liegen mocht ook, toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou zeg...maar ja, de waarheid mag gezegd worden
![]()
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou zeg...maar ja, de waarheid mag gezegd worden
![]()
vandaag wel, want vandaag ben ik meegaand en complimenteus en ook nog eens lief niet te vergetenquote:
en na 0:00u?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
vandaag wel, want vandaag ben ik meegaand en complimenteus en ook nog eens lief niet te vergeten![]()
daar komen we dan wel achter... maar misschien blijft het wel de hele week zo (omdat ik bijna jarig ben, snap je? ik moet goed oefenen om mooie cadeaus te vergarenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, stokbroodje in de oven gooien gaat![]()
Neem die zak danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
mjammie... die zak wokkels zit me weer aan te staren (niet meer opgeruimd na gisteren
)
mama slaapt alquote:
doe ik met je meequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
daar komen we dan wel achter... maar misschien blijft het wel de hele week zo (omdat ik bijna jarig ben, snap je? ik moet goed oefenen om mooie cadeaus te vergaren)
heb hier ook nog een zak liggen.. alleen die waren gisteren al niet lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
mjammie... die zak wokkels zit me weer aan te staren (niet meer opgeruimd na gisteren
)
ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mogen het er 2 zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
paprika... die zijn zo mjummie... je moet de zak wel goed afsluiten he!!! heel belangrijk!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb hier ook nog een zak liggen.. alleen die waren gisteren al niet lekker
we gaan er gewoon 1 groot fok!verjaardagsfeest van maken!quote:
deze zak was al van vorige weekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
paprika... die zijn zo mjummie... je moet de zak wel goed afsluiten he!!! heel belangrijk!![]()
![]()
Is D. echt ook bijna jarig dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
we gaan er gewoon 1 groot fok!verjaardagsfeest van maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |