Skaai en populair? In een andere categorie dan. En hoe durf je mij en Nouk met dát te vergelijken! Ik heb spijt dat ik zulke mooie foto's heb gezocht!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Nee ik ben allang blij dat er iemand is die een topic voor me opent. Ook al moet ik er om vragen.
En als het dan ook nog 2 van de meest populaire vrouwen van fok zijn is het helemaal mooi natuurlijk. Alleen Skaai mist nog.
Precies. En vooral geen vergelijking maken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:56 schreef Nouk het volgende:
Je mag er best leuk aardig en knap vinden. Dat moet je dan gewoon voor jezelf houden.
En ik ben al overgevoelig PMS-erig..dus let op je woorden knul!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef Nouk het volgende:
Inderdaad. Je weet dat dit een gevoelig punt is.
Hallo Nouk, toffe dame!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef Nouk het volgende:
Dag PP beste man!
Omg zo erg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou echt! Vanaf volgend jaar kun je al omhoog af gaan ronden naar de 30
Ik wil niet verder dan 35... Vanaf dan is het echt te erg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou echt! Vanaf volgend jaar kun je al omhoog af gaan ronden naar de 30
Dag geile oliebolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi!
25quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe oud ben je eig geworden, Zwans?.
Nou zo vroeg het loodje leggen is toch ook niet erg leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil niet verder dan 35... Vanaf dan is het echt te erg.
Ach, niemand houdt toch van me...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou zo vroeg het loodje leggen is toch ook niet erg leuk.
Veel te opvallend visserig deze!quote:
Hij is toch aan t afstuderen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leeft Superweber eigenlijk nog wel?
ergens in een vorig topic zei hij dat hij op vakantie ging. Alleen niemand reageerde op zijn post dacht ik!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leeft Superweber eigenlijk nog wel?
En wij zijn gewoon nog single! De omgekeerde wereld..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Nouk het volgende:!
PP heeft een vriendin en BB ook! Ik vind het echt vreemd worden!
Jij had toch iemand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
En wij zijn gewoon nog single! De omgekeerde wereld..
Nu SW nog, wanneer zal die uit de kast komen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Nouk het volgende:!
PP heeft een vriendin en BB ook! Ik vind het echt vreemd worden!
Echt he. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
En wij zijn gewoon nog single! De omgekeerde wereld..
Kom op hé. Het moge nu toch wel duidelijk wezen dat ik niet aan Fok!kers doe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik mail je het nummer van SW wel ff dan.
R1cksson en Desmond tellen niet mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kom op hé. Het moge nu toch wel duidelijk wezen dat ik niet aan Fok!kers doe.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
R1cksson en Desmond tellen niet mee?
Des is tof!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef Nouk het volgende:
Dessie, die mis ik toch wel.
Dat durf ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef Nouk het volgende:
Ja zeker, R1ck ook! We kennen met zn 2en bij hem langsgaan!
Nee gister.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef Christine het volgende:
Ben je vandaag jarig, Zwansman?
Nou, alsnog gefeliciteerd dan maarquote:
Ik vertrouw hem niet met ons 2. Veel te riskant is dat. Maar wie weet ooit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jammer. Het had gezellig kunnen zijn.
Hmmm okay.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet met ons 2. Veel te riskant is dat. Maar wie weet ooit...
Waag het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat was je bijnaam ook alweer?
Hoho! We hadden echt voor iedereen bijnamen en die voor jou was echt niet heel erg ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoho! We hadden echt voor iedereen bijnamen en die voor jou was echt niet heel erg ofzo.
Ik bedoel, die van pompoenekop, maatje 48, verschrikkelijke sneeuwman... Die waren pas erg!
Oh my!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef Zwansen het volgende:
Dit doet me denken aan vroeger! Die goeie ouwe tijd! Heerlijk koeken gooien in de pauze!
Pompoenekop, ik zal maar geen namen noemen. Die meid heeft het er maar zwaar mee...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef Christine het volgende:
[..]Wie waren dat dan?
Naja, ik weet dat jullie nou niet echt bepaald aardig voor me waren in de brugklas.
Maar bij nader inzien dus ws voor niemand.
Email?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pompoenekop, ik zal maar geen namen noemen. Die meid heeft het er maar zwaar mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |