Dat ene foutje zal ik maar door de vingers zien. Het is Mano Negra (en Manu Chao)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef la-nina het volgende:
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Manu Negra, is t hè?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ene foutje zal ik maar door de vingers zien. Het is Mano Negra (en Manu Chao)
... dan mats ik jou nuquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken alleen z'n voornaam, Oscar ...
Zat ik er nog dicht bij met m'n Ramonquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:38 schreef la-nina het volgende:
[..]
... dan mats ik jou nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scrutinizer + 1
het was dus Oscar Tramorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...vandaar tòch een heel puntquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zat ik er nog dicht bij met m'n Ramonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:47 schreef timbob het volgende:
fatz dominoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meneer was een absolute superster in zijn tijd. Zijn tijd was overigens van 1873 tot 1921.quote:geen enkele clue whatsoever.
Maar niet zo maar eentje. Italiaan die het in New York maaktequote:Op zondag 31 juli 2005 00:01 schreef la-nina het volgende:
ahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opera dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij nog een vraag weet, ga je gangquote:Op zondag 31 juli 2005 00:13 schreef timbob het volgende:
geen flauw ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan is het juist beter dat iemand anders een vraag stelt. Als je ge-google-d hebt mag je het antwoord niet meer gevenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:18 schreef la-nina het volgende:
ja. nu heb ik gegoogledom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enrico Carusoquote:Op zondag 31 juli 2005 01:22 schreef Berkery het volgende:
Caruso?
Neleos +1quote:Op zondag 31 juli 2005 09:51 schreef Neleos het volgende:
Shakira?
Het heeft te maken met de videoclip.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:57 schreef peaceman het volgende:
geen idee....
Hmm. Als je ze niet hebt gezien wordt het wel lastig...quote:Op zondag 31 juli 2005 10:02 schreef peaceman het volgende:
zelfde producent van de videoclipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(heb ze beide niet gezien)
Het gaat om een bepaalde handeling die ze beide doen...quote:Op zondag 31 juli 2005 10:05 schreef peaceman het volgende:
zelfde locatie?
Oke. Ik laat hem nog wel ff open staan dan. Als er over ongeveer een kwartier nog niemand online is, stel dan maar een nieuwe vraag ofzo...quote:Op zondag 31 juli 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
dat ga ik niet raden... dat kan van alles zijn en ik heb ze niet gezien, dus ik laat t aan een ander... helemaal volgokken is ook niet echt zinvol....
En terwijl ze in dat ruimteschip zweeft doet ze nog iets...quote:Op zondag 31 juli 2005 10:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die van Jem is toch in een ruimteschip waarin ze zweeft (en naar buiten kijkt??) ??
Misschien dat dat de overeenkomst is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 31 juli 2005 10:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ze kleedde zich toch om ???
Ik heb eerlijk gezegd toch voornamelijk op de vrouw zelf geletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
uit ?
Vandaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Even snel een berichtje uit Tsjechie.. vraag geen idee..
Ik ben best stom geweest, ik hield de stand bij maar nu ben ik die vergeten online te zetten zodat Belsen nog niet verder kan gaan... ik ben pas over 2 weken weer thuis.
Tot laterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou me niets verbazen, in elk geval.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dan zal de stand voorlopig nog een raadsel blijven, straks staat Peaceman opeens boven GLOom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij was een paar weken geleden nog een keer een avond online.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, in elk geval.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar is GLO eigenlijk, zwerft ie hier nog elders rond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een droom Cap, een droom....quote:Op zondag 31 juli 2005 11:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dan zal de stand voorlopig nog een raadsel blijven, straks staat Peaceman opeens boven GLOom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe, ja, ik moest ff wennen, maar hij is wel erg goed eigenlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
timbob +1
en die zuigende beat in de versie van Tiga... heerlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
shit, ik had erbij moeten vragen van wiequote:Op zondag 31 juli 2005 11:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sunglasses at night
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:33 schreef Neleos het volgende:
Als dat geen Russische componist is.
Tschjaikovski?
Is het een beroemde 19e eeuw-se opera zanger.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de man staat eigenlijk niet echt te boek als een componistJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn bijdrage aan de muziekhistorie ligt op een ander vlak.
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:42 schreef belsen het volgende:
Is het meneer Sax.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:04 schreef BeRightBack het volgende:
My Dad The Rockstar
quote:Some expression in your eyes
Overtook me by surprise
Where was I
How was I to know?
How can we drive to a movie show
When the music is here in my car?
ref.
And so it came to be our song
And so on through all summer long
Day and night drifting into love
Driving you home from a movie show
So in tune to the sounds in my car
ref.
It's some time since we said goodbye
And now we lead our separate lives
But where am I, where can I go?
Driving alone to a movie show
So I turn to the sounds in my car
ref.
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Iets van Roxy Music in ieder geval....
Hij zet als het goed is geen covers op cd's, het staat in ieder geval op zijn site!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:14 schreef brother52 het volgende:
Op zijn laatste cd dan zeker, want de tekst komt me niet echt bekend voor.
moet nog iets voorquote:Op zondag 31 juli 2005 13:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Gokje op "On the Radio".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop