Maar goed..
Zo heb ik zelf ook wel een leuk voorbeeld...
De jongste hier heet dus
Hannah Wende. Roepnaam:
Hanne...
Het zou eerst Norah Wende (roepnaam Norah, uitspraak Norraah) worden maar op het laatst is nog het roer omgegooid en is het dus Hannah Wende geworden.
Hannah:Wilyan zou als het een meisje was voluit Willemke Hannah heten en daar hebben we dus Hannah weer weggepikt. Dat was toen Michiel's inbreng die vond/vind het een verschrikkelijk mooie naam. Toevallig heet een kennisje van ons Hanne en dat vond ik dus weer ietsje mooier. We konden geen schikking treffen over Hannah of Hanne, dus is het Hannah in de voluit/officiele naam en Hanne als roepnaam geworden. Zijn pappa en mamma allebij blij.
Wende:We zaten al een tijdje te dubben over namen toen we op tv een stukje over
Wende Snijders zagen. We keken elkaar aan en wisten meteen genoeg.. Wende werd 1 van de namen.
We waren er wel snel over uit dat het niet de roepnaam zou worden want dat vonden we niet handig met eventuele post later, aangezien we al een W'tje in huis hebben rond huppelen.
Wat volgens mij verder niet op de site te vinden is, is dat Wende Snijders 1 van "de Kassameisjes" was...Je weet wel die Kassameisjes in de clip van het liedje "Houdoe" van de Vliegende Panters[edit] Toch nog wel gevonden, het staat wel ergens in haar theater c.v.