ik ben nog bezig met inlikkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Want dan heb je een zuipfeestje?
dan is likken van belang ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben wel eens gevraagd... voor SEX![]()
![]()
Ik ben ook wel eens voor seks gevraagd en Arty en ik zijn nog steeds bij elkaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Daar word ik ook weleens voor gevraagdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
hihiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens voor seks gevraagd en Arty en ik zijn nog steeds bij elkaar![]()
stiekem het laatste...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar word ik ook weleens voor gevraagd
of....bedoel je het mod-schap op Fok?
ik ben anders geen mod...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als een meisje nee zegt, dan bedoelt ze ja, dat weten we allemaal
de brutaliteitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
stiekem het laatste...maar het eerste gebeurd gelukkig ook zeer regelmatig... alhoewel, dat wordt niet eens gevraagd, dat wordt gewoon genomen
![]()
![]()
ik wou me juist laten verrassenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil, ben vandaag heel makkelijk![]()
ik ook nog steeds...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil, ben vandaag heel makkelijk![]()
dan wli ik ook wel een lekker broodje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |