abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29580258
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Goedzo, laat Cohen maar bloeden voor z'n fouten.
Cohen bloedt hier helemaal niet door. De KNVB is de grote verliezer.
pi_29580454
Dat zeg ik, daarom terecht als de KNVB in beroep zou gaan, tesamen met eerder vermeldde
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29580877
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De KNVB had er weinig mee te maken gehad als de Amsterdamse vrienden de bond niet gewoon buiten de dagvaarding had gehouden. Als Ajax [de gemeente] Amsterdam had gedagvaard vanwege het verbod en het in gebreke blijven bij het aangeven van de knelpunten, was er niks aan de hand geweest. Nu wel: de KNVB doet exact wat de regels zeggen, regels die nota bene door Ajax zijn ondertekend: verbod betekent ander alternatief, opnieuw verbod omkering, wanneer dat niet mogelijk is neutraal terrein.
Helemaal gelijk, en in de uitspraak nu blijft Cohen + gemeente totaal buiten schot, onterecht dus mijns inziens.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:16:31 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29677394
voor ajax zal alles wel weer perfect geregeld worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:20:37 #155
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29677516
Ajax heeft in ieder geval een hoop onduidelijkheid en dat is ook niet lekker.
pi_29700694
Het is ook een van de eerste keren dat een rechter een niet uitvoerbare uitspraak doet. Doet die daar zelf nog wat aan?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:37:18 #157
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29700721
Het was een zij. Misschien verklaart dat iets.
pi_29701169
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was een zij. Misschien verklaart dat iets.
Een zij blijft een rechter. Dat klaart nog niks op.
pi_29705742
Borst wist trouwens zeker dat de wedstrijd niet op 7 januari gespeeld gaat worden.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:51:20 #160
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29705783
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Borst wist trouwens zeker dat de wedstrijd niet op 7 januari gespeeld gaat worden.
Is toch ook zo?
pi_29767242
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
Die datum was blijkbaar via de kalender bepaald, maar stond niet in overeenstemming met de werkelijkheid ofzo...
A) De winterstop is heilig
B) De rechter wijst geen speeldata aan, aldus de KNVB
C) De KNVB moet nog een rekening met Ajax vereffenen, dus zij zullen met de eer willen strijken om een datum te willen bepalen.
Yeah baby Yeah!
pi_29767363
En de treinen reden toch niet ofzo?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29767411
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
En de treinen reden toch niet ofzo?
Oh, dat zou ook mooi zijn dat de NS dat nu al kan voorspellen...

Wat is dat eigenlijk voor een dag (ik neem aan weekend) en waarom rijden er dan geen treinen?
Yeah baby Yeah!
pi_29767560
Gepland onderhoud aan het spoor rond Duivendrecht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29767620
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:
Gepland onderhoud aan het spoor rond Duivendrecht.
Dan maar een buscombi ofzo?

Maar het blijft belachelijk dat vanaf dag 1 de competiie al spaak loopt, in andere landen hoef je zo'n acte als Cohen niet te proberen.
Yeah baby Yeah!
pi_29768870
Ja, 7 januari werd het sowieso niet wegens onderhoud aan het spoor. Vind het wel goed dat ze dat zo lang van tevoren weten. Stel je voor wat een soap het anders was geworden.
pi_29768970
laten ze in godsnaam gewoon een datum prikken, maakt niet uit welk stadion, desnoods bij SVV Atlantis.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_29769002
Nee, dat zou de supporters benadelen. Die hebben nu eens een keer geen (directe) schuld.
pi_29769052
Hoezo, die kunnen toch gewoon komen?
pi_29769082
Bij SVV Atlantis toch een stuk minder dan in de Arena.
pi_29769105
Ach, scuba-gear mee en duiken maar. Ook geen spreekkoren.....dusss alleen maar voordelen.
pi_29769399
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, dat zou de supporters benadelen. Die hebben nu eens een keer geen (directe) schuld.
ik weet niet of de supporters relevant zijn of niet, en dat ze er niet direct schuldig aan zijn (wel indirect natuurlijk) lijkt me duidelijk.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:02:31 #174
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29769457
Nou ja, seizoenkaarthouders hebben bepaalde rechten natuurlijk.
pi_29770381
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En andere clubs niet wil je beweren?

edit: dat omdat Ajax-supporters kaarten hebben, andere clubs hun competitie(wedstrijd) niet kunnen afwerken. Een wedstrijd vereist twee teams, een veld en een scheidsrechter. De toeschouwers zijn bijzaak, geen onderdeel van de competitie in elk geval. Heeft men niet voldoende aan de geldende procedure voor ordelijk verloop, dan heeft men pech en zet men niet de competitie voor schut. Net als ADO Den Haag, maar dat vindt kennelijk alles best.

[ Bericht 39% gewijzigd door okee6 op 19-08-2005 00:52:42 ]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:43:14 #176
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29894369
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ehhh, welke rechten dan precies?

Zij hebben een overeenkomst mt hun club, niet met de kalender.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 20:22:46 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29932130
idd en er melde een tijdje terug volgens mij iemand dat je volgens de leveringsvoorwaarden recht op 14 van 17 wedstrijden. zodat de club bij eventuele wedstrijden die voor een leeg stadion moeten voetballen niet allemaal claims krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29958612
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ehhh, welke rechten dan precies?

Zij hebben een overeenkomst mt hun club, niet met de kalender.
Recht op het bezoeken van alle thuiswedstrijden lijkt me.

Interessant wat hierboven staat. Ik denk niet dat iemand de kleine lettertjes leest. Men voelt zich toch gen***d als er een wedstrijd zonder publiek gespeeld moet worden.
pi_29958717
Maar het zal me niet verbazen dat die regeling daadwerkelijk bestaat... Overigens heb ik de kleine lettertjes bij mijn scc niet gelezen.
pi_30000855
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Recht op het bezoeken van alle thuiswedstrijden lijkt me.

Interessant wat hierboven staat. Ik denk niet dat iemand de kleine lettertjes leest. Men voelt zich toch gen***d als er een wedstrijd zonder publiek gespeeld moet worden.
Laat mij eens zien waar dat recht dan beschreven staat...

De supporters zijn geen echt relevante partij in deze zaak, hoe graag je het ook wilt.
Yeah baby Yeah!
pi_30088578
Supporters zijn altijd relevant, aangezien zij voor inkomsten zorgen. En indien de supporter een seizoenskaart heeft gekocht, heeft hij een kaart gekocht voor 17 thuiswedstrijden. Hij heeft daarmee niet alleen het recht om de wedstrijd te bezoeken, de club heeft de plicht hem die wedstrijd te laten bezoeken. Tenzij hij uiteraard de huisregels overtreden heeft oid.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:56:42 #183
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30088608
Voetbal is voor de supporters. Zonder de supporters was er helemaal geen betaald voetbal.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:24:01 #184
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090899
Als men virtuele supporters in de tvbeelden zou kunnen monteren zou men het doen. Supporters worden vooral lastig gevonden door clubs en overheid.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:29:15 #186
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090950
Haha.

Naief: is het niet zo dat de supporters ook nog voor een groot deel van de inkomsten zorgen?
pi_30091006
Al lang niet meer. Alleen in de eerste divisie gok ik. Bij Heerenveen is het zo'n 25% van de begroting.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:32:38 #188
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30091051
Vind ik nogal wat. Dat is toch het verschil tussen bovenin de subtop of onderin de subtop. Nu maakt dat tegenwoordig niet meer uit, want je speelt in beide gevallen mee in die geweldige play-offs.
pi_30091103
Excuus ik las "grootste" ipv 'groot' deel van de inkomsten.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:35:40 #190
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30093505
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Supporters zijn altijd relevant, aangezien zij voor inkomsten zorgen. En indien de supporter een seizoenskaart heeft gekocht, heeft hij een kaart gekocht voor 17 thuiswedstrijden. Hij heeft daarmee niet alleen het recht om de wedstrijd te bezoeken, de club heeft de plicht hem die wedstrijd te laten bezoeken. Tenzij hij uiteraard de huisregels overtreden heeft oid.
Het zou me verbazen als dat in het reglement staat dat je bij je seizoenkaart ontvangt, ik heb vernomen dat je betaald voor 14 van de 17 thuiswedstrijden, dus zo komt men handig onder 1 wedstrijd uit.
Maar beide partijen hebben elkaa natuurlijk nodig, dus een oplossing komt er wel.
Yeah baby Yeah!
pi_30093754
je betaalt voor 17 wedstrijden. Dat daar een korting tegenover staat, is alleen maar meegenomen. Stel je gaat naar de groenteman, sluit een deal met hem dat je 2 kilo prei kan kopen voor de prijs van 1,5 kilo, en hij levert 1,7 kilo, dan houdt hij zich toch niet aan de afspraak? Waarom zou dat anders zijn bij een seizoenkaart?
pi_30093827
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
je betaalt voor 17 wedstrijden. Dat daar een korting tegenover staat, is alleen maar meegenomen. Stel je gaat naar de groenteman, sluit een deal met hem dat je 2 kilo prei kan kopen voor de prijs van 1,5 kilo, en hij levert 1,7 kilo, dan houdt hij zich toch niet aan de afspraak? Waarom zou dat anders zijn bij een seizoenkaart?
In het voetbal heb je dus 3 partijen (club, knvb, supporters) en bij de groenteboer maar 2.
Yeah baby Yeah!
pi_30094261
Dan nog, je gaat een handelsovereenkomst aan, het aantal partijen heeft daar weinig tot niets mee te maken (overigens, als je als getrouwde kerel naar de groenteboer gaat, heb altijd nog te maken met 4 partijen (vrouwlief, en schoonmoeder die komt eten)).
pi_30094318
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Dan nog, je gaat een handelsovereenkomst aan, het aantal partijen heeft daar weinig tot niets mee te maken (overigens, als je als getrouwde kerel naar de groenteboer gaat, heb altijd nog te maken met 4 partijen (vrouwlief, en schoonmoeder die komt eten)).

Zit ook wat in inderdaad, de handeslovereenkomst, ik heb deze alleen nooit uitgewerkt gezien op punten waarin een seizoenkaarthouder in zijn recht staat. Ik ben het ook met je eens dat mits je geen regels overtreedt, je recht hebt op 17 thuiswedstrijden, ik ben benieuwd of deze stelling ook bij de KNVB is gedeponeerd.
Yeah baby Yeah!
pi_30094614
In Engeland is daar een uitspraak over geweest geloof ik. Geldt dan volgens mij door heel Europa. Een Britse supporter werd bij het stadion geweigerd omdat het vak vol zat, terwijl hij een seizoenkaart had, vervolgens voor de rechter laten komen, die de club sommeerde de kosten van een seizoenkaart gedeeld door het aantal wedstrijden terug te betalen plus nog eens de kosten van het café-bezoek....
pi_30094635
Er bestaat ook nog zoiets als overmacht. Als buiten de schuld van de club de club niet in staat is om 17 wedstrijden aan te bieden heb je geen poot om op te staan.

Volgens mij heeft SocialDisorder geen seizoenkaart, want je krijgt een mooie brief thuisgestuurd met allerlei kleine lettertjes.
pi_30094664
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
In Engeland is daar een uitspraak over geweest geloof ik. Geldt dan volgens mij door heel Europa. Een Britse supporter werd bij het stadion geweigerd omdat het vak vol zat, terwijl hij een seizoenkaart had, vervolgens voor de rechter laten komen, die de club sommeerde de kosten van een seizoenkaart gedeeld door het aantal wedstrijden terug te betalen plus nog eens de kosten van het café-bezoek....
Dit lijkt me niet meer dan terecht, maar is een totaal andere situatie dan waar we het hierboven over hebben.
pi_30094706
overmacht is natuurlijk altijd een geldige reden om een wedstrijd niet te kunnen bezoeken. Is bij elke handelsovereenkomst. En, nee ik heb geen seizoenkaart, aangezien ik dat zonde van m'n geld vind. Af en toe een wedstrijd: OK, maar geen seizoenkaart.
  zondag 11 september 2005 @ 12:16:25 #200
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30479643
Het gaat redelijk soepel nu toch. Ook in de Gouden Gids. Omniworld-Veendam netjes ingehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')