In 1740 in Parijs zag ik voor het eerst mijn mamma en pappa, die beiden werkten voor de prinses van Condé. Na mijn scholing ging ik het leger in voor een militaire carriere. In 1763 zag ik mijn vrouw
![]()
, een echte partner-in-crime. Na de dood van mijn pappa in 1767 kon ik zijn titel overnemen, maar ik mat mezelf een andere adellijke titel aan waaronder iedereen mij nu nog kent. Hoewel mijn vrouw mij liefdevol hielp bij mijn misdaden, bedroog ik haar met haar eigen zuster. In 1772 werd ik opgepakt en ter dood veroordeeld. Ik kwam echter weer vrij, en in 1777 kwam ik opnieuw in het gevang. Na een ontsnappingspoging zeven jaar later werd ik overgeplaatst naar een bekende gevangenis in de hoofdstad, waar ik een kleine rel veroorzaakte door vanuit mijn raam te schreeuwen dat de gevangenisbewaarders de gevangenen vermoordden.
In 1790 kwam ik vrij, en mijn vrouw vroeg een echtscheiding aan . Ik ontmoette een nieuwe vrouw, waar ik de rest van mijn leven bij bleef
![]()
. In 1801 kwam die gemene dictator (vast seksueel gefrustreerd, die dwerg) en die sloot mij zonder proces weer op. In 1803 werd ik voor gek verklaard (officieel dan) en overgeplaatst naar een gekkenhuis, waar ik een affaire kreeg met een twaalfjarig meisje en in 1814 overleed. Ik heb vele boeken geschreven, maar mijn zoon (de vlegel!) heeft alles wat ik niet gepubliceerd heb laten verbranden
![]()
.