Volgens mij idd ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:35 schreef RM-rf het volgende:
Hermann Göring
kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef Nuongirl het volgende:
Dzjegish Khan (die voornaam zal wel anders zijn)
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:23 schreef Gardien het volgende:
en later in spanje ging wonen?
Sinterklaas??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:23 schreef Gardien het volgende:
en later in spanje ging wonen?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef Gardien het volgende:
Ante Pavelic
Zes en een kwart?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef Gardien het volgende:
Ante Pavelic
Ik ben geboren in 1892 in Oostenrijk.. heb daar menig aan elkaar gesloten en wankelde later naar Nederland waar ik in Wassenaar ging wonen en behoorlijk wat macht kreeg. Ik stierf in Duitsland in 1946
goedzo, Norbert Schmelzer, fractievoorzitter van de KVP in 1966,quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:50 schreef fee-tje het volgende:
Schmelzer
Die was eerderquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Thomas More? Utopia?
Neej, wel closequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Thomas More? Utopia?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:40 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Neej, wel close.
Ow fuck..
* fee-tje gaat zich schamen. Ik heb er twee door elkaar gegooid. Ff wachten
.
Bash mij, ik heb een boek van Moore toegeschreven aan een ander.
Ja, dat blije gedachtegoed van je (het utopische) was niet van Francis hequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:40 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Neej, wel close.
Ow fuck..
* fee-tje gaat zich schamen. Ik heb er twee door elkaar gegooid. Ff wachten
.
Bash mij, ik heb een boek van Moore toegeschreven aan een ander.
Sorry, ik zit nu een heel klein hoekje mij te schamenquote:
Nu krijg je met de zweep door een man naar keuzequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:46 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nu een heel klein hoekje mij te schamen. Maar nu klopt de tekst wel.
Nu mag ik zeker nooit meer meespelen?
Ik dacht, vanwege de doodsoorzaak aan Francis Bacon. Maar ik nu ben ik confuus want schreef hij ook een boek over reis naar een eiland?quote:
New Atlantisquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik dacht, vanwege de doodsoorzaak aan Francis Bacon. Maar ik nu ben ik confuus want schreef hij ook een boek over reis naar een eiland?
Den keerlen gods, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:09 schreef Nuongirl het volgende:
Floris V
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goede Mie?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef fee-tje het volgende:
Floris V
Je had niet gezien dat we al op de volgende pagina zaten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef fee-tje het volgende:
Floris V
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:25 schreef fee-tje het volgende:
Joh ik liep nog achter. De nieuwe is van Oldenbarneveldt.
Wie? Wat? Hoe? Wanneer?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:33 schreef Gardien het volgende:
Nederlander?
Dan geef ej de omschrijving en bij elke naam ga je snel even kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:55 schreef fee-tje het volgende:
Laat RM-rf maar ff iemand verzinnen, ik ben even inspiratieloos
(lees: ik heb iemand in mn hoofd en ik kan zelf niet op zn naam komen)
Ik weet eik maar een kenmerkende actie van die persoon, dus ik betwijfel of iemand hem daar aan herkentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan geef ej de omschrijving en bij elke naam ga je snel even kijken
Try us...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:21 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Ik weet eik maar een kenmerkende actie van die persoon, dus ik betwijfel of iemand hem daar aan herkent.
Ik denk Jeanne d'Arcquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:18 schreef RM-rf het volgende:
Als fee-tje nog niks kan bedenken, heb ik d'r nog wel eentje ...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:18 schreef RM-rf het volgende:
Als fee-tje nog niks kan bedenken, heb ik d'r nog wel eentje ...
Ik ben geboren als kind van een arme boerenfamilie, mijn land was in oorlog en bezet door een vijandelijke legermacht...
De koning was overlede, maar zijn rechtmatige troonsopvolger kon de troon niet bestijgen ... ik zocht de kroonprins op een overtuigde hem de steden waar de kroning plaats kon vinden te heroveren en hij gaf me een leger daarvoor ...
Met dit leger versloeg ik meermaals de vijand, met een minaal eigen verlies en zeer zware verliezen aan de vijandelijke zijde, ik heroverde de stad waar de kroonprins gekroond werd tot koning, en wilde graag mij land verder bevrijden van de bezettingsmacht ... maar de nieuwe koning kreeg een wapenstilstand-aanbod van de bezetters, en was niet geneigd mij te steunen...
Mijn leger viel wel aan, maar ik werd in het been geschoten en gewond trokken de troepen zich terug .... kort hierop liepen mijn troepen in een hinderlaag, waardoor ik gevangen werd genomen... De vijand liet me publiekelijk terechtstellen.
was hij toch iets te makkelijk ... probeerde nog een beetje essentiele details weg te moffelenquote:
Die met dat beenschot deed het hem welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
was hij toch iets te makkelijk ... probeerde nog een beetje essentiele details weg te moffelen
neequote:Op zondag 31 juli 2005 01:21 schreef Bluesdude het volgende:
Is het product een rubber ballon ?
Ja..quote:Op zondag 31 juli 2005 10:08 schreef Nuongirl het volgende:
Is het product altijd onderdeel ergens van ?
De rits, maar ik weet de uitvinder nietquote:Op zondag 31 juli 2005 10:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee
[..]
Ja..
Over dat product, het is een der meest gebruikte uitvindingen, vrijwel ieder persoon bezit er wel meerdere en velen gebruiken deze ook op dagelijkse basis ...
Lange tijd gold het als ultiem mannelijk. Het is als symbool vaak gebruit voor een sexuele en/of mechanische uitstraling te representeren, bv in het negende hoofdstuk van Aldous Huxley's 'Brave New World'... of op de hoes van een shockerende Rolling stones LP
jaquote:Op zondag 31 juli 2005 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gideon Sundbeck
Zijn rits spoorde nietquote:Op zondag 31 juli 2005 10:58 schreef RM-rf het volgende:
werd hij door zijn direkte erfgenamen in een psychiatrische inrichting gestopt, en daar stierf hij ook ....
quote:Ik ben een bekende Britse expert op het gebied van bier en whisky. Mijn eerste boek over bier, "The World Guide to Beer", verscheen in 1977 en werd in verschillende talen vertaald. Hoewel ik al enige publicaties op mijn naam had staan kreeg ik eind jaren tachtig grote bekendheid door mijn televisieserie "The Beer Hunter" op Discovery Channel. Ik beschouw bier als een onderdeel van de cultuur en beschrijf bieren in hun culturele context. Ik ben wars van trends en heb een zwak voor tradities. Hoewel ik mij wereldwijd in biercultuur verdiep, geld ik vooral als een authoriteit op het gebied van de Belgische bieren. Mijn belangrijke bijdrage aan het internationale succes van het Belgische bier werd in 1997 bekroond met een benoeming tot ere-officier in de Ridderschap van de Roerstok, een eer die tot dan toe alleen aan brouwers voorbehouden was. In 1998 bracht ik een eigen lijn van bierglazen uit.
Inderdaad, dat is hem!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Micheal "nee, niet die" Jackson
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:41 schreef Oblivion het volgende:
Columbus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |