hier niet iigquote:
Ik heb 50 posten per paginaquote:
The Force is strong in this onequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wou hier eigenlijk op antwoorden met alleen![]()
maar goed, dat heb ik niet gedaan![]()
ik haat het als ik steeds weer een pagina verder moet klikken.. zo kan ik tenminste alles nog bijnhoudenquote:
Hebben posten dan een kut??quote:
Duurde even, moest plotseling eten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
Best redelijk![]()
En met jou ? Lang dat lekkere aardbeitje niet gezien![]()
uhm, ja dat is heel belangrijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik haat het als ik steeds weer een pagina verder moet klikken.. zo kan ik tenminste alles nog bijnhouden
dat vindt ik erg jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, ja dat is heel belangrijk![]()
Een klikje meer of minder![]()
Als het je maar gesmaakt heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Duurde even, moest plotseling eten.![]()
Hm, er zijn betere aardbei-jaren geweest, zeg maar. En er zullen ongetwijfeld weer mooie volgen ook.
Dat vind ik nou totaal niet vervelendquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik haat het als ik steeds weer een pagina verder moet klikken.. zo kan ik tenminste alles nog bijnhouden
ik dus welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat vind ik nou totaal niet vervelend
Mooi zoquote:
Jij hebt wel wat beters te doen lijkt mequote:
ik maakte zelf die grap de vorige keerquote:
Idd Flashquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik maakte zelf die grap de vorige keer
helaas welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:44 schreef Tha_T het volgende:
Kwartet?
jij zei Pa_T en Ma_T..quote:
pat en mat lijken net echte namenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was natuurlijk een betere grap
Maar wel leuk om uit te sprekenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
pat en mat lijken net echte namen
Pa_T en Ma_T niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |