet
Ik doe het altijd pas maximaal 2 uur van tevorenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet begonnen![]()
![]()
ik ook , ach dan komen we maar iets later aan hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe het altijd pas maximaal 2 uur van tevoren
Bij mij is het probleem dat vliegtuigen niet wachtenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook , ach dan komen we maar iets later aan hoor![]()
autovakantie!quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij mij is het probleem dat vliegtuigen niet wachten
Het voordeel is wel dat je er erg efficiėnt van gaat inpakkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij mij is het probleem dat vliegtuigen niet wachten
Autovakantiequote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
autovakantie!![]()
mn kids zijn nog best jong , en mn man heeft zelf altijd last van oorpijn in t vliegtuig dus hij wil nog niet met ze vliegen![]()
Ik heb een lijstje van wat mee te nemenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat je er erg efficiėnt van gaat inpakken
Hebben heel veel mensenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje van wat mee te nemen
Ik lig zo lekker in bedquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:03 schreef mother-mother het volgende:
ik wil dat iemand me komt helpen met inpakken![]()
Ik vind het gewoon makkelijk om een lijstje te hebben met belangrijke dingen die meegenomen moeten wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hebben heel veel mensen
Ik niet, ik weet het nou zo onderhand wel. En als ik iets vergeten ben, koop ik het wel
voor n lijstje is t nu ook te laatquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon makkelijk om een lijstje te hebben met belangrijke dingen die meegenomen moeten worden
Trusten m-mquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
voor n lijstje is t nu ook te laat![]()
truste![]()
lekkerquote:
Grolschquote:
grolsch roelsquote:
Grolsch roels de eurthquote:
Lekker... ookal ben ik half ziekquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:19 schreef Dos37 het volgende:
jazeker BIER
zo mag ik het horenquote:
ik ben nooit ziekquote:
quote:
okquote:
Ruilen??!?!?!?!””””””ééééénnnoneeeelllfquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
ik deel bier uit
Ja ziek hequote:
dat vond ik ook alquote:
Zit je al op de 300/400+?quote:
*kuch* + ietsquote:
Vroeg ik ook al..weinig animo vandaag...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef Dos37 het volgende:
niemand bier
misschien gaat het beter met.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroeg ik ook al..weinig animo vandaag...
Bitterballuuuuhhhh....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
misschien gaat het beter met.
iemand frituur
met mosterdquote:
Op een schaaltje vers uit de frituurpan.quote:
En het is ook al koud.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef Dos37 het volgende:
blijven we weer met de helft over zitten.
ja bahquote:
woarquote:
Puik geregeld weer...quote:
hier broeit hetquote:
puikquote:
Hier niet...quote:
Krachtig woord he?quote:
ja of niet.quote:
"INNNNN DEEEE AAAOAOONNNNNBIEDINNGGGG: KOUWEEEEEEEE FRIKANDELLUUUUHHHHH VOOR EEEEEEN PRIKKKKIIEIEEEEEEEEE! WIE MAAAAKKKTT ME LOOOOOSSSSS?"quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja of niet.
misschien moeten we het in de aanbieding gooien
dat mag ik waquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"INNNNN DEEEE AAAOAOONNNNNBIEDINNGGGG: KOUWEEEEEEEE FRIKANDELLUUUUHHHHH VOOR EEEEEEN PRIKKKKIIEIEEEEEEEEE! WIE MAAAAKKKTT ME LOOOOOSSSSS?"
2 euro'squote:Op maandag 1 augustus 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Duss.....wie doet een bod?
Ik moet er om 7 uur al weer uit aangezien ik om 8.30 op de werkvloer wordt verwacht.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:57 schreef 9christensen het volgende:
godsamme ik moet er morgen voor 10 uur uit voor het eerst in tijden
ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet er om 7 uur al weer uit aangezien ik om 8.30 op de werkvloer wordt verwacht.....
thanxquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
Schrik
quote:
quote:
ik heb een krat bier gewonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
1. Dos37 762
2. qu63 556
3. Jaguarized 352
Dos toch....
spemmertsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
1. Dos37 762
2. qu63 556
3. Jaguarized 352
Dos toch....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
1. Dos37 762
2. qu63 556
3. Jaguarized 352
Dos toch....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
maar vandaag doe ik het rustig aan hoor
Paas mij dan een pilsje...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik heb een krat bier gewonnen
Schei toch uit man.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
maar vandaag doe ik het rustig aan hoor
grolsch goed?quote:
mijn dank is groot al heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:14 schreef 9christensen het volgende:
owja stom
* 9christensen passt een paar pijpjes grolsch door
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef axie het volgende:
jaja het lijflied! heb het een beetje aangepast:
niet zoveel iigquote:
Het is hier op sterven na doodquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
Hé, hoe gaat het in onze bier reeks
Met een biertje en wat frituur aan te bieden kom je een heel eindquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef axie het volgende:
ja ik doe mijn best geaccepteer te worden
vandaag niet hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is hier op sterven na dood
Het is dat Dos aan het postopkrikken is, anders was het helemaal niets
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vandaag niet hoor.
oow gut ik klink AMD wel
Zo blijft hij teminste nog een beetje in de MyAT lijst staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is hier op sterven na dood
Het is dat Dos aan het postopkrikken is, anders was het helemaal niets
Maar zo bleef ie elke keer opduiken tussen mijn spelletjes inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo blijft hij teminste nog een beetje in de MyAT lijst staan
nee steeds excuses proberen te verzinnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je gaat iig lekker, ook vandaag
Uh.............. jij liegt ook?
Das niet ergquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee steeds excuses proberen te verzinnen
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das niet erg
Zeggen dat je bijna dood bent enzo is [afbeelding]
Voor jou hoef ik dus geen ontmaskeringstopic te openen?quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:58 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ben jarig.
Ik ben jarig.
Ik ben jarig.
Ik ben jarig.
Ik ben jarig.
Ik ben jarig.
Totdat ik wist dat je me schaamteloos hebt gebruiktquote:
Ik heb dus niet met opzet neergezet dat ik jarig was. mtm heeft in de topictitel niet mijn naam vermeld waardoor jij deze fout maakte. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Totdat ik wist dat je me schaamteloos hebt gebruikt
Heej, ik meende het niet serieus hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb dus niet met opzet neergezet dat ik jarig was. mtm heeft in de topictitel niet mijn naam vermeld waardoor jij deze fout maakte. Kan gebeuren.![]()
Heej, ik meende het niet serieus hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb dus niet met opzet neergezet dat ik jarig was. mtm heeft in de topictitel niet mijn naam vermeld waardoor jij deze fout maakte. Kan gebeuren.![]()
[..]
nee dank je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor jou hoef ik dus geen ontmaskeringstopic te openen?
god watn kroam. had he zitten zoepnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef 9christensen het volgende:
joa redelijk, dieks had zich versloapn vanmorn![]()
neu ok nog nie eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
god watn kroam. had he zitten zoepn
Watn kroamquote:
-Topic volspammen (zie sig)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarvoor ben jij geband geweest dan![]()
Goed voor je postaantalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:12 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-Topic volspammen (zie sig)
-Tubgirl plaatsen![]()
thanx nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:12 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-Topic volspammen (zie sig)
-Tubgirl plaatsen![]()
Dat vermoeden had ik meteen al toen deze reeks gestart werdt. In het begin was het gezellig en werdt er veel gepost. Nu lijken veel users niet meer in dit topic op te duiken en blijft er niet echt veel meer over.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
Het loopt weer storm hier
Zijn we er getuige van dat een reeks door een modje gestart geen kans van slagen heeft?
quote:
Het begin van deze reeks was het voornamelijk baggeren, sorry dat ik het zeg, Havoc had dat goed ingeschat, alle baggeraars in 1 topic en zo hield je ONZ redelijk schoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik meteen al toen deze reeks gestart werdt. In het begin was het gezellig en werdt er veel gepost. Nu lijken veel users niet meer in dit topic op te duiken en blijft er niet echt veel meer over.
Ik vind deze reeks ook lang niet zo leuk als de biertopics die vroeger geopend werden![]()
Inderdaad, dat was precies mijn achterliggende gedachte. Ik vond die spontane topics ook altijd veel leuker dan een reeks waar altijd maar dezelfde mensen posten. Op den duur is er geen lol meer en komen mensen vervolgens ook niet meer...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het begin van deze reeks was het voornamelijk baggeren, sorry dat ik het zeg, Havoc had dat goed ingeschat, alle baggeraars in 1 topic en zo hield je ONZ redelijk schoon.
Maar geoorloofd baggeren verveeld snel en zie het resultaat.
Spontane topics zijn altijd leuker dan een reeks waarin het wel mag.
Zo zie ik het iig
Ik ken beterequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:54 schreef Parvus het volgende:
Desondanks is dit een goed postopkriktopic
Ik ken beterequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:54 schreef Parvus het volgende:
Desondanks is dit een goed postopkriktopic
Het scheelt er wel aan wat voor reeks het is en wat de bedoeling is, kijk naar HOMO, GPD enzo, lopen al tijden en altijd dezelfde users.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was precies mijn achterliggende gedachte. Ik vond die spontane topics ook altijd veel leuker dan een reeks waar altijd maar dezelfde mensen posten. Op den duur is er geen lol meer en komen mensen vervolgens ook niet meer...
Wel jammer opzich, maar het is helaas niet anders.
Klopt, maar de onderwerpen van die reeksen die jij noemt zijn ook veel breder. Daar is meer over te vertellen en daar wordt dan ook niet gebaggerd (tja, soms een enkele bagger reactie misschien, maar dat zie je in elk topic wel gebeuren). Helaas kun je met alleen Bier en Frituur niet zoveel. Het is wel leuk voor even, maar zodra het wat langer loopt dan bloed het op den duur dood.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het scheelt er wel aan wat voor reeks het is en wat de bedoeling is, kijk naar HOMO, GPD enzo, lopen al tijden en altijd dezelfde users.
Maar puur een reeks voor baggeren werkt niet, we hebben de 00:00 gehad, werd ook toegestaan maar bloedde ook dood omdat er vaak alleen maar echt gebaggerd werd.
En geef toe, een reeks vol met posts als Hoi, Doei, Bier enzijn ook niet echt leuk
Tuurlijk, uiteindelijk krijgen wel elk deel wel vol. Alleen duurt het soms even wat langerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
Maar met een beetje goeie wil krijgen we dit topic vannacht wel vol
Het begrip SC wordt vaak verkeerd gezien, SC is in mijn ogen gewoon gezellig kletsen, wat vertier en hier en daar wat bier als je wilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar de onderwerpen van die reeksen die jij noemt zijn ook veel breder. Daar is meer over te vertellen en daar wordt dan ook niet gebaggerd (tja, soms een enkele bagger reactie misschien, maar dat zie je in elk topic wel gebeuren). Helaas kun je met alleen Bier en Frituur niet zoveel. Het is wel leuk voor even, maar zodra het wat langer loopt dan bloed het op den duur dood.
Ik vind dat ze wel een beetje breder mogen gaan denken in ONZ en ook die spontane biertopics gewoon weer toe moeten gaan staan.
Ik open iig niet meer, dan loopt het sowieso dooT lijkt welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk, uiteindelijk krijgen wel elk deel wel vol. Alleen duurt het soms even wat langer![]()
Inderdaad, en meestal post ik toch het meeste 's nachts. Overdag post ik wat serieuzer enzo, en tja, dan is er gewoon minder te postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
Overdag de policy volgen in ONZ ben ik het mee eens, maar s'nachts zouden ze eens een oogje dicht kunnen knijpen
Echt welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
Ik kan best wel lange posts plaatsen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
Ik kan best wel lange posts plaatsen
Of 2 oogjes en gaan slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
Overdag de policy volgen in ONZ ben ik het mee eens, maar s'nachts zouden ze eens een oogje dicht kunnen knijpen
Ik voel me ook niet geroepen om overdag mee te posten, mits in de spelletjes in TTK, ben dus ook eigenlijk alleen s'nachts in andere topics te vinden en het meeste is dan in de zogeheten baggertopics.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, en meestal post ik toch het meeste 's nachts. Overdag post ik wat serieuzer enzo, en tja, dan is er gewoon minder te posten
Maargoed, misschien wordt het nog wel wat met de BeF reeks. Het is denk ik een kwestie van wachten. Ik ga in iedergeval niet weg en blijf hier mooi meeposten![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef jackson het volgende:
[..]... die zie ik net voor et eerst jah
![]()
quote:
Hmmjah... ik sta verbaasd... maar het zijn eindeloze discussies hehquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens snel al mijn posts terugkijken
Zal je zien wat een kwaliteit er tussen zit
Heej
Al die 70608 post'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens snel al mijn posts terugkijken
Zal je zien wat een kwaliteit er tussen zit
Heej
Discussies kunnen best leuk zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... ik sta verbaasd... maar het zijn eindeloze discussies heh
Doe eens gezellig msn aan![]()
Ik heb een hoop posts al gezien van PS... dat scheelt enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al die 70608 post's![]()
Ben je nog wel even bezig![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al die 70608 post's![]()
Ben je nog wel even bezig![]()
En geef toe, ze droegen bij aan het forumquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een hoop posts al gezien van PS... dat scheelt enzo
Hmmjah... ik heb ze ook vaak gevoerd... en je komt soms wel ergens... ikzelf ben nogal een discussie mens eigenlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Discussies kunnen best leuk zijn
En verbaasd over mijn mooie posts?
Zal zo eens kijken voor msn
Zeker zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En geef toe, ze droegen bij aan het forum
Ook mooie mensen kunnen baggeren hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... ik heb ze ook vaak gevoerd... en je komt soms wel ergens... ikzelf ben nogal een discussie mens eigenlijk
Mooie mensen mooie posts dus echt verbaasd ben ik niet
En soms raak je gefrustreerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... ik heb ze ook vaak gevoerd... en je komt soms wel ergens... ikzelf ben nogal een discussie mens eigenlijk
Mooie mensen mooie posts dus echt verbaasd ben ik niet
Dank jequote:
*meldt*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook mooie mensen kunnen baggeren hoor![]()
Hmmjah... doe ik altijd als ik geil benquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En soms raak je gefrustreerd
Maar misschien ligt dat aan mijDas een inpak reactie van je
* PrintScreen dit meeneemt als complimentquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook mooie mensen kunnen baggeren hoor![]()
Ik herken zoietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Goed om te weten dat kwaliteit herkend word
Daar is de bekende geilpost weerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... doe ik altijd als ik geil ben
Moet kunnen toch... en heb je msn al bekeken?
Shit... hij gaat er vandoor met de creditsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen dit meeneemt als compliment
Stoere jijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik herken zoiets...
En ik draai al ff mee dat scheelt ook
Het mooie is idd dat ik altijd wel even post maar dat het 90% van de tijd niet zo is eigenlijk als ik het hier post... Echter is nu de 10% regeling van krachtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar is de bekende geilpost weer
Msn moet ergens op de laptop staan
DaMookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef DaMook het volgende:
Hoi PS en de rest.
Truste PS![]()
(of ga je nu niet slapen als ik er ben
![]()
)
*msn voor je opzoekt en opstart*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stoere jij
Langer dan mij iig
Nou ja op Fok! dan
Oooooooooohneeeeeeeeequote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook
Het word wel weer bedtijd zachtjes aan
Zeker, jij bent ook mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen dit meeneemt als compliment
* Na 3 keer lezen toch begrepenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Het mooie is idd dat ik altijd wel even post maar dat het 90% van de tijd niet zo is eigenlijk als ik het hier post... Echter is nu de 10% regeling van kracht![]()
Ik had et zelf ook door dat et wat moeilijk weglas ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Na 3 keer lezen toch begrepen![]()
10% is niet echt hoog
Over the top...quote:
Kijk eens op de klokquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Oooooooooohneeeeeeeeehelemaal niet!
Eerlijk verdiend enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Shit... hij gaat er vandoor met de credits
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook
Het word wel weer bedtijd zachtjes aan
Wat hij zegtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Oooooooooohneeeeeeeeehelemaal niet!
Hmm...quote:
Dat magquote:
Nog lang nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm...
Best laat.... maar we gaan nog niet slapen
Thanksquote:
Accepteer eens dat er users zijn die me ook aardig enzo vindenquote:
Moet morgen wel redelijk vroeg op... ff auto wassen van iemandquote:
Hij vatte het gelukkig een stuk leuker opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
Accepteer eens dat er users zijn die me ook aardig enzo vinden
Jullie zijn die spreekwoordelijke handen op 1 buik?quote:
nehhhhquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jullie zijn die spreekwoordelijke handen op 1 buik?
Het is in ONZ, dat moet je niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij vatte het gelukkig een stuk leuker op
Omdat je met ons niet kan optellen?quote:
Gelukkig neem jij me wel serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij vatte het gelukkig een stuk leuker op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |