Ja, zoiets las ik al in je FoBo...quote:
Als 'de echte' dicht is, kunnen we hier verder...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
SCHOP!!!
Op de een of andere manier heb ik heel veel zin om Goatse hier te posten, maar iets houdt me tegen...quote:
wiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik heel veel zin om Goatse hier te posten, maar iets houdt me tegen...
Goatse, van goatse.cx...quote:
Nee, is dat net zoiets als pas, die hoe-heet-ie-ook-alweer?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Goatse, van goatse.cx...
Ken je echt niet?
Een soort tubgirlquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, is dat net zoiets als pas, die hoe-heet-ie-ook-alweer?
http://www.googlism.com/what_is/b/baffen/quote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:47 schreef schvvmert het volgende:
Wat is dat Baf precies?
Het idee dat je nog mag gaan slapen maakt in mijn geval altijd een hoop goed...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het word licht, en alles wat ik zie is regen, hoe schraler kan je dag beginnen,,,
Ja, mijne ook wel, alleen jammer dat je dan pas om 15:00 weer wakker wordt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Het idee dat je nog mag gaan slapen maakt in mijn geval altijd een hoop goed...
Ja, erg vervelend dat je dan niets meer aan je dag hebt... Maar aan de andere kant, aan de nacht die daarna komt, heb je weer des te meer...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, mijne ook wel, alleen jammer dat je dan pas om 15:00 weer wakker wordt...
Maar ik neem me elke dag voor om er 's ochtends om 11 uur uit te gaan...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, erg vervelend dat je dan niets meer aan je dag hebt... Maar aan de andere kant, aan de nacht die daarna komt, heb je weer des te meer...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Maar ik neem me elke dag voor om er 's ochtends om 11 uur uit te gaan...
Dat is een van de grote voordelen van werkloos zijn, lijkt me...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben werkloos dus hoef nooit ergens te zijn...
Een van de weinig voordelen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is een van de grote voordelen van werkloos zijn, lijkt me...
Ja, kan ik me voorstellen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Een van de weinig voordelen...
mja, ik draai er nog een, en dan kruip ik mijn kist inquote:
Ik sprokkel ook mijn ingredienten bij elkaar, en moet er maar eens aan beginnen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
mja, ik draai er nog een, en dan kruip ik mijn kist in
moet er toch es van komenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 06:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik sprokkel ook mijn ingredienten bij elkaar, en moet er maar eens aan beginnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |