quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ja t duurde zo lang...quote:
*Huilt dikke tranenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:09 schreef djenneke het volgende:
arme PP... ik schop ook mee hoor!
juist.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:10 schreef whoops het volgende:
Eigenlijk een veel toffere TT dan mijn topic...
daar waren de tranen ook voor.quote:
maar... waarom?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
daar waren de tranen ook voor.
Hij loopt alleen nogal achter qua posts...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
juist.
daarom is dit topic ook uber!
verdriet.quote:
ik help...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij loopt alleen nogal achter qua posts...
Maar heeft wel tags!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij loopt alleen nogal achter qua posts...
Topicverdriet...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
verdriet.
topicverdriet.
eenzame tranen.
Ook wel een beetje in het 'echte' BeF topique?quote:
MIJN topic!!!quote:
als ik nou wist welke dat was...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ook wel een beetje in het 'echte' BeF topique?
Uiteraard... Je moet dus in die andere zijn...quote:
Dit wordt #152quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Uiteraard... Je moet dus in die andere zijn...
Hint: die met zonder TT....
aha... okee... of ook weer niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Uiteraard... Je moet dus in die andere zijn...
Hint: die met zonder TT....
dus enzo want...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
SCHOP!!!
Want het andere topic gaat overquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Want het andere topic gaat overmenstruatie
Dus dit topic roeleert hevig!!quote:
ach, dat is allang weer voorbij... waarom zijn mannen toch zo bang voor een beetje bloed? ze willen maar wat graag met hun dingetje in een vrouwtjes dingetje, maar zodra er bloed uitkomt is het....quote:
Wat omschrijf je het toch.... schattig...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, dat is allang weer voorbij... waarom zijn mannen toch zo bang voor een beetje bloed? ze willen maar wat graag met hun dingetje in een vrouwtjes dingetje, maar zodra er bloed uitkomt is het....![]()
![]()
Het is gewoon...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, dat is allang weer voorbij... waarom zijn mannen toch zo bang voor een beetje bloed? ze willen maar wat graag met hun dingetje in een vrouwtjes dingetje, maar zodra er bloed uitkomt is het....![]()
![]()
ja he??quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat omschrijf je het toch.... schattig...
Het is niet erg dat er bloed uit komt (beter dan 9 maanden geen bloed) alleen dan hoef je het er toch nog niet zo over te hebben...
![]()
Inderdaad... Onder de douche zie je het niet eens...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja he??![]()
ach, het is maar bloed hoor...
o nee????quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad... Onder de douche zie je het niet eens...
Ik heb het niet over dag 1 ....quote:
sorrrryyyyquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Blergh, gaat het er nog steeds over?
ik ben maar een keer in de 6/7 maanden ongesteld, en als het kan nog minder, dus daar kan ik je helaas (quote:
Wat zal jij een gelukkig vriendje hebben...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben maar een keer in de 6/7 maanden ongesteld, en als het kan nog minder, dus daar kan ik je helaas () niet mee helpen...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat zal jij een gelukkig vriendje hebben...
Ja, zoiets las ik al in je FoBo...quote:
Als 'de echte' dicht is, kunnen we hier verder...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
SCHOP!!!
Op de een of andere manier heb ik heel veel zin om Goatse hier te posten, maar iets houdt me tegen...quote:
wiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik heel veel zin om Goatse hier te posten, maar iets houdt me tegen...
Goatse, van goatse.cx...quote:
Nee, is dat net zoiets als pas, die hoe-heet-ie-ook-alweer?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Goatse, van goatse.cx...
Ken je echt niet?
Een soort tubgirlquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, is dat net zoiets als pas, die hoe-heet-ie-ook-alweer?
http://www.googlism.com/what_is/b/baffen/quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:47 schreef schvvmert het volgende:
Wat is dat Baf precies?
Het idee dat je nog mag gaan slapen maakt in mijn geval altijd een hoop goed...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het word licht, en alles wat ik zie is regen, hoe schraler kan je dag beginnen,,,
Ja, mijne ook wel, alleen jammer dat je dan pas om 15:00 weer wakker wordt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Het idee dat je nog mag gaan slapen maakt in mijn geval altijd een hoop goed...
Ja, erg vervelend dat je dan niets meer aan je dag hebt... Maar aan de andere kant, aan de nacht die daarna komt, heb je weer des te meer...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, mijne ook wel, alleen jammer dat je dan pas om 15:00 weer wakker wordt...
Maar ik neem me elke dag voor om er 's ochtends om 11 uur uit te gaan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, erg vervelend dat je dan niets meer aan je dag hebt... Maar aan de andere kant, aan de nacht die daarna komt, heb je weer des te meer...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Maar ik neem me elke dag voor om er 's ochtends om 11 uur uit te gaan...
Dat is een van de grote voordelen van werkloos zijn, lijkt me...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben werkloos dus hoef nooit ergens te zijn...
Een van de weinig voordelen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is een van de grote voordelen van werkloos zijn, lijkt me...
Ja, kan ik me voorstellen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Een van de weinig voordelen...
mja, ik draai er nog een, en dan kruip ik mijn kist inquote:
Ik sprokkel ook mijn ingredienten bij elkaar, en moet er maar eens aan beginnen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
mja, ik draai er nog een, en dan kruip ik mijn kist in
moet er toch es van komenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik sprokkel ook mijn ingredienten bij elkaar, en moet er maar eens aan beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |