ik zei tegen hem dat een attention whore net iets anders is dan een whore, maar hij trapte er niet in.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem![]()
Is het een watje ?
jij jaquote:
Duidelijk de taal van een watjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik zei tegen hem dat een attention whore net iets anders is dan een whore, maar hij trapte er niet in.
Verder zegtie dat je er nooit achter zal komen of hij een watje is of niet...
(tenzij ik het natuurlijk verraad)
Nou, nee een watje is het toch echt niet... sorryquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duidelijk de taal van een watje![]()
Nu nog jouw bevestiging![]()
o ja, je zag dat ik een blauw truitje aanhad, en op mijn arm leundequote:
Bedankt, ik zal niet teveel slagroomtaartjes etenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel plezier Gizmore![]()
denk eraan, niet nadoen wat je op tv ziet
Geef dan eerst maar eens een bewijs dat hij het niet is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, nee een watje is het toch echt niet... sorry![]()
Hij is geen fokker...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef dan eerst maar eens een bewijs dat hij het niet is.
Het is een fokker, waarom post hij hier niet ?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
o ja, je zag dat ik een blauw truitje aanhad, en op mijn arm leunde![]()
![]()
![]()
ik heb batterijen gekochtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gekocht vandaag?
Trouwens heb je nu een nieuwe pc of niet ?
aan hem om het tegendeel te bewijzen lijkt mequote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:45 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend vindt het niet leuk dat ik mezelf whore noem![]()
ouzo dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef djenneke het volgende:
en dat is maar goed ook, want dan zou ik binnen no time een perm ip ban hebben
hij komt ook op fok?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef djenneke het volgende:
ik heb hem zojuist op een idee gebracht vrees ik...
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef djenneke het volgende:
ik heb hem zojuist op een idee gebracht vrees ik...
Goedzo, je begrijpt hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal niet teveel slagroomtaartjes eten
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef djenneke het volgende:
en dat is maar goed ook, want dan zou ik binnen no time een perm ip ban hebben
nu binnenkort misschien wel ja, dus als jullie mij binnenkort geruime tijd niet meer terugzien, weten jullie het hoe, wat, waar een waaromquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb batterijen gekocht
en ja, een nieuwe pc, maar wel die oude
dan praten we wel via msnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
nu binnenkort misschien wel ja, dus als jullie mij binnenkort geruime tijd niet meer terugzien, weten jullie het hoe, wat, waar een waarom
Dat betekent dat hij meer op fok zit dan jij ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
nu binnenkort misschien wel ja, dus als jullie mij binnenkort geruime tijd niet meer terugzien, weten jullie het hoe, wat, waar een waarom
dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij meer op fok zit dan jij ?![]()
ja ja zo dadelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef qu63 het volgende:
GCSC Donders Donders Donders!
we hadden eigenlijk ook nog in deze verder kunnen gaan bedenk ik me net
Dat klinkt al beter, ben je trouwens al het gras gaan maaienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ook slangstukken voor de tuinslang gekocht
Zo dadelijk??quote:
ja, en ik ben zo boodschappen doen, dus dan mis je al een volspammert...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo dadelijk??we zijn nog maar bij pagina 3
![]()
doorposten dusquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo dadelijk??
we zijn nog maar bij pagina 3
![]()
moet je wel opschietenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, en ik ben zo boodschappen doen, dus dan mis je al een volspammert...
Ik al op zes hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo dadelijk??we zijn nog maar bij pagina 3
![]()
nee, tot 8 uur.... dus toch opschieten, en moet eerst mijn haar nog fohnenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je wel opschieten
of is Appie bij jullie ook toto 10 uur open
Liever niet neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
oh nee, alleen een smilie mocht niet he...
![]()
En hoequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
nou, dan ben ik daaar toch in geslaagd?![]()
schiet op danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, tot 8 uur.... dus toch opschieten, en moet eerst mijn haar nog fohnen
dat is natquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, ben je trouwens al het gras gaan maaien![]()
ik wou hier eigenlijk op antwoorden met alleenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, en ik ben zo boodschappen doen, dus dan mis je al een volspammert...
Oke ik doe mijn bestquote:
bij jou niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O wist niet dat het geregend had bij jullie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |