Gaat lekker dicht bij pragquote:Op zondag 31 juli 2005 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaartje van de neerslag van de afgelopen 24 uur:
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
"eeh nee ... het is hier schitterend weer"quote:Op zondag 31 juli 2005 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb een vriend van me al ff ge-sms't. Die zit nu in Praag. Even checken of 't echt zo nat is
.
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"eeh nee ... het is hier schitterend weer"![]()
Godverdomme nou, dit weer hadden we in neukend januari ook alquote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
En 2/3 jaar terug zaten we te klagen dat het zo extreem warm was![]()
Vorig jaar, toen zat ik niet in NL, toen was het ook zo een kutzomer,quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
En wat dacht je van 2/3 WEKEN geleden....quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
ja dat was inderdaad pas zomer, maar dat zijn de enigste weken zomer die we gehad hebben...quote:Op zondag 31 juli 2005 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
klote zomer? Er is al een hittegolf geweest... dan nog klagen.. tssk...
Hey, wie gaat er mee naar Indonesië? Altijd warm en ik heb nog wel een kamer of wat over in mijn huis.
Niet bestquote:Op zondag 31 juli 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat dacht je van 2/3 WEKEN geleden....
* mompelt iets over klaagcultuur en NL![]()
eensch....quote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou een lekker zonnetje zou niet gek wezen hier hoor
Zoiets heb je in Tampa, Florida... élke zomer.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
eensch....
Ik kan mezelf overigens nog een zomer herinneren zo'n 15 tot 20 jaar geleden... Overdag lekker zonnetje en heerlijk weer en élke avond regen met onweer. Superzomer was dat!
www.weeronline.nl ?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:02 schreef -Mk- het volgende:
Wat was het adres voor die maand gratis radar?
quote:Met dank aan: Ir. Eric Smeets, Meteoroloog Productmanager WeerOnline B.V. van http://www.weeronline.com
Mogen die letters wat groter, ik kan het zo slecht lezen zoquote:Op zondag 31 juli 2005 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kaart_gebracht.html
[afbeelding]
Opvallend zinnetje:
[..]
Meen jequote:Op zondag 31 juli 2005 15:40 schreef Prowl het volgende:
Het regent en regent en regent en regent.............................
Als je naar de temperatuur kijkt is de zomer zeker niet slecht tot nu toe.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat dacht je van 2/3 WEKEN geleden....
* mompelt iets over klaagcultuur en NL![]()
Zo ja idd zegquote:Op zondag 31 juli 2005 16:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gooooo augustus!
o jee, en ze spoelen daar al 2 keer per dag de zee in...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:47 schreef Marky-Boom het volgende:
Een cape van bijna 6500 j/kg en een lifted index van -13 ( in de buurt van Venetië )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |