en weer door het slotje heen postenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:40 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik vond dat ik even iets moest gaan doen en ja hoor: Ik krijg een plens water over me heen.
Maar ik ben alweer opgedroogd![]()
quote:
blauw zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe doe jij dat? een gesloten topic-post quoten???![]()
dmv een tooltje genaamd fok!tools/fok!block voor FireFoxquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe doe jij dat? een gesloten topic-post quoten???![]()
je wil niet weten wat ik al gedronken heb!quote:
Jullie gaan gewoon te snelquote:
ze had het ook over quotenquote:
maar... dat is ali-illegali!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dmv een tooltje genaamd fok!tools/fok!block voor FireFox
ik ben nog bezig met inlikkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Want dan heb je een zuipfeestje?
dan is likken van belang ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben wel eens gevraagd... voor SEX![]()
![]()
Ik ben ook wel eens voor seks gevraagd en Arty en ik zijn nog steeds bij elkaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Daar word ik ook weleens voor gevraagdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
hihiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens voor seks gevraagd en Arty en ik zijn nog steeds bij elkaar![]()
stiekem het laatste...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar word ik ook weleens voor gevraagd
of....bedoel je het mod-schap op Fok?
ik ben anders geen mod...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als een meisje nee zegt, dan bedoelt ze ja, dat weten we allemaal
de brutaliteitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
stiekem het laatste...maar het eerste gebeurd gelukkig ook zeer regelmatig... alhoewel, dat wordt niet eens gevraagd, dat wordt gewoon genomen
![]()
![]()
ik wou me juist laten verrassenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil, ben vandaag heel makkelijk![]()
ik ook nog steeds...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil, ben vandaag heel makkelijk![]()
dan wli ik ook wel een lekker broodje!quote:
liegen mocht ook, toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou zeg...maar ja, de waarheid mag gezegd worden
![]()
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou zeg...maar ja, de waarheid mag gezegd worden
![]()
vandaag wel, want vandaag ben ik meegaand en complimenteus en ook nog eens lief niet te vergetenquote:
en na 0:00u?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
vandaag wel, want vandaag ben ik meegaand en complimenteus en ook nog eens lief niet te vergeten![]()
daar komen we dan wel achter... maar misschien blijft het wel de hele week zo (omdat ik bijna jarig ben, snap je? ik moet goed oefenen om mooie cadeaus te vergarenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, stokbroodje in de oven gooien gaat![]()
Neem die zak danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
mjammie... die zak wokkels zit me weer aan te staren (niet meer opgeruimd na gisteren
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |