Pally-koekjes? Mên, wij kwamen echt op andere plaatsen geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je dat niet? Oh jij kwam zeker nooit buiten in de pauze, jij had altijd wel brood enzo bij je.
Ik en jalving kochten altijd Pally-koekjes in de pauze. Om mee te gooien. We aten ze echt nooit op.
Ik ook. We worden in ons eigen topic buitengesloten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
Fijn en reuze interessant allemaal.Ik ben slapen. Dag mensen
Oeh dat deed ik ook vaakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:24 schreef Christine het volgende:
Wij gingen in de pauze altijd naar de Boer om negerzoenen te halen.
Sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ook. We worden in ons eigen topic buitengesloten!
Slaap lekker
Ja weet ik het... bovenaan links. 13 ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:26 schreef Zwansen het volgende:
Test: In welk lokaal gaf Van Strien les en wat was er zo speciaal aan dat nummer?
Lokaal 9! En dat was in tegenstelling tot de andere nummers met de hand geschreven!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja weet ik het... bovenaan links. 13 ofzo?
Ik heb nog altijd het bordje van het lokaal van Mensink hier thuis ergens.
Oja? Ik weet het echt niet meer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lokaal 9! En dat was in tegenstelling tot de andere nummers met de hand geschreven!
Met die kluisjes etc. Ik vond die ook leuker, ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef Zwansen het volgende:
Ja ik heb nog op de nieuwe lokatie gezeten... Dat was nog leuker trouwens.
Nou, nu je het zegt. Zeker zo'n Gristelijk getint nummer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Met die kluisjes etc. Ik vond die ook leuker, ja.
Zeg me niet dat je je nog herinnert dat ik in de pauze een keer heb gezongen daar, ik bescheur het echt.
Ow hou op...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, nu je het zegt. Zeker zo'n Gristelijk getint nummer?
Yes. Rare typesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef Zwansen het volgende:
Zat je toen ook met die Christiaan Nannen en Albert Jan Nederhoed in de klas?
Nee meen je niet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Yes. Rare typesAlhoewel die Christiaan nu heel hard op weg is om een bekende musicalster te worden
Tijdens de podiumact.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef Zwansen het volgende:
Oh dat zijn ook nog wel leuke nummers... Kan ik me weinig van herinneren trouwens.
Wel gristelijk getint dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ow hou op...
Ik heb "One of us" van Joan Osbourne gezongen (heet zij zo)
Ja, dacht het wel. Mocht je eerder de les voor uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:33 schreef Zwansen het volgende:
Ohja, was dat niet 1 keer in de maand in de pauze ofzo?
De Veldloop, kerstmusical.. en heb jij ook les gehad van mevrouw Visser?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef Zwansen het volgende:
hehe, met die neger in de kantine. En die manke concierge.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:56 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Whehe...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ohnee weer iemand die die jalving kent ... weber heeft het ook altijd over jalving
haha die oele toch !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef Zwansen het volgende:
Dank BB!
Beetje jammer, Oele komt net aan in Antalya en der zijn alweer aanslagen..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Net de kaartjes uitgeprint van Sziget.
tip : ga vliegen ! scheelt je 18 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nu eens kijken hoe ik er naar toe ga.
Kent Weber 'm ook dan? Volgens mij moet ik Weber dan ook wel kennen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ohnee weer iemand die die jalving kent ... weber heeft het ook altijd over jalving
Vlucht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Waar hebt u uw vlucht geboekt, Herr BB? Ik vind het maar een onovezichtelijke teringzooi.
dan had "der Untergang" een heel ander einde gehad!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:06 schreef Nouk het volgende:
Als Hitler toch de oorlog had gewonnen.........
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dan had "der Untergang" een heel ander einde gehad!
haha newbie galorequote:
We moeten de reeks veranderen in GFD .. gesjeesde fok dinosaurussenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:49 schreef Nouk het volgende:
Jeetje Bupa blauw. Ik voel me echt uit de tijd hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |