Reageer dan niet op een discussieforum.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:23 schreef Represent het volgende:
... wat een mongool... discuseren niet waard...
Dat je niet begrijpend kunt lezen is niet erg, alleen maakt het je reactie wat jammer.quote:Wat een DOMME opmerking. ze bieden ook methanol (??) aan, als je eigenlijk cocaine wilt...
kilootje doen? stom om er geen gebruik van te maken.
Zie profiel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef ChrisVi het volgende:
wil eigenlijk je leeftijd wel eens weten.
Reken het uit zou ik zeggen. Er zijn wel cijfers te vinden over hoeveel procent van de seksueel actieve mensen aan een bepaalde ziekte lijdt, en hoeveel de overdraagkans bedraagt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Vraag blijft staan, hoe groot is de kans dat je een SOA overhoudt aan een keer onveilige seks met een meisje (dat af en toe onveilige contacten heeft, to be on the safe side).
.
Ook van de nietrisicogroep? (geen homo's en hoeren) Zo ja, waar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef David het volgende:
Reken het uit zou ik zeggen. Er zijn wel cijfers te vinden over hoeveel procent van de seksueel actieve mensen aan een bepaalde ziekte lijdt, en hoeveel de overdraagkans bedraagt.
Hoezo? De 'ontvanger' is er toch ook bij? Verder vind ik neuken met condoom niet echt het toppunt van altruismequote:Geen condoom (willen) gebruiken is gewoon egoïstisch.
Ik begrijp dat jouw mening uitgaat van het volgende: met orale sex is uitgesloten dat je HIV overdraagt en HIV/Aids is een dodelijke ziekte.quote:
Hiv/aids zelf ga je niet dood aan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw mening uitgaat van het volgende: met orale sex is uitgesloten dat je HIV overdraagt en HIV/Aids is een dodelijke ziekte.
Beiden vooronderstellingen zijn echter in strijd met de waarheid.
Maar als je beide nu een wondje hebt? Dat valt nooit met zekerheid uit te sluiten. Waar dit hele topic al op aangestuurd wordt: de enige veilige seks is geen seks, ieder andere stelling is onjuist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:50 schreef tijger1974 het volgende:
[..]
Hiv/aids zelf ga je niet dood aan.
Ik hoopte dat je wel zou snappen wat ik daarmee bedoel (begrijpend lezen).
Er staat dat als je orale sex hebt en je slikt niet en je beft niet tijdens de menstruatie het inderdaad zo is dat je geen hiv kan krijgen. (hiv krijg je niet van speeksel of vaginaal vocht, maar via bloedcontact)
Maar geen sex vind ik geen veilige sex hoor..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar als je beide nu een wondje hebt? Dat valt nooit met zekerheid uit te sluiten. Waar dit hele topic al op aangestuurd wordt: de enige veilige seks is geen seks, ieder andere stelling is onjuist.
Voor de duidelijkheid: daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar geen sex vind ik geen veilige sex hoor..
En om nou geen sex te hebben omdat het 'veiliger' is...
Alle mensen in dit topic weten dat het levensgevaarlijk kan zijn sex zonder condoom,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: daar ben ik het helemaal mee eens. Echter zijn hier in dit topic mensen die menen dat seks levensgevaarlijk is zonder condoom tijdens penis-in-vagina contact; tsja, dáár ben ik het niet mee eens
.
Ik denk dat jij het begrip levensgevaarlijk niet snapt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:41 schreef tijger1974 het volgende:
[..]
Alle mensen in dit topic weten dat het levensgevaarlijk kan zijn sex zonder condoom,
alleen jij snapt het gevaar niet (ga naar je huisarts en hij zal het je allemaal nog eens rustig uitleggen)
jij gaat mij toch niet wijsmaken dat jij denkt dat alle besmettingen hebben plaatsgevonden omdat beide partners een wondje hebben gehad?
Jij zou eens moeten beginnen met denken als je dat kunt. Er wordt geprobeerd een simpel punt te maken maar zelfs dat kun je niet bevatten. Je bent te dom om een fatsoenlijke discussie mee te voeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef tijger1974 het volgende:
diederik-duck
doe iedereen een lol en stop met denken
pak een woordenboek en zoek het op.
ik discuseer niet meer met jouw als jij niet normaal wilt reageren.
Een kans van 0,000001 dat je het niet zal overleven, is niet levensgevaarlijk; dat valt toch wel in te zien? Wat is er overigens mis met mijn reactiesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef tijger1974 het volgende:
diederik-duck
doe iedereen een lol en stop met denken
pak een woordenboek en zoek het op.
ik discuseer niet meer met jouw als jij niet normaal wilt reageren.
Klopt. Dat vind ik ook jammer. Ik zou graag hebben dat iemand komt met cijfers van het aantal besmette mensen en de kans dat je zo'n ziekte overneemt. Ik kan deze cijfers zelf niet vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:41 schreef PieterCK het volgende:
Als ik er ff tussen mag komen..
Ben de clue van de discussie beetje kwijt en zie alleen wat heen en weer geschrijf..
Maar niet echt veel iets met feiten etc....
Die hebben vooral betrekking op Aids (als je doelt op de overzichten die gegeven zijn in dit topic).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:46 schreef Aventura het volgende:
Er posten hier een paar studenten/afgestudeerden Geneeskunde, wellicht dat die ons kunnen helpen, al heb ik wel al wat cijfer-overzichten kunnen vinden hier.
Ik vind dit niet zozeer wijs, alswel onbenullige clichepraat. Overigens kan een dom persoon misschien wel een boel vragen, maar de juiste vragen zal hij niet stellen wegens zijn beperkte verstandelijke vermogens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:43 schreef tijger1974 het volgende:
I rest my case, en wens prinsrob veel succes met het zoeken naar zijn vraag.
ik eindig met de wijze woorden:
Een dom persoon kan meer vragen, dan een wijze kan antwoorden.
leven en laten leven
zadel een ander niet op met jouw soa
Ik heb een keer van mijn vriendin gehoord dat tijdens een college werd verteld dat volgens de statistieken 1 op de tien aanwezigen daar in de collegezaal Chlamydia moest hebben (gehad).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Die hebben vooral betrekking op Aids (als je doelt op de overzichten die gegeven zijn in dit topic).
Maar de vervolgvraag: wat is de kans - als je de ziekte hebt - dat de gevreesde complicaties optreden? Dat zal ook wel niet 1op1 zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb een keer van mijn vriendin gehoord dat tijdens een college werd verteld dat volgens de statistieken 1 op de tien aanwezigen daar in de collegezaal Chlamydia moest hebben (gehad).
Die cijfers zijn pas echt schrikbarend hoog. Net zoals genitale herpes en wratten, komt ook ontzettend veel voor. Bronnen heb ik ook niet zo 1-2-3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |