quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:21 schreef diehgk het volgende:
rot op krijg teelbalkanker en open niet je eigen verjaardagsttopic
enquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
tssssssch eigen topic open
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef Parvus het volgende:
Jaja mensen ik ben jarig.
PS zou godverredomme een topic voor me openen maarja, waar ze is mag joost weten
Ik denk dat je een note krijgt nu. Als ze je serieus nemen tenminste.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:21 schreef diehgk het volgende:
rot op krijg teelbalkanker en open niet je eigen verjaardagsttopic
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Parvus het volgende:
kutpaupers ik zeg toch dat PS het eigenlijk zou doen, maar die heeft het niet gedaan![]()
Nja dan zal je toch niet zo belangrijk voor haar zijn als je denkt .......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Parvus het volgende:
kutpaupers ik zeg toch dat PS het eigenlijk zou doen, maar die heeft het niet gedaan![]()
Who caresquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een note krijgt nu. Als ze je serieus nemen tenminste.![]()
verdient die wel, zoiezo iedereen die zo raar praatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een note krijgt nu. Als ze je serieus nemen tenminste.![]()
Dreigen met geweld is dan wel weer oke?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef Parvus het volgende:
Het is blijkbaar stoer om beledigend te reageren.
Ik zou zeggen zeg het in me smoel en je gaat doot.
Verjaardagstopics zijn sowieso triest en als je ze zelf opent dubbeltriest.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Parvus het volgende:
like i care, ik ben 18.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verjaardagstopics zijn sowieso triest en als je ze zelf opent dubbeltriest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |