Het is in ieder geval buiten Nederland, gaat gaat het omquote:Op zondag 31 juli 2005 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De mijne zal dat ook zeker niet zijn.
Al kan Ierland ook wel es slecht weer hebben. Maar goed, Ierland he.
Hij's gratisquote:Op zondag 31 juli 2005 11:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Bullshirt radar, want het hoost hier nog steeds en dat staat niet op de radar.
hier precies eender...quote:Op zondag 31 juli 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Het regent hier al uren onafgebroken... Heb geen onweer gehoord. Jammer...O, trouwens GEFELICITEERD allemaal!!!
Zelfs de hond wilde niet naar buitenquote:Op zondag 31 juli 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja toen ik vanochtend om een uur of 6 keek was het wel te doen, maar sinds 8 uur op zn laatst regent het al onafgebroken, en het ziet er niet naar uit dat het snel gaat ophouden
Dan maar lekker in de keuken op het aanrecht schijtenquote:Op zondag 31 juli 2005 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelfs de hond wilde niet naar buiten![]()
Aan de rand van een bui regent het toch altijd harder.... toch??quote:Op zondag 31 juli 2005 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel raar, de lucht is vrij licht nu, en het gaat alleen maar harder regenen
jep, hier in Eindhoven ook..quote:Op zondag 31 juli 2005 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel raar, de lucht is vrij licht nu, en het gaat alleen maar harder regenen
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:43 schreef Robje23 het volgende:
Die storm van 1990 kan ik me nog goed herinneren. We hadden toen voetbal in de zaal. En de lampen die gingen aan en uit in de zaal.
Die weet ik ook nog, dat was 2 maanden nadat ik mijn baan had en ik moest fietsen. Dat was balen toen zegquote:Op zondag 31 juli 2005 11:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog....
De storm van 27 oktober 2002 heb ik echter écht meegemaakt. Moest toen werken (schade-afdeling) en toen 's ochtends om acht uur de telefoontjes begonnen te komen stond de teller binnen no-time op 400 wachtenden!! Heb mezelf het laplazerus gewerkt die week. Ma-vrij van 08.00 tot 20.00 en de zaterdag ook nog. In de weken erna ook nog flink wat overwerk gedaan. Ik ben toen best wel rijk geworden zeg maar![]()
Hier inmiddels weer droog. Vraag mezelf af of er nog wat aankomt vandaag...quote:Op zondag 31 juli 2005 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
ooeh... hoosregen !
dan zal het hier ook wel niet al te lang meer duren.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier inmiddels weer droog. Vraag mezelf af of er nog wat aankomt vandaag...
Lijkt me inderdaad logisch.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:59 schreef Robje23 het volgende:
In Vroomshoop ook maar dat kan he die 5km verder
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt mijn buiveel plezier, over 10 minuten is het over.
Dat komt omdat daar de warme lucht nog zitquote:Op zondag 31 juli 2005 12:32 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Die MCS ergens in de buurt boven Moskou is nu al >2 dagen aktief.
En dat ding wil maar niet uitsterven....
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op zondag 31 juli 2005 12:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat komt omdat daar de warme lucht nog zit
En laat dat nou maar eens hier komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |