Ik vertrouw hem niet met ons 2. Veel te riskant is dat. Maar wie weet ooit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jammer. Het had gezellig kunnen zijn.
Hmmm okay.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem niet met ons 2. Veel te riskant is dat. Maar wie weet ooit...
Waag het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat was je bijnaam ook alweer?
Hoho! We hadden echt voor iedereen bijnamen en die voor jou was echt niet heel erg ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoho! We hadden echt voor iedereen bijnamen en die voor jou was echt niet heel erg ofzo.
Ik bedoel, die van pompoenekop, maatje 48, verschrikkelijke sneeuwman... Die waren pas erg!
Oh my!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef Zwansen het volgende:
Dit doet me denken aan vroeger! Die goeie ouwe tijd! Heerlijk koeken gooien in de pauze!
Pompoenekop, ik zal maar geen namen noemen. Die meid heeft het er maar zwaar mee...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef Christine het volgende:
[..]Wie waren dat dan?
Naja, ik weet dat jullie nou niet echt bepaald aardig voor me waren in de brugklas.
Maar bij nader inzien dus ws voor niemand.
Email?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pompoenekop, ik zal maar geen namen noemen. Die meid heeft het er maar zwaar mee...
Weet je dat niet? Oh jij kwam zeker nooit buiten in de pauze, jij had altijd wel brood enzo bij je.quote:
Pally-koekjes? Mên, wij kwamen echt op andere plaatsen geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je dat niet? Oh jij kwam zeker nooit buiten in de pauze, jij had altijd wel brood enzo bij je.
Ik en jalving kochten altijd Pally-koekjes in de pauze. Om mee te gooien. We aten ze echt nooit op.
Ik ook. We worden in ons eigen topic buitengesloten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
Fijn en reuze interessant allemaal.Ik ben slapen. Dag mensen
Oeh dat deed ik ook vaakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:24 schreef Christine het volgende:
Wij gingen in de pauze altijd naar de Boer om negerzoenen te halen.
Sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ook. We worden in ons eigen topic buitengesloten!
Slaap lekker
Ja weet ik het... bovenaan links. 13 ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:26 schreef Zwansen het volgende:
Test: In welk lokaal gaf Van Strien les en wat was er zo speciaal aan dat nummer?
Lokaal 9! En dat was in tegenstelling tot de andere nummers met de hand geschreven!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja weet ik het... bovenaan links. 13 ofzo?
Ik heb nog altijd het bordje van het lokaal van Mensink hier thuis ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |