quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef Nouk het volgende:
Nou hee, het was lief bedoelt hoor. Aan het topic heeft het niet gelegen..
Weet je wat een werk en research daaraan vooraf is gegaan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Jazeker, een verjaardagstopic met 10 posts...
Een kwartier?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Weet je wat een werk en research daaraan vooraf is gegaan!
Nee, 20 minuten! Van MIJN kostbare tijd! En dan heb ik geeneens met je gezoend of watquote:
Skaai en populair? In een andere categorie dan. En hoe durf je mij en Nouk met dát te vergelijken! Ik heb spijt dat ik zulke mooie foto's heb gezocht!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Nee ik ben allang blij dat er iemand is die een topic voor me opent. Ook al moet ik er om vragen.
En als het dan ook nog 2 van de meest populaire vrouwen van fok zijn is het helemaal mooi natuurlijk. Alleen Skaai mist nog.
Precies. En vooral geen vergelijking maken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:56 schreef Nouk het volgende:
Je mag er best leuk aardig en knap vinden. Dat moet je dan gewoon voor jezelf houden.
En ik ben al overgevoelig PMS-erig..dus let op je woorden knul!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef Nouk het volgende:
Inderdaad. Je weet dat dit een gevoelig punt is.
Hallo Nouk, toffe dame!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef Nouk het volgende:
Dag PP beste man!
Omg zo erg!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou echt! Vanaf volgend jaar kun je al omhoog af gaan ronden naar de 30
Ik wil niet verder dan 35... Vanaf dan is het echt te erg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou echt! Vanaf volgend jaar kun je al omhoog af gaan ronden naar de 30
Dag geile oliebolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi!
25quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe oud ben je eig geworden, Zwans?.
Nou zo vroeg het loodje leggen is toch ook niet erg leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil niet verder dan 35... Vanaf dan is het echt te erg.
Ach, niemand houdt toch van me...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou zo vroeg het loodje leggen is toch ook niet erg leuk.
Veel te opvallend visserig deze!quote:
Hij is toch aan t afstuderen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leeft Superweber eigenlijk nog wel?
ergens in een vorig topic zei hij dat hij op vakantie ging. Alleen niemand reageerde op zijn post dacht ik!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leeft Superweber eigenlijk nog wel?
En wij zijn gewoon nog single! De omgekeerde wereld..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Nouk het volgende:!
PP heeft een vriendin en BB ook! Ik vind het echt vreemd worden!
Jij had toch iemand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
En wij zijn gewoon nog single! De omgekeerde wereld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |