quote:
Espresso of Macchiato gaat daar vermoedelijk dan ook weinig aan veranderen. Niet echt de variëteiten om het langzaam mee te leren (alhoewel shocktherapie vrij goede resultaten kan boeken natuurlijk).quote:
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Phenoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Espresso of Macchiato gaat daar vermoedelijk dan ook weinig aan veranderen. Niet echt de variëteiten om het langzaam mee te leren (alhoewel shocktherapie vrij goede resultaten kan boeken natuurlijk).
gelukkig is wijchen groot, catch me if you canquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Pheno![]()
Als je nou in Utrecht had gewoond was ik je wel komen halen. Maar om nou Utrecht uit te gaan... nehquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig is wijchen groot, catch me if you can
He fuck, nu weet je waar ik woon
Volgend jaar Nijmegen, dat is nog wat groter
Geen leven hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je nou in Utrecht had gewoond was ik je wel komen halen. Maar om nou Utrecht uit te gaan... neh
Zou ik niet voor jou nog een certificaat maken? Waar ging dat ook alweer over?
Ik ga het overleven, ik drink het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Sterkte met het vieze bruin/zwarte spuel Pheno
Oeh! Als je een roze brommer voorbij ziet crossen dan ben ik dat. Toeter je dan wel even?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Ga 'm vanmiddag ophalen en dan even cruisen... inEindhoven
.
Wat voor top 100 en wat voor lifestyle magazine? Misschien ken ik het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
Verdulleme (...)
Ik werk in mijn vakantie vrijwillig mee aan de tot stand koming van de nieuwe top100 van een free lifestyle magazine hier in de regio.
Hartstikke leuk, maar niet als mensen niet op of rondom de afgesproken tijd terugbellen voor een minuscuul interviewtje. (Had, zoals afgesproken, zelf om tien uur gebeld en hij zou me een uurtje later terugbellen...)
Da's geen vakantiegevoel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, whehehehe. Die komt er nog
Soeps top 100, van Soeps dus. Vorig jaar zijn ze daarmee gestart en dit jaar draag ik daar mijn bescheiden steentje aan bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Blinky het volgende:
Wat voor top 100 en wat voor lifestyle magazine? Misschien ken ik het wel.
Is idd niet tof. Afspraak verzetten of annuleren?
Wel lief dat ik dan gewoon koffie met witte chocolaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Pheno![]()
Ja, maar jij vind de smaak van koffie niet zum kotsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel lief dat ik dan gewoon koffie met witte chocolamocht drinken van je
koffiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar jij vind de smaak van koffie niet zum kotsen.
De rest van je lichaam is het daar schijnbaar niet altijd mee eens, maar dat is een ander verhaal
IRL zijn ze al niet om te genieten, laat staan op FoKquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Litpho het volgende:
Ha, het topic zonder horde ongestelde vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |